Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Käykö 25 vuoden päästä?
- Anonyymi00002
Kiva juttu. Haluaisin vaan nopeammin tavata tummatukkaisen kaunottaren.
- Anonyymi00004
Laita viestiä mulle jos siltä tuntuu.. :) -ap-
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Annatko kirjaimen niin voin laittaa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Metsästäjä-Keräilijälle ei kommentoida ku koreaksi. Kuulemma. -m38
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
En kyllä taida viitsiä laittaa, sitten harmittaa kun menee ohi.. :) Ja nolaan itseni :D
Pitäis olla joo enemmän sitä itseluottamusta kehissä varmaan.. %#(?)/%#"! - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
En kyllä taida viitsiä laittaa, sitten harmittaa kun menee ohi.. :) Ja nolaan itseni :D
Pitäis olla joo enemmän sitä itseluottamusta kehissä varmaan.. %#(?)/%#"!Laita nyt vaan. Voit ehkä yllättyäkin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Laita nyt vaan. Voit ehkä yllättyäkin.
Todellakin yllättyisin jos sulta tulis viesti! Sydän hyppäis kurkkuun ja en sais happea ja juoksisin ulos piiloon luurin kans jonnekin rauhoittumaan. Olisin niin niin ❤️❤️❤️ kuin joku superihastunut teinityttö 🥰
Kiersin kysymyksen. En uskalla. En halua pettyä. Silti🔥🫂 - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Todellakin yllättyisin jos sulta tulis viesti! Sydän hyppäis kurkkuun ja en sais happea ja juoksisin ulos piiloon luurin kans jonnekin rauhoittumaan. Olisin niin niin ❤️❤️❤️ kuin joku superihastunut teinityttö 🥰
Kiersin kysymyksen. En uskalla. En halua pettyä. Silti🔥🫂Oletko nuorempi vai vanhempi? Onko kirjaimesi aakkosissa ennen vai jälkeen?
- Anonyymi00026
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai...täällä kirjoitellaan myös musta. Kukas tällä kertaa esittää ja kenelle?
-Metsästäjä-keräilijä_ - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko nuorempi vai vanhempi? Onko kirjaimesi aakkosissa ennen vai jälkeen?
Sinua nuorempi ja olen aakkosissa sinun jälkeen
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinua nuorempi ja olen aakkosissa sinun jälkeen
Mun kohdal menee sit ohi harmillisesti.
- Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerro oma kirjain.
Sivusta - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kerro oma kirjain.
SivustaT on minun kirjain.
- Anonyymi00040
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitähän se tarkoittaa?
Sivusta - Anonyymi00041
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pitäis olla joo enemmän sitä itseluottamusta kehissä varmaan.. %#(?)/%#"!Ota rohkaisryyppy nimpparina jos tiukka paikka, mutta sillä ehdolla ettei mitään pahapäisyyttä sen varjolla. Lennät ulos jos alat ryttyilee Terv Siiri. Niin käy P&P, kiva kun kävit.
- Anonyymi00043
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko nuorempi vai vanhempi? Onko kirjaimesi aakkosissa ennen vai jälkeen?
on aakkosissa
- Anonyymi00003
tuskin kohtaamme enää en halua itselleni ketään enään.
- Anonyymi00028
Hyvä tietää. Muutun yhä jääräpäisemmäksi.
Sama täällä. En keskustele ihmisen kanssa naamion takana. Arvata kukahan pällipelle siellä taas on?
- Anonyymi00005
Itse en etsi niinkään enää aikaa vaan paikkaa.
- Anonyymi00008
Täytyy kyllä sanoa, että olet yksi jääräpäisimmistä ihmisistä, jonka tiedän… Sivusta.
- Anonyymi00009
1,5 volttia eteenpäin, kukku tallikello.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että olet yksi jääräpäisimmistä ihmisistä, jonka tiedän… Sivusta.
En ole ilkeästi jääräpäinen, olen oikeudenmukainen. Teen jotain itsepäisesti, jos en ole samaa mieltä jonkun asian reiluudesta. Voin olla jääräpäinen, mutta suora ja sen tosiaan voi estää minussa olemalla itse avoin ja rehellinen, alusta lähtien. En pidä yhtään ihmisten pelailuilla ihmissuhteille, niin kuin joku on varmaankin huomannut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
1,5 volttia eteenpäin, kukku tallikello.
Ai, näköjään olet tasoiseni ihminen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole ilkeästi jääräpäinen, olen oikeudenmukainen. Teen jotain itsepäisesti, jos en ole samaa mieltä jonkun asian reiluudesta. Voin olla jääräpäinen, mutta suora ja sen tosiaan voi estää minussa olemalla itse avoin ja rehellinen, alusta lähtien. En pidä yhtään ihmisten pelailuilla ihmissuhteille, niin kuin joku on varmaankin huomannut.
Ymmärrätkö miksi toinen toimii kuten toimii?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ymmärrätkö miksi toinen toimii kuten toimii?
Sen ymmärrän, että toimii todennäköisesti yhden tai useamman ihmisen vuoksi. Kuitenkin minun kannalta katsottuna olen ikäänkuin sivuosassa myös minua itseä koskevassa asiassa eli naisen ja minun asiassa. Koen olevani ulkopuolinen, koska en tiedä varmasti mitä halutaan tapahtuvan ja miksi ja kenen halusta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sen ymmärrän, että toimii todennäköisesti yhden tai useamman ihmisen vuoksi. Kuitenkin minun kannalta katsottuna olen ikäänkuin sivuosassa myös minua itseä koskevassa asiassa eli naisen ja minun asiassa. Koen olevani ulkopuolinen, koska en tiedä varmasti mitä halutaan tapahtuvan ja miksi ja kenen halusta.
Nainen toimii ehkä itsensä vuoksi miten toimii.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nainen toimii ehkä itsensä vuoksi miten toimii.
Voi olla. Itse olen niin itsenäinen, etten anna muiden sanella elämääni, eikä tarvitsekaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voi olla. Itse olen niin itsenäinen, etten anna muiden sanella elämääni, eikä tarvitsekaan.
Olet rohkea ja pääset elämässäsi pitkälle. Odotat itseltäsi ja toisilta paljon. En ole samanlainen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet rohkea ja pääset elämässäsi pitkälle. Odotat itseltäsi ja toisilta paljon. En ole samanlainen.
En nyt mahdottomia odota itseltä ja muilta. Realismi saa olemaan itsenäinen, silloin asiat ainakin etenevät odotetunlaisesti.
- Anonyymi00044
Anonyymi00022 kirjoitti:
En nyt mahdottomia odota itseltä ja muilta. Realismi saa olemaan itsenäinen, silloin asiat ainakin etenevät odotetunlaisesti.
Entäs jos nainen ei pelaile, mutta on huono tulkitsemaan sinua ja jos et puhu, tulkitsee sinun käytöksesi pelailuna?
Ja tunnetko hänet tarpeeksi hyvin tietääksesi kuinka itsenäinen hän on? Vai oletatko vaan?
- Anonyymi00016
Ei varmaan mu mä osaan hyvin välttää
- Anonyymi00017
Kaveri, myöhästyit, ottelu on jo ohi ja katsomo tyhjä 🤔
- Anonyymi00025
kohtaisimmepa mekin <3
J<3L- Anonyymi00050
Sanos muuta❤️🤗
- Anonyymi00030
Ap taitaa olla nainen isolla S:llä.
- Anonyymi00046
Sivusta vastaan, että ei ollut mult aloitus. Todella harvoin teen aloituksia tänne. Oma tilanne ei ole ihan tuollainen. Tietääkseni nähdään suht pian kun päiväkin on sovittu.
- Anonyymi00031
Eipä kyllä enää idiootti enää nähdä tyhmä olet
- Anonyymi00036
Noin rumasti ajatteleva voisi jättää kirjoittamatta.
Arvoton - Anonyymi00037
Aloittajaäijän puuduttava saaga ei ole kovinkaan uusiutunut vuosien varrella vai mitä elämänkoululaiset? T naiselta
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Aloittajaäijän puuduttava saaga ei ole kovinkaan uusiutunut vuosien varrella vai mitä elämänkoululaiset? T naiselta
Ette nimittäin voi väittää että lainit ei muka toista itseään
- Anonyymi00039
Mikä horoskooppimerkki? 🫣
sivusta - Anonyymi00042
en usko että minulla olisi sinulle mitään sanottavaa. Syyn tiedät.
- Anonyymi00045
En tiedä, kerro.
- Anonyymi00047
Ei me enää kohdata nainen. Ehkä osaat arvata miten käytöksesi kertoi tämän jo aikoja sitten.
- Anonyymi00048
Taas kohtaamme tiellä
- Anonyymi00049
Ei kohdata👨❤️👨oon tullu homoks
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405