Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
Käykö 25 vuoden päästä?
- Anonyymi00002UUSI
Kiva juttu. Haluaisin vaan nopeammin tavata tummatukkaisen kaunottaren.
- Anonyymi00004UUSI
Laita viestiä mulle jos siltä tuntuu.. :) -ap-
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Annatko kirjaimen niin voin laittaa?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Metsästäjä-Keräilijälle ei kommentoida ku koreaksi. Kuulemma. -m38
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En kyllä taida viitsiä laittaa, sitten harmittaa kun menee ohi.. :) Ja nolaan itseni :D
Pitäis olla joo enemmän sitä itseluottamusta kehissä varmaan.. %#(?)/%#"! - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En kyllä taida viitsiä laittaa, sitten harmittaa kun menee ohi.. :) Ja nolaan itseni :D
Pitäis olla joo enemmän sitä itseluottamusta kehissä varmaan.. %#(?)/%#"!Laita nyt vaan. Voit ehkä yllättyäkin.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Laita nyt vaan. Voit ehkä yllättyäkin.
Todellakin yllättyisin jos sulta tulis viesti! Sydän hyppäis kurkkuun ja en sais happea ja juoksisin ulos piiloon luurin kans jonnekin rauhoittumaan. Olisin niin niin ❤️❤️❤️ kuin joku superihastunut teinityttö 🥰
Kiersin kysymyksen. En uskalla. En halua pettyä. Silti🔥🫂 - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Todellakin yllättyisin jos sulta tulis viesti! Sydän hyppäis kurkkuun ja en sais happea ja juoksisin ulos piiloon luurin kans jonnekin rauhoittumaan. Olisin niin niin ❤️❤️❤️ kuin joku superihastunut teinityttö 🥰
Kiersin kysymyksen. En uskalla. En halua pettyä. Silti🔥🫂Oletko nuorempi vai vanhempi? Onko kirjaimesi aakkosissa ennen vai jälkeen?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Metsästäjä-Keräilijälle ei kommentoida ku koreaksi. Kuulemma. -m38
Ai...täällä kirjoitellaan myös musta. Kukas tällä kertaa esittää ja kenelle?
-Metsästäjä-keräilijä_ - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko nuorempi vai vanhempi? Onko kirjaimesi aakkosissa ennen vai jälkeen?
Sinua nuorempi ja olen aakkosissa sinun jälkeen
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinua nuorempi ja olen aakkosissa sinun jälkeen
Mun kohdal menee sit ohi harmillisesti.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerro oma kirjain.
Sivusta - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kerro oma kirjain.
SivustaT on minun kirjain.
- Anonyymi00003UUSI
tuskin kohtaamme enää en halua itselleni ketään enään.
- Anonyymi00028UUSI
Hyvä tietää. Muutun yhä jääräpäisemmäksi.
Sama täällä. En keskustele ihmisen kanssa naamion takana. Arvata kukahan pällipelle siellä taas on?
- Anonyymi00005UUSI
Itse en etsi niinkään enää aikaa vaan paikkaa.
- Anonyymi00008UUSI
Täytyy kyllä sanoa, että olet yksi jääräpäisimmistä ihmisistä, jonka tiedän… Sivusta.
- Anonyymi00009UUSI
1,5 volttia eteenpäin, kukku tallikello.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että olet yksi jääräpäisimmistä ihmisistä, jonka tiedän… Sivusta.
En ole ilkeästi jääräpäinen, olen oikeudenmukainen. Teen jotain itsepäisesti, jos en ole samaa mieltä jonkun asian reiluudesta. Voin olla jääräpäinen, mutta suora ja sen tosiaan voi estää minussa olemalla itse avoin ja rehellinen, alusta lähtien. En pidä yhtään ihmisten pelailuilla ihmissuhteille, niin kuin joku on varmaankin huomannut.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
1,5 volttia eteenpäin, kukku tallikello.
Ai, näköjään olet tasoiseni ihminen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole ilkeästi jääräpäinen, olen oikeudenmukainen. Teen jotain itsepäisesti, jos en ole samaa mieltä jonkun asian reiluudesta. Voin olla jääräpäinen, mutta suora ja sen tosiaan voi estää minussa olemalla itse avoin ja rehellinen, alusta lähtien. En pidä yhtään ihmisten pelailuilla ihmissuhteille, niin kuin joku on varmaankin huomannut.
Ymmärrätkö miksi toinen toimii kuten toimii?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ymmärrätkö miksi toinen toimii kuten toimii?
Sen ymmärrän, että toimii todennäköisesti yhden tai useamman ihmisen vuoksi. Kuitenkin minun kannalta katsottuna olen ikäänkuin sivuosassa myös minua itseä koskevassa asiassa eli naisen ja minun asiassa. Koen olevani ulkopuolinen, koska en tiedä varmasti mitä halutaan tapahtuvan ja miksi ja kenen halusta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sen ymmärrän, että toimii todennäköisesti yhden tai useamman ihmisen vuoksi. Kuitenkin minun kannalta katsottuna olen ikäänkuin sivuosassa myös minua itseä koskevassa asiassa eli naisen ja minun asiassa. Koen olevani ulkopuolinen, koska en tiedä varmasti mitä halutaan tapahtuvan ja miksi ja kenen halusta.
Nainen toimii ehkä itsensä vuoksi miten toimii.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nainen toimii ehkä itsensä vuoksi miten toimii.
Voi olla. Itse olen niin itsenäinen, etten anna muiden sanella elämääni, eikä tarvitsekaan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voi olla. Itse olen niin itsenäinen, etten anna muiden sanella elämääni, eikä tarvitsekaan.
Olet rohkea ja pääset elämässäsi pitkälle. Odotat itseltäsi ja toisilta paljon. En ole samanlainen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet rohkea ja pääset elämässäsi pitkälle. Odotat itseltäsi ja toisilta paljon. En ole samanlainen.
En nyt mahdottomia odota itseltä ja muilta. Realismi saa olemaan itsenäinen, silloin asiat ainakin etenevät odotetunlaisesti.
- Anonyymi00016UUSI
Ei varmaan mu mä osaan hyvin välttää
- Anonyymi00017UUSI
Kaveri, myöhästyit, ottelu on jo ohi ja katsomo tyhjä 🤔
- Anonyymi00025UUSI
kohtaisimmepa mekin <3
J<3L - Anonyymi00030UUSI
Ap taitaa olla nainen isolla S:llä.
- Anonyymi00033UUSI
supernegge
- Anonyymi00031UUSI
Eipä kyllä enää idiootti enää nähdä tyhmä olet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742445Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372057Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28925- 31810
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154768Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58620Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6508Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 20463
- 33452