Miten tulla luotettavaksi ja osaavaksi monialan asiantuntijaksi? Kysytäänpäs ensi isolta Possolta!
Miten sinusta tuli buddhalaisten uskomusten asiantuntija?
-Oleskelemalla kotona ja katselemalla vaimoa tuli huomattua miten hulluja uskomuksia tuokin vaippapöksy harjoittaa. Kerran hän yritti lainata minulta 20 bahtia temppeliin lahjoitettavaksi. Pyörittelin häntä luostarin pihalla ja pidin oppitunnin uskomusten vaaroista ja kustannuksista.
Miten sinusta tuli thaimaalaisen kulttuurin ja ruoanlaiton asiantuntija?
-Oleskelemalla kotona ja katselin vaimoa jolloin huomasin että tuo vaippahousu on kehitysmaalainen ja minua kovasti huvitti ja pyörittelin häntä hieman sen kunniaksi.
Maitokaupassa huomasin että Thaimaan asiat ei ole kunnossa, kun maitokin oli loppu ja oli vain yksi lehmä pellolla.
Mistä tiedät että nykyihminen ei tarvitse liikuntaa eikä lihaksia?
-Siitä kun meillä on nykyään kaivinkoneet ja liikunta on vaarallista sydämelle ja nivelille. Olen oleskellut 65 vuotta ja olen silti ylikunnossa. Oleskelu pitää miehen tiellä.
Mitä kokemuksia sinulla on yrittämisestä?
-Oleskelin kotona kolmekymppiseksi saakka video peliä pelaten. Olen ollut monella konkurssi yrittäjällä oleskelemassa jotka on sitten laitettu vankilaan oleskelemaan elettyään köyhänä pienellä eläkkeellä ja sitten kuolleet vaan. Autoin heitä saavuttamaan konkurssin ennätys ajassa oleskelemalla ja laskemalla vähän väärin juttuja... Nyt jaan neuvojani LVI-alasta, alvista ja ruisku betononoinnista.
Miksi ostit käteisellä rivitaloasunnon Simonkylästä?
-Siksi koska vain köyhät lainoilla ja luotoilla elelee. Lisäksi sain alennusta koska olen luotettava mies ja taitava talous asioissa jos toisissasa. Oleskelin kotona ja ihan piruillessani ostin. Nyt me oleskellaan siellä kaikki molemmat.
By BaIIman
Entäpä Pikku-Posso? Mistä opit MP:n vastaohjauksen ja mistä on peräisin isoilla huvijahdeilla ajamiseen tarvittavat taitosi?
-Oleskelin kotona kolmekymppiseen saakka lehtiä selaten jotka sain serkku pojalta lehtiä joka oli pitäjän hurjin pärinäpoika. Tuplaräpättimet hällä polku pyörässä. Laatu pyöriä katsellessa suuni pärisi kuin laatupyörän moottoriri ja äiti piti ämpäriä leuan alla.
-Oleskelin saaristossa koko lapsuuteni ja niin minusta tuli miljoona luokan huvi jahtien kipparin tasoinen mies. Meillä oli soudettava ja vedettävä terhi, mutta siitä puuttui tappi aina kun oltiin souutelemassa.
>§<
Oleskelemalla asiantuntijaksi vinkit
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Voi voi sentään että on Tyttö2010Neitisen pieneen sieluun ottanut kovin kipeää kun nyt täytyy jo oireilla kaikilla mahdollisilla nimimerkeillä.
- Anonyymi00002
Oliko se sellainen anustappi ja muualla käytössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546