*kurkkii nurkan takaa*
Saako tänne tulla haaveilemaan ja kaipaamaan intohimoisesta ja romanttisesta rakkaudesta jossa saisi halata, kiehnätä, suukotella ja nuuhkia ja olla hellä? Kun oikeassa elämässä sellaisia miehiä on kuitenkin vain elokuvissa jotka sellaisesta tykkää.
Saisinko olla vähän aikaa edes
16
259
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Kurkkii nurkan takaa. Milloin?
- Anonyymi00002
Niin nyt voiko tulla haaveilemaan sellaisia juttuja tänne.
*kurkkii edelleen nurkan takana*
ap - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
apHaaveilla saa, ei ole kiellettyä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
apMissä nurkan takana kurkit? Toivottavasti kaivattuni tykkäisi tuollaisesta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haaveilla saa, ei ole kiellettyä.
Joo kiitos vähän aikaa vain täällä haaveilen vaan ja sitten pois.
*tulee nurkan takaa peremmälle*
ap - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo kiitos vähän aikaa vain täällä haaveilen vaan ja sitten pois.
*tulee nurkan takaa peremmälle*
apOletko mies?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko mies?
Nainen olen ja joka haaveilee romanttisesta, intohimoisesta ja hellästä miehestä joka tykkää halia ja rutistaa paljon niin kuin itsekin tykkäisin sellaisesta. Kun sellaisia ei ole niin haaveilen vain.
ap - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nainen olen ja joka haaveilee romanttisesta, intohimoisesta ja hellästä miehestä joka tykkää halia ja rutistaa paljon niin kuin itsekin tykkäisin sellaisesta. Kun sellaisia ei ole niin haaveilen vain.
apAi mä luulin että oot mies.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
apTuut löytämään juuri sen kuvailemasi miehen🩷🌻
- Anonyymi00009
Täällä kyllä saat pitkään tiirailla että mitään romantiikkaa löydät.
- Anonyymi00010
- Anonyymi00011
Jos voisin niin suukko poskelle, otsalle, nenään, päälaelle, leukaan, ja lopuksi oikea suukko. Hali ja kädestä pitäminen. Silitys kämmenselkään ja lopuksi painatuminen vierelle. ap
- Anonyymi00012
Ei kiitos röökin katkun nuuskuttelulle.
- Anonyymi00013
Empä polta että menehän sinä pois siitä huonokäytöksinen ja kylmääkin kylmempi ihminen. ap
- Anonyymi00014
Totta kai! 🤗 Saat tästä pusunkin.
🧠
👀
👃🏻
💋 - Anonyymi00016
Kiitos että sain käydä vielä hetkisen haaveilemassa täällä 🩷 minä kiitän sydämestäni.💓👱🏻♀️
Askeleet kaikuvat tyhjillä kaduilla, sydän odottaa, vaikka järki käskee luovuttamaan.
Minä katson kasvoja väkijoukossa, etsin silmiä, jotka tuntuisivat kodilta.
Se ei ole vain kaipuuta toisen ihosta, vaan sielun nälkää, halua tulla nähdyksi. Lämpöä, joka ei sammu aamun valossa, intohimoa, joka kantaa arjen harmaudessa.
En suostu tyytymään pelkkään varjoon, kun tiedän, että jossain odottaa valo. Minä pidän sydämen auki ja tulen vireillä, kunnes eräänä päivänä olet siinä, vierellä.
Ei taida olla olemassa kyseisiä miehiä, silti toivo elää että ehkä joskus olisi jossain sellainen oikea the puolikas. Vaikka turhaan haaveilenkin ja epätodenäköistä romanttista intohimoista miestä.
* hiipii hiljaa pois, takaisin nurkan taakse, eikä enää taakseen katso* 🚶🏼♀️
ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3671490Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2369302 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk71837Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54793
- 40779
- 57722
- 59705
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66699- 62691