KÖPI TÄSSÄ. DACISTIEN PAHANSUOVAT KIRJOITUKSET JATKUVAT. YMMÄRRÄN TUSKAN. HIKIKARPALEET OVAT LENNELLEET KUN DACISTI RAAPUSTAA NIMEN TILAUSSOPIMUKSEEN. TOISTA SE ON TOYOTAN TILAUKSESSA. MIELENMAISEMASTA TULEE TYYNI, LEVOLLINEN. RAUHALLINENKIN. KÖPI VOI HYVIN JA SEHÄN DACISTIA SAPETTAA. JA HIKOILUTTAA. KÖPI
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
En ole kyllä moista ennen nähnyt kuin mitä tuo niinsanottu Köpi kirjoittelee,,kuin pikkulapsi joka on saanut suuhunsa elämänsä ensimmäisen tikkarin,,ei voi muuta kuin nauraa tuollaiselle hullulle
- Anonyymi00002
KÖPI TÄSSÄ. TÄLLE KOMMENTILLE VOISI NAURAA MUTTEI VIITSI ETTEI JOKU EREHTYISI LUULEMAAN KYLÄHULLUKSI. AUTOHULLU KÖPI ON. UUSI TOYOTA PIHASSA. HELPPO ON NYMYILLÄ JA VÄHÄN NAURAHTAAKIN. KÖPI
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
KÖPI TÄSSÄ. TÄLLE KOMMENTILLE VOISI NAURAA MUTTEI VIITSI ETTEI JOKU EREHTYISI LUULEMAAN KYLÄHULLUKSI. AUTOHULLU KÖPI ON. UUSI TOYOTA PIHASSA. HELPPO ON NYMYILLÄ JA VÄHÄN NAURAHTAAKIN. KÖPI
Köpin pihassa ei ole uutta Toyotaa, ei tule eikä tilata.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Unelmille on helppo hymyillä ja vähän naurahtaakkiin,ei siihen tarvita edes muuta kuin ilmaiseksi kerjätyt aamukahvit !
- Anonyymi00005
Dacia miehet joilla on maksettu auto ja keittelee omaa kahvia aamuisin eivätkä ole edes kuvitelleet lähteä aamuisin kahvinkerjuulle kuten Topi tyhjätaskumiehenä eikä ole muutenkaan mitään mieltä lähteä joka toinen tunti kerskumaan Topin tapaan Tojon ostosta jota ei ole edes tilattu. Kun on Dacia niin meillä on jo se eikä siitä kirjoitella kuten Topi pikkulapsen mielellä
- Anonyymi00006
Totta! Ei tulisi mieleenkään mennä toisen merkin palstalle satuilemaan yhtään mitään.
- Anonyymi00007
KÖPI TÄSSÄ. MIELENMAISEMANI ON TYYNI JA RAUHALLINEN. MUIKEAKIN ON, KIITOS SIITÄ UUDEN AUTON. KYLLÄHÄN MAAILMAAN PUHETTA MAHTUU MUTTA EI ANNETA SEN HÄIRITÄ MIELENRAUHAA. KÖPI
- Anonyymi00008
Kun jollain ei ole varaa ostaa autoa niin täytyy purkaa itseään Dacia foorumissa: Minun käsittääkseni olotila silloin ei ole kovinkaan muikea vaan......MULKEA
- Anonyymi00009
KÖPI TÄSSÄ. PUHETTA MAHTUU MAAILMAAN JA DACISTIEN TILITYSTÄ. MIELENRAUHAA, YRITTÄKÄÄ KESTÄÄ. KÖPI PS. MUIKEA JA TYYNIKIN ON MIELENMAISEMANI
- Anonyymi00010
joo joo ...uskotaan
- Anonyymi00011
KÖPI TÄSSÄ. LYHYESTÄ VIRSI KAUNIS. KÖPIN TOYOTA ON KAUNIS. AINA STARTTAA JA VIE PERILLE. KÖPI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5971471Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44807Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6586- 41537
- 35533
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29508Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448