Kannattais asua missään maalaiskylässä. Varsinkaan sellaisessa, jossa on paljon uskovaisia. Vaikkakin pääsekö noita vainoajia pakoon missään..
Sydän on kuitenkin maalla. Ja aistiyliherkkyyksien takia kaupungissa asuminen olisi tuskallista.
Missä mun olis hyvä olla?
Ei mun kaltaisen ihmisen
13
187
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Keskellä mettää, missä lähin naapuri on 100km päässä?
- Anonyymi00002
Ei. En halua olla syrjässä.
- Anonyymi00007
Et halua olla syrjässä, et halua olla kaupungissa, et halua olla kylässä missä on uskovaisia. Aika tiukat standardit on ympäristölle. Onnea metsästykseen, toivottavasti löydät joskus paikan mikä on sinun kotisi. Täältä noilla spekseillä tuskin löydät vastausta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et halua olla syrjässä, et halua olla kaupungissa, et halua olla kylässä missä on uskovaisia. Aika tiukat standardit on ympäristölle. Onnea metsästykseen, toivottavasti löydät joskus paikan mikä on sinun kotisi. Täältä noilla spekseillä tuskin löydät vastausta.
Ymmärsit väärin. Ei mulle ne ihmiset ole ongelma, vaan minä olen jostain kumman syystä heille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Ei mulle ne ihmiset ole ongelma, vaan minä olen jostain kumman syystä heille.
Sitten olet varmaan sellainen vähän erilainen tyyppi. Sellaisia vastaan yleensä hyökätään, kun ei elä oletettujen speksien mukaan. Se on hyvä asia että olet sellainen kuin olet etkä sopeudu siihen mitä vaaditaan. Suosittelen kuitenkin sitä kaupunkia, niin opit että erilaisetkin ovat hyväksyttyjä. Ja sinunkin pitää opetella että muut elävät myös eri tavalla. Ongelmasi taitaa olla kaksisuuntainen. Siedätyshoito lienee ratkaisu?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sitten olet varmaan sellainen vähän erilainen tyyppi. Sellaisia vastaan yleensä hyökätään, kun ei elä oletettujen speksien mukaan. Se on hyvä asia että olet sellainen kuin olet etkä sopeudu siihen mitä vaaditaan. Suosittelen kuitenkin sitä kaupunkia, niin opit että erilaisetkin ovat hyväksyttyjä. Ja sinunkin pitää opetella että muut elävät myös eri tavalla. Ongelmasi taitaa olla kaksisuuntainen. Siedätyshoito lienee ratkaisu?
Ei minusta taida kaupunkilaista tulla koskaan. En minä kuulu sinne.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siedätyshoito ei ole ratkaisu mihinkään. Joskus oma keho on jo viestinyt, ettei kestä kaupungissa tulevaa stressiä. Miksi pitäisi siedättyä johonkin laumaan ja olla kuuntelematta, kun sisin yrittää kertoa jotain tärkeää?
- Anonyymi00003
osta hevoonen
- Anonyymi00005
ei kiinnosta kaupunki elämä hyi vttu kun ahdistaa ajatus jostain oikeesti isosta kaupungista en osais rauhoittua
- Anonyymi00006
Sama ongelma mullakin. Maaseudulla on muuten parasta mutta vtuttaa tämä sen näivetys. Ja nuoria naisia (samanikäisiä kuin minä) on vähän.
- Anonyymi00010
Onneksi aito ja puhdas evankeliumi on vapaaehtoinen eikä kukaan joka vainoaa toisia, ole Jeesuksen asialla. Helvetti on todellinen, mutta ei ketään ihmistä kuulu eikä voi pakottaa omemaan menemättä sinne. Jos ihminen haluaa ikuisesti olla erossa Jumalasta, se on lopulta hänen oma asiansa.
1. Korinttilaiskirje 15:1-4 FB38
[1] Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte [2] ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. [3] Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, [4] ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, - Anonyymi00013
Varmaan lapin korvessa
- Anonyymi00014
Ei mua haittaa uskovaiset, uskokoot mihin tykkäävät.
Ei kaikki edes usko tai kuuluvat eri uskontoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606