Miksi sinun pitää olla niin mahtipontinen=?

Anonyymi-ap

Koska minä olen=?

17

151

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En nyt ihan ymmärtänyt.

• Anonyymi00015

Onko palsta mielestäsi sinun ja jonkun tietyn välinen vuorovaikutuskanava kun jaksat aina esittää trollaavalle äijälle tärkeileviä kysymyksiä?

• Anonyymi00002

Koska minä edustan ääretöntä, mutta en tällä palstalla.

• Anonyymi00003

Mahti Pontinen ois hieno nimi muuten.

• Anonyymi00007

"Pohdi Mandinen".

• Anonyymi00005

Kenen

• Anonyymi00006

Varmaan nää italialaisvaikutteiset ruoat. Saat sä olla mahtipontisempi. Idols.

• Anonyymi00009

Miksen saisi olla, mikset voi katsoa jotain hiiruilaisempaa ihmistä joka tuo sulle turvallisemman olon??

• Anonyymi00010

Käsittelen silleen kans tunteitani. Joskus pitää vähän huijata itseään, että pääsisi vanhoista tunteista eroon.

• Anonyymi00011

Im am mahtipontic.

• Anonyymi00017

Mediogre taleteller at best. Not too shabby for öllölän möllölä's ai jaa- folk, but that not gonna gonna anywhere

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mediogre taleteller at best. Not too shabby for öllölän möllölä's ai jaa- folk, but that not gonna gonna anywhere

Go* apässi's can be your serpent for sure

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aijaa vaan sullekin storytellerille.

• Anonyymi00012

äööööö ei kiinnosta vttuakaan kultamdkko idojen kans pettäjät mä näin miten sä katoit sitä 😞 sillo mun sydän meni eikki must tuli vihanen tahditon eukko no mut huomaatsä nyt sait sen kenet halusit

• Anonyymi00016

Mitä gubbe haet tällä teatterilla- huomiota naisia kohtaan antipatiaa tuntevilta torspoilta ja bimboilta vai?

• Anonyymi00013

muistakaa kunnioittaa orginellin mutsin muistoa kun kasvatatte tyttöi

• Anonyymi00014

muistatte sen pahan energian kuvittelette et teillä on sitä mut tiiätte et kuka oli R.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1293
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1067
    3. 64
      877
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      871
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      427
      738
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      649
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      584
    9. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      456
      577
    Aihe