Onneksi toiminta loppuu kokonaan nyt syksyllä! Tuolla tapahtunut vaikka mitä esimerkkinä hoitsukka, joka liimasi vahingossa lapsen silmäripset kiinni haavaliimalla,kun ei älynnyt, ettei kuivu heti ja valui silmiin. Piti sitten avata kirurgin Kuopion keskustassa. Toimivia lääkityksiä lopetettu,kuin seinään ja vääriä lääkityksiä jouduttu korjaamaan muualla. Esim, Parasetamolia määrätty yli 3 mg vuorokaudessa, mikä huomattava riski maksalle. Esimerkkejä riittää! Toivottavasti ei nämä lääkärit työllisty muualle!
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Lääkärisatamassa näkyy olevan lääkäreitä, joista useampi työskennellyt joskus Huhtasuolla.
- Anonyymi00002
Vaan sinä oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
- Anonyymi00003
Mihin Huhtasuon ihmisroskat sitten menevät?
- Anonyymi00005
Kela käskee niitä muuttamaan halvempaan asuntoon..
- Anonyymi00006
Salen nurkalle, kuten ennenkin! Alkaa aamulla klo,9
- Anonyymi00008
Huomioidun suuren älykkyytesi ja verrattoman kirjallisen sivistyksesi huomioiden, olen sangen yllättynyt että unohdit lauseesi lopusta pisteen.
Mutta kohta ne poistavat koko räpellyksen. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huomioidun suuren älykkyytesi ja verrattoman kirjallisen sivistyksesi huomioiden, olen sangen yllättynyt että unohdit lauseesi lopusta pisteen.
Mutta kohta ne poistavat koko räpellyksen.Meillä suvimäen klubitalolla ei olla niin tarkkoja yhdestä pisteestä. Otamme muutenkin hieman rennommin tämän elämän.
- Anonyymi00010
Minä käyn yksityisellä. Ihmettelen että miksi kuitenkin joudun maksamaan veroja kunnallisesta.
- Anonyymi00011
Niin ja johon ei pääse kuin murtautumalla ikkunasta sisään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971223Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87914
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13594- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577