Vielä mua.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Kenelle osoitat kysymyksesi?
- Anonyymi00002
Voit vastata
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voit vastata
I do.
- Anonyymi00022
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voit vastata
Sivusta, ketä ja kuka uskaltaa rakastaa? Väärin ymmärrykset tuntuvat olevan läsnä, kun on vähänkin epävarmuutta ilmassa. Näin itse koen sinkkuna. Enkä uskalla ;-(
- Anonyymi00003
Rskastan Ikuisesti vaikka olinkin niin epäsopiva rakkauteen
Naiselta miehelle- Anonyymi00014
Ooks naisia esittävä spede ollut vähän pahalla mielellä taas? Voi ei, voimia epäsopiva
- Anonyymi00005
Kuinka paljon sinulle merkitsee saada tuohon oikea vastaus?
- Anonyymi00006
En osaa sanoa
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
En osaa sanoa
Kuka osaa sanoa sitten, jos et sinä?
- Anonyymi00007
Rakastan äärettömästi ❤️
- Anonyymi00010
En rakasta, kun en tiedä edes kuka olet.
- Anonyymi00011
en rakasta ketään.
- Anonyymi00012
valehtelet!
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
valehtelet!
noh lapsiani. mutta siis ketään miestä noiden kokemusten jälkeen ja mitä minulle tehtiin ja vietiin. en ketään. tekijöille toivon mitä karseinta aikaa ja kun kattoo ei taida hyvin mennä. eikö hakkauksien jälkeenkään saa tahtoaan läpi. onneksi hakkasi takaisin ja myös niitä naisia jotka tykkäsi syödä. hyi vityu mitä sakkia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
noh lapsiani. mutta siis ketään miestä noiden kokemusten jälkeen ja mitä minulle tehtiin ja vietiin. en ketään. tekijöille toivon mitä karseinta aikaa ja kun kattoo ei taida hyvin mennä. eikö hakkauksien jälkeenkään saa tahtoaan läpi. onneksi hakkasi takaisin ja myös niitä naisia jotka tykkäsi syödä. hyi vityu mitä sakkia.
Kertauksen vuoksi gubbe montako kuvitteellista skidiä taas olikaan?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kertauksen vuoksi gubbe montako kuvitteellista skidiä taas olikaan?
Jos menis tieto vaikka ihan nyy jookkiin asti
- Anonyymi00013
pärjäilkää!
- Anonyymi00015
Älä muuta sano mitä tulee guben starttaamiin tinkausketjuihin. Ketä rakastat nön nöö vastaa
- Anonyymi00017
https://youtu.be/4NwjqRZ9J_M?si=VuGvXfljEtJ4eHUp varmaan huomennakin jos olet eräs nuorempi. m->n
- Anonyymi00020
Mietin hetken. En.
- Anonyymi00021
Aidosti kyllä mä häntä kohtaan tunnen välittämistä ja huolta en ikinä tahtoisi hänelle pahaa. Kun näen hänet olen täynnä hellyyttä. Mun sydän särkyy hänen takia. Kaipa sitä sitte voi rakkautena pitää. Toisaalta hän on ihminen joka satuttanut minua varmaan eniten kuin kukaan. Eli voiko sellaista rakastaa.
- Anonyymi00023
Vastaus on tietenkin, rakkaus ei ole mikään leikkikalu joka siirretään syrjään uuden tilalta. Rakkauteen ei kyllästy koskaan, silloin kun toisen seurassa on hyvä olla ja tiedostaa yhteiset intressit, se tuntuu aina yhtä hyvältä. ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=zyA4aXwzkqY&list=RDzyA4aXwzkqY&start_radio=1 - Anonyymi00024
Kyllä rakastan yhtä miestä.
- Anonyymi00025
Tunteet jotka menetti merkityksensä vuosi sitten kokonaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291314
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4521014Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159617Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va184543- 43539
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68528- 71513
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39471- 36462
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt18461