Mutta niin kauan kuin sosiaaliset rakenteet palvelee itsekkäitä,omaaetuaan tavoittelevia ihmisiä, seksuaaliahdistelijoita, korkeissa viroissa, ja kaikenlaisia häiriintyneitä yksilöitä, JOTKA käyttää valta-asemiaan väärin. Mustamaalaa herkkiä miehiä, ja sellaisia, jotka oikeasti haluaa parempaa naisille ja ihmisille yleisesti, oman edun tavoittelu mielessä, niin maailma tulee olemaan korruptoitunut,julma ja ilkeä paikka.
https://open.spotify.com/track/0AO4SavyLQDbSD5pZMOUeV?si=586b0ecc2aa04055
Mun iskäkin sano, että mun täytyy kovettaa itseäni, että selviän... en tiedä haluanko, oon kokenut niin paljon.
Sydämessä on kuitenkin rakkautta ja välittämistä. Haluun pelastaa kaikki kiltit ja ihanat, en ainoastaan sitä ihmistä johon rakastuin kauan aikoja sitten monimutkaisista syistä...
Toinen teksti, koska haluan lisätä tämän tuntemuksen tähän jatkoksi:
Syvimissä harhoissani ollaan yhdessä, pidät mua kädestä, tunnen oloni tyyneksi ja turvalliseksi Kuin olisin saapunut kotiin pitkän matkan jälkeen. Ollaan jopa keskusteltu unissa telepaattisesti, ja kerroit mulle miten ymmärsit kaiken, mun herkkyyden, mun julmat roolit, mun syvimmät pelot ja tunteet, miksi toimin niin kuin toimin.
Vaikka tosi maailmassa julma kiusaaja, petollinen ja kapitalisti? Ja minä outo vainoaja, joka rakastui harhaan, jostain mitä ei ollut?
Noinko se meni... sillä mun aivot, silmät, kuuloaisti toimi, ja antoi mulle aivan toisenlaista informaatiota, siitä kuka olet, ja mikä meidän yhteys on.
Se oli paranormaalia, rakkaus ensikohtaamisella
En kestänyt nähdä sun kärsivän, joten tuhosin itseäni ja toimin haitallisesti , koska ajattelin, että ymmärtäisit ja voisit hyvin.
Ei en näitä tunteita voi koskaan vapauttaa, enhän mä halua satuttaa viatonta ihmistä ,jolla ei ole mitään tekemistä mun tunteiden kanssa, kun kaikki oli vaan mun harhaa ja fantasia, kuten olet mulle osoittanut.... IRL. Pakko mun on hyväksyä tosi asiat, koska en halua mitään pahaa sulle tai kenellekkään muulle... anteeksi.
Ja nyt olet täysin yksin, sun typerät kaveritkin on hylännyt sut, kun ne ei ymmärtänyt sun herkkyyttä ja ainutlaatuisuutta, vittu mä vihaan tätä kuudetta aistia, ja miten tuskallisen empaattisesti koen kaiken, mitä ei näe suoraan..
Maailmassani jossa elän ei ole julmuutta, ja pelkoja samoilla tavoilla, kuin sinun maailmassa, jossa joudut epäilemään ja pelkään miesten tarpeita. Ja se on väärin, koska mikään motiiveista ei oo ollut seksuaalinen, vaikka friikki ja häiriintynyt olenkin. Ymmärrän miten paljon maailmassa on itsekeskeisiä ihmisiä, ja sellaisia jotka oikeasti tarttis terapiaa.
Rakkaus ei ole seksuaalista himoa
Ei ulkonäön palvomista
Ei edes yhteisiä kokemuksia
Se on, kun kokee jonkun niin omakseen, samanlaiseksi, kiltiksi sieluksi, ja haluaa tukea ja varjella aina, koska tietää miten paha ja korruptoitunut paikka maailma on. (Katso internettiä ja palstaa, täällä näkyy korruptio,ihmisyyden pahuus ja kaikki vastaava)
Oon vaan niin loppu, kun haluan auttaa ja tukea lähes kaikkia omanlaisia ihmisiä, ja välillä tuun ahdistavasti liian lähelle traumoja, halusta parantaa ja tukea, ymmärtää... en kestä edes itseäni ja omaa herkkyyttäni. Onhan se liikaa monelle, ja moni ei edes ymmärrä, että en mä pahalla. En mä halua aiheuttaa kenessäkkään ahdistusta tai pahaa oloa.
Mut kai mä vaan oon niin omalta planeetaltani, et ei kukaan ymmärrä, vaikka oisin hyväntahtoinen.
Kai mä rakennan avaruusaluksen ja lähden jonnekkin, missä saan mielenrauhan. Sitten ainakin saisin mielenrauhan, tästä pahasta maailmasta. : )
Parempaa maailmaa toivon meille
3
51
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Kauniita tarinoita kyllä kirjoitat
Mutta sstutat ihmistä jota ei oo kukaan rakastan edes halannut.
Miksi et näytä mitään teon .
Pitääkö mun kuolla että löydät toiminnankin
Olisitko se joka tuo sitten punaisen ruusun haudalle
Kun unohti itsensä omiin ajatuksiin eikä toiminut
Kun olisi ollut tekojen aika - Anonyymi00003UUSI
Meidän rakkaus ei ollut harhaa. Se oli molemmin puoleisia tunteita. Se oli paloa. Siksi sitä on niin vaikea unohtaa, koska se oli voimakkainta mitä oon ikinä kokenut.
Toivon sulle pelkkää hyvää. Oot rakas.- Anonyymi00004UUSI
Jatkan…
https://open.spotify.com/track/6K2GdDdnScrILmMDiK0eb4?si=yj8EFpCjRnK_Gf7fABgwhQ&utm_source=copy-link
Ei ollut naiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812516Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492