Kahden olemaan vai pelkäätkö maineesi puolesta?
Vastaukset 50
- Anonyymi00001UUSI
Mistä teitä oikein sikiää?
Elämä ei ole mikään performanssi. - Anonyymi00002UUSI
"Maineen ei voi menettää ku kerran", mut sielläpä se Jenkeissä vaan on ja pysyy.
- Anonyymi00003UUSI
Nähdä Maine ja kuolla!
- Anonyymi00009UUSI
Jesus does'nt fear the reaper so why would you
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jesus does'nt fear the reaper so why would you
Teppo where have you been doing real work for a change huh
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Teppo where have you been doing real work for a change huh
Työväenmarssilla? -sivu
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Työväenmarssilla? -sivu
Niin no sieltä mänsen verkkoryhmästä ryykii välillä ilman lupia haltsraamaan ahti
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin no sieltä mänsen verkkoryhmästä ryykii välillä ilman lupia haltsraamaan ahti
Ilmankos Mansea sanotaanki nykyään Meisselimäeks. Ihan vaan virastoista ja valtionhallinnosta puhuttaessa...
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ilmankos Mansea sanotaanki nykyään Meisselimäeks. Ihan vaan virastoista ja valtionhallinnosta puhuttaessa...
No sinun sexualisoinnin tmv ansiota sekin oletan kertoja kveekari
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No sinun sexualisoinnin tmv ansiota sekin oletan kertoja kveekari
Ja pekoni lie kohteliaampi lempinimi kuin kyr pä, jos jotain pitää onkeensa ottaa
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja pekoni lie kohteliaampi lempinimi kuin kyr pä, jos jotain pitää onkeensa ottaa
Lapiosalmen yleisenä Vtuna en tiedä mitä siihen vastaisit muuta ku että; Halosta päähän ja lisää Flooraa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sijotussinteilläs ei pankissaska paikkailla ku vääriä tilejä ja rekkareita. Temun näppistoimittajaka ei tainnu imeytyy tarpeeks mielees, ku jäi pelkkä sojottava sormi?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Lapiosalmen yleisenä Vtuna en tiedä mitä siihen vastaisit muuta ku että; Halosta päähän ja lisää Flooraa.
Edelleenkään retardit sanaleikkisi ei sano mulle mtn. Kuinka koet sen, että kultainen kädenpuristus jäi saamatta ed työmaalta? Ei taida "nalle" paljoa suositella, että tämä tuo pikantin lisän yhteisöön? Mitään nallea ei ole tietenkään paitsi lahossa päässäs
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Käkipostin kertomaa. T. Hanna
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Edelleenkään retardit sanaleikkisi ei sano mulle mtn. Kuinka koet sen, että kultainen kädenpuristus jäi saamatta ed työmaalta? Ei taida "nalle" paljoa suositella, että tämä tuo pikantin lisän yhteisöön? Mitään nallea ei ole tietenkään paitsi lahossa päässäs
Missä saa kultaisen kädenpuristuksen, jos sanoo itte ittensä irti?
Vain Teidän kultahammaspossukerhossa, eikä sekä taida enää olla nii Varma? - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Missä saa kultaisen kädenpuristuksen, jos sanoo itte ittensä irti?
Vain Teidän kultahammaspossukerhossa, eikä sekä taida enää olla nii Varma?Dunno what you tweeking bro, but might like this better
- Anonyymi00004UUSI
Meinasin eilen mennä täkäläisten mainetta pällistelemään, mutta päätin pitää senkin kunnian itelläni.
- Anonyymi00005UUSI
Olisin
- Anonyymi00006UUSI
Joko sä pääsit sieltä lataamosta? Pakkomielteisyydestä parantuminen voi viedä aikaa.
- Anonyymi00015UUSI
Alkaako guben avauksissa uliseva olla jo hyytymisen merkkejä? Voi pientä koita sinnitellä
- Anonyymi00007UUSI
Yksi riittää. Ei ole mitään tarvetta kahdelle.
- Anonyymi00008UUSI
Olen valmis👍❤️💋
- Anonyymi00013UUSI
"Etsitään kauheusalan yrittäjää". -,verhoomo
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Etsitään kauheusalan yrittäjää". -,verhoomo
Käy vaikka tilannehuoneessa välillä etsimässä keskisuurta ka lua tai paloa toiselta puolelta Suomea tms, sekin voi liittyä
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Käy vaikka tilannehuoneessa välillä etsimässä keskisuurta ka lua tai paloa toiselta puolelta Suomea tms, sekin voi liittyä
Vaasassaki vasta räjähti vai mistä tuo oman elämänsä panostaja puhui taannoin
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Starckmanin filmifanerina liityit jo Koe-eläinroistoon.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Starckmanin filmifanerina liityit jo Koe-eläinroistoon.
En tunne henkilöä enkä instituutiota luulen.
- Anonyymi00011UUSI
Okei...?
- Anonyymi00017UUSI
Mitä junnu guben aloituksessa muuta? Täti Tee sivusta
- Anonyymi00021UUSI
Nii johan se on taas muonatunti niin voivat kerjätä pojoja
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nii johan se on taas muonatunti niin voivat kerjätä pojoja
*Bark*. Seuraavan kerran oot varmaan itte nappulana.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
*Bark*. Seuraavan kerran oot varmaan itte nappulana.
Ei ole mitään kytköksiä mihinkään siinä se vitsi piileekin. Myös aivan lähitulevaisuudessa, ei minun valinta tämä eikä tämä eikä tämä jne. Ulise ulinas torspo toisaalle vaa
- Anonyymi00019UUSI
Tuon on pakko olla mies-mies tai nainen-nainen. Olen mies ja naisen kanssa olisimme ylpeästi myös julkisuudessa, koska juuri se kertoisi, että arvostamme toisiamme ja annamme muidenkin nähdä sen. Piilottelu olisi ihan järjetöntä eikä se edes onnistuisi pitemmän päälle. Miehen kanssa ei tulisi mieleenkään olla yhdessä, ei julkisesti eikä privaatisti.
- Anonyymi00028UUSI
Mut jos onki jotain tittelintuuraajaa, vaikka pankinjohtaja & pankkiryöstäjä?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mut jos onki jotain tittelintuuraajaa, vaikka pankinjohtaja & pankkiryöstäjä?
Niin, ne onkin usein sama asia.
- Anonyymi00023UUSI
Vaikka olenkin varattu, ei minulla ole mitään syytä, etten kehtaisi tai uskaltaisi. Kaikkihan sen tietävät, että ollaan kavereita.
Naiselta - Anonyymi00024UUSI
En tapaile alaisia.
- Anonyymi00029UUSI
minä haluan hyvän ja turvallisen miehen elämääni. sellaisen jonka syliin voin kaatua itkemään ja hän sanoo että ’HEI me selvitään’
- Anonyymi00030UUSI
hän olisi myöskin semmoinen joka rakastaisi minua vaikka minusta ei ikinä tullutkaan mitään.
- Anonyymi00031UUSI
hän hyväksyisi minut. :”)
- Anonyymi00034UUSI
minusta tyhmä kysymys.
- Anonyymi00036UUSI
Kuka mull ole ainakaan edes mainetta menetettäväksi menee näin alkoholistin äpärä nisti hullu nisti ja hullu on itse aiheuttamiani nistin maineen saat kun yrität tappaa itsesi sillä "eihän siihen kukaan muu pysty"
- Anonyymi00037UUSI
Olisin.
- Anonyymi00038UUSI
Minkälaisena sä mua pidät. Voidaan maata vaikka sängyssä vierekkäin silti pidän rajani. Jokainen joka mut tuntee tietää tän.
- Anonyymi00043UUSI
Menisi vain mainetta kasvattavien asioiden puolelle. Hyvä kysymys silti. Asiat eivät välttämättä toimi vaikka toisesta pitäisi ja nykyään olen enemmän realistinen kuin romanttinen.
- Anonyymi00044UUSI
Hävettäishän se, nolottaiskin jos joku näkee.
- Anonyymi00045UUSI
Sinun pitää vaan oppia hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, se helpottaisi myös omaa elämääsi.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sinun pitää vaan oppia hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, se helpottaisi myös omaa elämääsi.
Setämies pätee toiselle setämiehelle. Taas tätä komiikkaa. T naiselta
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Setämies pätee toiselle setämiehelle. Taas tätä komiikkaa. T naiselta
Olet hyvä päättelemään keskivartalolihavana.
- Anonyymi00051UUSI
No en minä nyt maineeni puolesta varsinaisesti pelkää mutta muista syistä johtuen ei kyllä voida kaksin nyt taas pitkiin aikoihin olla eikä näyttäytyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973055Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482496Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.481291- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä286980Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10834Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51685- 37659