Olisitko koskaan valmis

Anonyymi-ap

Kahden olemaan vai pelkäätkö maineesi puolesta?

50

341

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mistä teitä oikein sikiää?

Elämä ei ole mikään performanssi.

• Anonyymi00002
      UUSI

"Maineen ei voi menettää ku kerran", mut sielläpä se Jenkeissä vaan on ja pysyy.

• Anonyymi00003
      UUSI

Nähdä Maine ja kuolla!

• Anonyymi00009
        UUSI

Jesus does'nt fear the reaper so why would you

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jesus does'nt fear the reaper so why would you

Teppo where have you been doing real work for a change huh

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Teppo where have you been doing real work for a change huh

Työväenmarssilla? -sivu

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Työväenmarssilla? -sivu

Niin no sieltä mänsen verkkoryhmästä ryykii välillä ilman lupia haltsraamaan ahti

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin no sieltä mänsen verkkoryhmästä ryykii välillä ilman lupia haltsraamaan ahti

Ilmankos Mansea sanotaanki nykyään Meisselimäeks. Ihan vaan virastoista ja valtionhallinnosta puhuttaessa...

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ilmankos Mansea sanotaanki nykyään Meisselimäeks. Ihan vaan virastoista ja valtionhallinnosta puhuttaessa...

No sinun sexualisoinnin tmv ansiota sekin oletan kertoja kveekari

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No sinun sexualisoinnin tmv ansiota sekin oletan kertoja kveekari

Ja pekoni lie kohteliaampi lempinimi kuin kyr pä, jos jotain pitää onkeensa ottaa

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja pekoni lie kohteliaampi lempinimi kuin kyr pä, jos jotain pitää onkeensa ottaa

Lapiosalmen yleisenä Vtuna en tiedä mitä siihen vastaisit muuta ku että; Halosta päähän ja lisää Flooraa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sijotussinteilläs ei pankissaska paikkailla ku vääriä tilejä ja rekkareita. Temun näppistoimittajaka ei tainnu imeytyy tarpeeks mielees, ku jäi pelkkä sojottava sormi?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Lapiosalmen yleisenä Vtuna en tiedä mitä siihen vastaisit muuta ku että; Halosta päähän ja lisää Flooraa.

Edelleenkään retardit sanaleikkisi ei sano mulle mtn. Kuinka koet sen, että kultainen kädenpuristus jäi saamatta ed työmaalta? Ei taida "nalle" paljoa suositella, että tämä tuo pikantin lisän yhteisöön? Mitään nallea ei ole tietenkään paitsi lahossa päässäs

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Käkipostin kertomaa. T. Hanna

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Edelleenkään retardit sanaleikkisi ei sano mulle mtn. Kuinka koet sen, että kultainen kädenpuristus jäi saamatta ed työmaalta? Ei taida "nalle" paljoa suositella, että tämä tuo pikantin lisän yhteisöön? Mitään nallea ei ole tietenkään paitsi lahossa päässäs

Missä saa kultaisen kädenpuristuksen, jos sanoo itte ittensä irti?
        Vain Teidän kultahammaspossukerhossa, eikä sekä taida enää olla nii Varma?

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Missä saa kultaisen kädenpuristuksen, jos sanoo itte ittensä irti?
        Vain Teidän kultahammaspossukerhossa, eikä sekä taida enää olla nii Varma?

Dunno what you tweeking bro, but might like this better

• Anonyymi00004
      UUSI

Meinasin eilen mennä täkäläisten mainetta pällistelemään, mutta päätin pitää senkin kunnian itelläni.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olisin

• Anonyymi00006
      UUSI

Joko sä pääsit sieltä lataamosta? Pakkomielteisyydestä parantuminen voi viedä aikaa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Alkaako guben avauksissa uliseva olla jo hyytymisen merkkejä? Voi pientä koita sinnitellä

• Anonyymi00007
      UUSI

Yksi riittää. Ei ole mitään tarvetta kahdelle.

• Anonyymi00008
      UUSI

Olen valmis👍❤️💋

• Anonyymi00013
        UUSI

"Etsitään kauheusalan yrittäjää". -,verhoomo

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Etsitään kauheusalan yrittäjää". -,verhoomo

Käy vaikka tilannehuoneessa välillä etsimässä keskisuurta ka lua tai paloa toiselta puolelta Suomea tms, sekin voi liittyä

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Käy vaikka tilannehuoneessa välillä etsimässä keskisuurta ka lua tai paloa toiselta puolelta Suomea tms, sekin voi liittyä

Vaasassaki vasta räjähti vai mistä tuo oman elämänsä panostaja puhui taannoin

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Starckmanin filmifanerina liityit jo Koe-eläinroistoon.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Starckmanin filmifanerina liityit jo Koe-eläinroistoon.

En tunne henkilöä enkä instituutiota luulen.

• Anonyymi00011
      UUSI

Okei...?

• Anonyymi00017
        UUSI

Mitä junnu guben aloituksessa muuta? Täti Tee sivusta

• Anonyymi00021
        UUSI

Nii johan se on taas muonatunti niin voivat kerjätä pojoja

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nii johan se on taas muonatunti niin voivat kerjätä pojoja

*Bark*. Seuraavan kerran oot varmaan itte nappulana.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

*Bark*. Seuraavan kerran oot varmaan itte nappulana.

Ei ole mitään kytköksiä mihinkään siinä se vitsi piileekin. Myös aivan lähitulevaisuudessa, ei minun valinta tämä eikä tämä eikä tämä jne. Ulise ulinas torspo toisaalle vaa

• Anonyymi00019
      UUSI

Tuon on pakko olla mies-mies tai nainen-nainen. Olen mies ja naisen kanssa olisimme ylpeästi myös julkisuudessa, koska juuri se kertoisi, että arvostamme toisiamme ja annamme muidenkin nähdä sen. Piilottelu olisi ihan järjetöntä eikä se edes onnistuisi pitemmän päälle. Miehen kanssa ei tulisi mieleenkään olla yhdessä, ei julkisesti eikä privaatisti.

• Anonyymi00028
        UUSI

Mut jos onki jotain tittelintuuraajaa, vaikka pankinjohtaja & pankkiryöstäjä?

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mut jos onki jotain tittelintuuraajaa, vaikka pankinjohtaja & pankkiryöstäjä?

Niin, ne onkin usein sama asia.

• Anonyymi00023
      UUSI

Vaikka olenkin varattu, ei minulla ole mitään syytä, etten kehtaisi tai uskaltaisi. Kaikkihan sen tietävät, että ollaan kavereita.
      Naiselta

• Anonyymi00024
      UUSI

En tapaile alaisia.

• Anonyymi00029
      UUSI

minä haluan hyvän ja turvallisen miehen elämääni. sellaisen jonka syliin voin kaatua itkemään ja hän sanoo että ’HEI me selvitään’

• Anonyymi00030
      UUSI

hän olisi myöskin semmoinen joka rakastaisi minua vaikka minusta ei ikinä tullutkaan mitään.

• Anonyymi00031
      UUSI

hän hyväksyisi minut. :”)

• Anonyymi00034
      UUSI

minusta tyhmä kysymys.

• Anonyymi00036
      UUSI

Kuka mull ole ainakaan edes mainetta menetettäväksi menee näin alkoholistin äpärä nisti hullu nisti ja hullu on itse aiheuttamiani nistin maineen saat kun yrität tappaa itsesi sillä "eihän siihen kukaan muu pysty"

• Anonyymi00037
      UUSI

Olisin.

• Anonyymi00038
      UUSI

Minkälaisena sä mua pidät. Voidaan maata vaikka sängyssä vierekkäin silti pidän rajani. Jokainen joka mut tuntee tietää tän.

• Anonyymi00043
      UUSI

Menisi vain mainetta kasvattavien asioiden puolelle. Hyvä kysymys silti. Asiat eivät välttämättä toimi vaikka toisesta pitäisi ja nykyään olen enemmän realistinen kuin romanttinen.

• Anonyymi00044
      UUSI

Hävettäishän se, nolottaiskin jos joku näkee.

• Anonyymi00045
        UUSI

Sinun pitää vaan oppia hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, se helpottaisi myös omaa elämääsi.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sinun pitää vaan oppia hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, se helpottaisi myös omaa elämääsi.

Setämies pätee toiselle setämiehelle. Taas tätä komiikkaa. T naiselta

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Setämies pätee toiselle setämiehelle. Taas tätä komiikkaa. T naiselta

Olet hyvä päättelemään keskivartalolihavana.

• Anonyymi00051
      UUSI

No en minä nyt maineeni puolesta varsinaisesti pelkää mutta muista syistä johtuen ei kyllä voida kaksin nyt taas pitkiin aikoihin olla eikä näyttäytyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      97
      3055
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      48
      2496
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      48
      1291
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1047
    5. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      286
      980
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      889
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      10
      834
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      720
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      51
      685
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      37
      659
    Aihe