Miksi joku on kateellinen, kun mustikapoimijat tienaavat mustikkaa poimien jopa kymmenen tuntatta euroa?
Siksikö, että olet aina muille kateellinen siitä, mitä heillä on, tai siitä mitä he ansaitsevat?
Metsissä on vielä marjoja, ja se sato tarjoaa,keinon lisätä tulojasi.
Miksi olet kade ?
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Keltä olet kuullut jonkun olevan kateellinen raskaasta marjanpoiminnasta?
- Anonyymi00002
Esm. tuttavilta, jotka ovat kovin kateellisia marjojen myyntituloista.
Keltä Sinä luulit minun kuulleen kun kysyit, oletit kai jotain.
Sinulta saa vain huonoja kysymyksiä!!!" :)))))))
- Anonyymi00003
Miksi aloittaja olettaa, että jotkut muut (kuin hän itse) olisivat muille kateellisia?
Miksi ahkeria marjanpoimijoita pitäisi kadehtia? He saavat palkan omasta työstään, eikä se välttämättä ole helppoa työtä, viettää päivä metsässä, selkäköyryssä.
Pärjään oman työni tuloksilla ihan kohtalaisen hyvin: eläkepäivästä toiseen. En kadehdi muiden suorituksia. Ahkera ihminen, raskaan työn tekijä, ansaitsee hyvän palkan. - Anonyymi00004
Ulkomaalaiset marjanpoimijat tulevat hyvin köyhistä oloista. Heidät saatetaan majoittaa hyvin ahtaasti parakkimaisiin asumuksiin. Niillä rahoilla mitä he saavat marjoista he elävät ja kustantavat perheidensä elannon seuraavaan kesään saakka.
Paikalliset marjanpoimijat ansaitsevat myös rahansa kovalla työllä ja hyttysten ja punkkien puremille altistuen.
En heitä kadehdi. En ketään. - Anonyymi00005
Eipä tarvitse kadehtia kun rahaa tarjotaan kun vaan saisivat mustikoitani. Vaan minäpä en myy, annan heille, joista katson etteivät itse pysty poimimaan. Ja saan hyvän mielen.
- Anonyymi00006
"Miksi joku on kateellinen, kun mustikapoimijat tienaavat mustikkaa poimien jopa kymmenen tuntatta euroa?"
Ai onko ? En ole kuullutkaan.- Anonyymi00007
En muuten minäkään. Olen monessa ryhmässä rupattelemassa päivänpolttavista. Tosin nyt kesällä on useat ryhmät katkolla, joten jossain mökeilläänkö kateelliset nyt mahtavat piileksiä?
- Anonyymi00008
Olen jo 7 litraa vadelmia kerännyt, hae sinäkin, niitä piisaa tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731939Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu21978- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 57629
- 58580