Saisin tietää miksi hän ei tykkää minusta. Miksi ei halua kanssani läheisyyttä ja s*ksiä? Miksi ei halua parisuhdetta? Miksi ei halua ystävyyttä? Miksi ei halua viettää aikaani kivojen aktiviteettien parissa? Miksi ei halua tuntea ja tutustua minuun paremmin? Miksi on muille helppo ja minulle hankala? Miksi kuitenkin vaikuttaa kiinostuneelta? Miksi esittää, että mukamas välittäisi? Suosikki elokuvani on Mel Gibsonin tähdittämä mitä naiset haluaa.
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Normaali mies keskustelee naisen kanssa ja kuuntelee mitä sanottavaa hänellä on.
- Anonyymi00003
jos olisi ämmillä järkeä sanomassa
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
jos olisi ämmillä järkeä sanomassa
Taidat itse sabotoida suhteesi olemalla se tyyppi jonka kanssa ei oo helppo olla.
Mutta kuitenkin haluat tasan yhtä paljon huomiota naisilta .
Oot kun naiset yleensä myös .. yhtä vaativa ja vittumainen
Ja yhtä hyvin yksin viihtyvä kun julkkikset on noin yleensä.
Kusi lorahtanu päähän ...
Kun on ollu kiva elämä
Se yks Ämmä Sivusta ❤️ - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Taidat itse sabotoida suhteesi olemalla se tyyppi jonka kanssa ei oo helppo olla.
Mutta kuitenkin haluat tasan yhtä paljon huomiota naisilta .
Oot kun naiset yleensä myös .. yhtä vaativa ja vittumainen
Ja yhtä hyvin yksin viihtyvä kun julkkikset on noin yleensä.
Kusi lorahtanu päähän ...
Kun on ollu kiva elämä
Se yks Ämmä Sivusta ❤️Tuokin kommentti oli sivusta. Siitä voit päätellä jo, että kirjoitustyyli muuttuu. Asiallinen pohdinta muuttuu ämmittelyksi jne.
- Anonyymi00030
En ole normaali mies, vaan erilainen.
- Anonyymi00004
- Anonyymi00008
Kyttää tebbo tuon paljon puhuvia kirjoituksia vaikka välillä
- Anonyymi00005
Vaikea nainen = turmioksi.
Älä aikaasi moiseen käytä. Se oikea menee sillä aikaa ohitsesi. - Anonyymi00006
Jos olette kuitenkin tekemisissä keskenänne, voit kysyä mitkä asiat on hänelle keskeisiä kumppanin valinnassa. Ja vaikka ne "kriteerit" täyttyisi, kaikkien kanssa ei niin sanotut kemiat kohtaa. Ei vain synny halua, ei rakkautta, vaikka tyyppi olisi ihan ok kaikin puolin. Ehkä tunnistat saman itsessäsikin, vai menetkö kenen vain kanssa heti petipuuhiin ja suhteeseen, jos mahdollista?
- Anonyymi00009
Itse en halua miestä, joka ei kykene edes treffejä sopimaan. Hän sälyttää kaiken naisen tehtäväksi. Haluan maskuliinisen aloitekykyisen miehen, en mitään nössöä.
- Anonyymi00010
Kukaan nainen ei ole sinulle velkaa selitystä miksi ei tykkää sinusta.
- Anonyymi00011
Pyydettiinkö aloituksessa selitystä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pyydettiinkö aloituksessa selitystä?
Mikä tässä muuten on pointtina kuin selityksen hakeminen?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä tässä muuten on pointtina kuin selityksen hakeminen?
Ajatusten purkua. Leikittelen ajatulsella, jos olisi tuollainen mahtava kyky niin ei tarvitse arvailla mitään. Naiset usein valehtelee, jos ei halua tai kehtaa sanoa todellisia ajatuksia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ajatusten purkua. Leikittelen ajatulsella, jos olisi tuollainen mahtava kyky niin ei tarvitse arvailla mitään. Naiset usein valehtelee, jos ei halua tai kehtaa sanoa todellisia ajatuksia.
Juu onneks miehet ei koskaan toimi noin. 🙄
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Juu onneks miehet ei koskaan toimi noin. 🙄
No, se ei ainakaan ollut pointtina, että tässä pitäisi alkaa riitelemään miehet vs naiset.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
kannattaa vaan olla justiin se mikä on ei kannata mielistellä. ajaudut suotta täysin vääriin ihmissuhteisiin. täällä moni ns kaveri koittaa ohjailla sua aivan väärään suuntaan. kertoa mistä sinä tykkäät ja mistä et. voin sanoa ajat muuttuu. elämässä ei voi koskaan tietää mikä on tapahtumien summa loppu tulema. älä säkään kertoile sitä täällä muille ,sivusta
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
No, se ei ainakaan ollut pointtina, että tässä pitäisi alkaa riitelemään miehet vs naiset.
Tämähän ei lle riitelyä vaan totuus.
- Anonyymi00039
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä mm erään kylän pölkkypäille elämä on kehdosta hautaan Vmmainen tytöt vastaan pojat taistelu, niin tuntemattomien draamoista tulee heti tälläinen sydämmen asia ja faktat ei kiinnosta tietenkään kunhan pääsee pätemään ja voivottelemaan sukupuolittuneesti. Sitten pick me telineet vielä kaupan päälle tukemaan kieli ihan ruskiana
- Anonyymi00040
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi kuitenkin keskustella? Kaikki eivät valehtele.
Sivusta
- Anonyymi00020
Jos nainen ei halua kanssasi parisuhdetta, läheisyyttä ja seksiä niin hän on joko varattu tai hänellä ei ole tunteita sinuun. Ei se sen kummempaa ole.
Ei tunteiden syttymiseen tai syttymättä jättämiseen ole mitään järkisyitä.
Mistä itse luulet, että se johtuu?- Anonyymi00026
En tiedä, mutta kuitenkin tuntuu, että olisi kiinostunut, mutta ei niin kiinostunut, että olisi ikinä halunnut tavata kahdestaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
En tiedä, mutta kuitenkin tuntuu, että olisi kiinostunut, mutta ei niin kiinostunut, että olisi ikinä halunnut tavata kahdestaan.
Kahdestaan tapaamiset tulee luontevasti sen jälkeen kun ensin tapaillaan suuremmassa porukassa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oletko koskaan edes pyytänyt tapaamaan kahdestaan?
- Anonyymi00021
usein myös nämä lyhyet tuhdit naiset on itselle myrkkyä pidän heitä sen takia etäällä ja vähän kun pelinappulana. tässä elämän pelissä. pelkään että he luulevat saavansa kaiken. jopa oman mieheni.
- Anonyymi00022
he ovat sanoneet suoraan ex mieheni olevan erittäin hyvännäköinen. minä taas pidin miestäni tavallisena rakkaana mussukkana. en mitenkään laittanut häntä jalustalle sillä ajattelin aina että olemme tasavertaisia saman arvoisia. mutta nämä lyhyet pullukka naiset todella isoine rintoineen kuvittelevat että en arvosta tarpeeksi ja että minulla ei ole mitään annettavaa joten minut voi vain potkia pois ’ pelistä’ onhan se aika naurettavaa. he luulevat ihan liikaa itsestänsä, minulla on jalat maassa ja ajattelen itseni vierelle vain kumppania jonka kanssa olemme ns toisiamme vastaava pari ei tarvitte miettiä kumpi on parempi molemmat osottavat huomiota ja arvostusta ihan saman verran ei tarvitte laittaa jalustalle! on minullakin joskus ollut ns mallipoika ihastus ja tiesin hetii että jos olisin hänen kanssa se olisi toksista sillä laittaisin hänet jalustalle ja kokisin kumppanuuden hyvin vaivalloiseksi
- Anonyymi00023
Naisella on kaksi ajatusta.
1. lisääntyminen
2. suklaa
3. Kutominen ( maybe ). - Anonyymi00025
Noista suurin osa selittyisi sillä, että nainen on varattu, mutta ihastunut. Niin omallakin kohdalla. Itse haluaisin kyllä ystävyyttä. Kykenisin siihen, vaikka tunteita onkin.
Naiselta- Anonyymi00027
Minulle ystävyys tuntuu samalle, kuin olisin raatanut töissä kuukauden ja palkkapäivänä pomo tarjoaa palkaksi lämmintä kättä. Haluan siis enemmän. 😢
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minulle ystävyys tuntuu samalle, kuin olisin raatanut töissä kuukauden ja palkkapäivänä pomo tarjoaa palkaksi lämmintä kättä. Haluan siis enemmän. 😢
Mutta ilman ystävyyttä ei voisi olla sitä enemmän. Ainakaan omalla kohdallani.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mutta ilman ystävyyttä ei voisi olla sitä enemmän. Ainakaan omalla kohdallani.
Tuo johtaa pysyvään friend zoneen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuo johtaa pysyvään friend zoneen.
Ei vaan ystävyyden kautta voisi selvittää, miten sopisimme yhteen ja minkälainen meidän suhde voisi olla. Ilman ystävyyttä se ei voisi koskaan edetä pidemmälle.
- Anonyymi00028
Pyydät häntä kirjoittaamaan ajatuksensa sinusta paperille ei kai luulis olevan sen vaikeampaa
- Anonyymi00029
Tämä nyt oli vaan tämmöistä ajatusleikkiä. Jos olisi tuollainen kyky niin sen avulla saisi varmaan kenet naisen vaan ja pystyisi pitämään hänet tyytyväisenä ja pystyisi tyydyttämään kaikki hänen tarpeensa (myös tunnepuolen). Mutta olisi mukavaa olla omaitsensä ja sitten ”kuulisi” mitä nainen ajattelee. Ei tarvitsisi miettiä mistä kenkä puristaa jne.
- Anonyymi00032
Toi on hyvä leffa kyllä 😂. Gibson aika nami 😍
sivusta- Anonyymi00035
On se vastanäyttelijäkin kaunis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487