löytyykö sitä pesispiisiä jossa lauletaan voitto kunnarista, niin miltään popedan levyltä? tai miltään levyltä ylipäätään :P olokee kilttejä ja kertokaa :D
pesispiisi?
7
1489
Vastaukset
- on tehty
Oliskohan Pate ja Pesisboys...en muista, mutta Voittokunnari on se biisi. Oli joskus ainakin huuto.netissä myynnissä.
- niy
Tuo on muuten hyvä kappale. Itteltä löytyy se vaan koneelta.
Koska toi kappale muuten on tehty? :P - on tehty
niy kirjoitti:
Tuo on muuten hyvä kappale. Itteltä löytyy se vaan koneelta.
Koska toi kappale muuten on tehty? :PTarkkaa vuotta en muista, mutta olen kuullut sitä pesispeleissä tosiaan jostakin -97 tai -98 lähtien. Välillä sitä ei soitettu ollenkaan täällä omalla kotipaikkakunnallani, mutta ainakin viime kesänä sitä taas kuuli.
- Minä
Onneks ei löydy Popedan levyltä :)
Ihan jees biisi, mut ei Popedamainen..
Makunsa kullakin - mie vua
mitenkäs ne sanat männöö siinä piisissä?
- -->
kertosäkeessä jotain tällästä:
oolee olee olee (vihellystä)
kantaremmi vaatii voittokunnarii, voittokunnarii, voittokunnarii x2, (sen jälkeen jotain, mitä en muista)
- Anonyymi
Todella heikko sanoitus. Osoittaa, ettei äijä ymmärrä lajista yhtään mitään. Tyhjästä on tilaaja maksanut, todellakin tyhjästä. Saisi vaipua unholaan jo koko renkutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220