löytyykö sitä pesispiisiä jossa lauletaan voitto kunnarista, niin miltään popedan levyltä? tai miltään levyltä ylipäätään :P olokee kilttejä ja kertokaa :D
pesispiisi?
7
1483
Vastaukset
- on tehty
Oliskohan Pate ja Pesisboys...en muista, mutta Voittokunnari on se biisi. Oli joskus ainakin huuto.netissä myynnissä.
- niy
Tuo on muuten hyvä kappale. Itteltä löytyy se vaan koneelta.
Koska toi kappale muuten on tehty? :P - on tehty
niy kirjoitti:
Tuo on muuten hyvä kappale. Itteltä löytyy se vaan koneelta.
Koska toi kappale muuten on tehty? :PTarkkaa vuotta en muista, mutta olen kuullut sitä pesispeleissä tosiaan jostakin -97 tai -98 lähtien. Välillä sitä ei soitettu ollenkaan täällä omalla kotipaikkakunnallani, mutta ainakin viime kesänä sitä taas kuuli.
- Minä
Onneks ei löydy Popedan levyltä :)
Ihan jees biisi, mut ei Popedamainen..
Makunsa kullakin - mie vua
mitenkäs ne sanat männöö siinä piisissä?
- -->
kertosäkeessä jotain tällästä:
oolee olee olee (vihellystä)
kantaremmi vaatii voittokunnarii, voittokunnarii, voittokunnarii x2, (sen jälkeen jotain, mitä en muista)
- Anonyymi
Todella heikko sanoitus. Osoittaa, ettei äijä ymmärrä lajista yhtään mitään. Tyhjästä on tilaaja maksanut, todellakin tyhjästä. Saisi vaipua unholaan jo koko renkutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818