Uppojen Kaikkien aikojen piisit -lähetys alko just ratiosta suorana. Jäikö äänestämättä?
Mitä biisiä ei kuultu? Mitä ei ois pitäny koskaan kuulla? Tai mikä pitäisi kuulla vasta paljon myöhemmin aamulla?
Tää tuuttihan jatkuu seuraavat koko pari päivää toistolla, kuten normisoittolistakin tai melkein. Mikä on hyvä. Sentään kohtalaista, jos tällaisia ns. kulttuurihömppiä tehdään, kun ei muutakaan sanottavaa ole koko *n valtiossa mihinkään. Kiitos ja onnea kaikille, jopa kesääkin vielä!
Eppu Normaali Top 100 (Radio 957)
28
119
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Ruba tosi aikasin. Kuullaanko Hunninkolla ollenkaan? "Huolissaan" nuorison ja tekstisoluterveyden puolista.
- Anonyymi00018
Hunninkolla kuultiin, kaikki hyvin, taidan mennä nukkumaan. Tosi indiejäbänä minua ei mikään Top 60 kiinnosta, mutta jännätkää te.
Oikeasti tästä vängätään seuraava vuosi. Palataan asiaan! Jäähyväiset 957:lle sentään sijalla 60, hyvä!
En ehtinyt äänestää, joten olen yleisen hyväntahtoisuuden varassa näitä kuunnellaan. - Anonyymi00027UUSI
Ketju saattaa sisältää spoilereita.
100. Näissä sanoissa
99. Jumalan poika
98. Pannaan pannaan
97. Rakkaus on KuuMaa
96. Osa luonnollista karsintaa
95. Kamat lujilla
94. Ruba
93. Niin äkkiä
92. Kun valot tulevat vastaan
91. Keskiyön cowboy
- Anonyymi00002
Kyllä näissä 2000-vuosimillenniumin tekeleissäkin on aiheitaan. Vaikkei ne heti niin miltään kuulostaneet ehkä.
Aika paljon tätä uudempaa bailudannyräppi-iskelmää listan alussa. Vanhemmat klassikot säästetty tietty Top 80:een. - Anonyymi00003
Radio 957:n toimittajat oli yllättäen ite äänestäneet Huummetta 90.nneksi. Hyvä biisi, paska versio - varmaan joku erehdys.
- Anonyymi00004
Savuna ilmaan.
Koko albumin pitäisi mahtua Top 30:een, Jotenkin.
Biisihän on historiallinen, Suomen isänmaallisuuden ja veljeshengen kuvaus.- Anonyymi00026
empä oo tota itte hiffannu että biisi on Suomen isänmaallisuuden ja veljeshengen kuvaus. =0
- Anonyymi00028UUSI
Jep.
90. Huummetta
89. Hei Joe
88. Cry Baby
87. Savuna ilmaan
86. Älä katso
85. Alaston mies, alaston nainen
84. Jokainen hetki historian
83. Mopolla tähtiin
82. Pahan puun metsä
81. Vanha kellarissa valittaa
- Anonyymi00005
Uusi 957:lla valittaa 81. Hyvä sijoitus, pykämän julkaisuvuotta parempi jopa.
Sitten vihdoin jasslevyä - kaikkein humalattomin Kun jatsia kuunneltiin.- Anonyymi00006
Eiku uutiset oli -81.
80. Viinaa
79. Argentiina
78. ?? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eiku uutiset oli -81.
80. Viinaa
79. Argentiina
78. ??78. Pykämä huurroisempaa kuplaa
- Anonyymi00008
Joku Radio Nova -biisi. Vittu tää ei lupaa hyvää.
Olisko anssit kandennu laittaa teemaharvinaisuus-soittarille joku muukin kuin Valkoinen kupla -nimipiisi? Mitään en oo kuullu.
Toisaalta Offspring oli kaikkien aikojen 6.nneks kovin joskus ysärillä Suomen Top 5 miljoonaa Ikinä -listalla.- Anonyymi00009
(Vitsi, biisin osalta)
- Anonyymi00010
Pari kaunista riviä palauttaa uskon maailmaan, eli B-puoliin.
- Anonyymi00011
...Harmi että just Epuilla ne Beet on todellisuudessa paljon muutakin kuin "vitsejä" tms.
Pääasia että anssiradiossa vedetään sitä Gambinaa, öhöhöhö.
Vetäkää herskaa, pellet. - Anonyymi00012
...En pidä tuommoisesta päihdeuhosta. Ensin pitäisi tietää B-puolet.
- Anonyymi00013
80. Viinaa tsat tsat tsaa
79. Argentiina
78. Eihän tämän nyt näin pitänyt olla
77. Mitä missä milloin? (Tieopas:) [Missä olen juuri nyt?]
76. Pari kaunista riviä
75. Roudan rutinaa
74. Esko veti ison G:een
73. Sydän tyhjää lyö
72. Jäähyväiset Bob Dylanille
71. John Fogerty- Anonyymi00025
sydän tyhjää lyö-kappaleen kertosäkeessä mainio Torvisen kitara!
- Anonyymi00029UUSI
80. Viinaa tsat tsat tsaa
79. Argentiina
78. Eihän tämän nyt näin pitänyt olla
77. Missä olen juuri nyt?
76. Pari kaunista riviä
75. Roudan rutinaa
74. Esko veti ison geen
73. Sydän tyhjää lyö
72. Bob Dylan
71. John Fogerty
- Anonyymi00014
JEEEAAAA.
Kiitos kaikille äänestäjille Hunninkolla.
Radio lupaa edustaa asiaanne taas seuraavaan teemalustiin asti. - Anonyymi00016
70. Tie vie
69. Diggaan itseäni
68. Mekin tehtiin rakkautta
67. Rääväsuita ei haluta soft-radioon
66. Elviksen kuolema
65. Hunninkolla (vitsi-Bee n:o 957)
64. Kaljaa nuorille
63. Kuka ön Pertti Ström
62. Lautturi
61. Poltan loppuun tupakin- Anonyymi00024
poltan loppuun tupakin eeppinen.
- Anonyymi00017
Balladi kaiken turhuudesta on luja kappale. Varmaan poistettu komsukin liittyi tähän jotenkin, ehkei.
- Anonyymi00023
Juu oma lemppari noista hiteistä.
- Anonyymi00019
Kaljanlanttauslaulu sijalla 57 vuoraa uskoa keskimääräiseen äänestyskäyttäytymiseen. II-olut tekee tuloaan.
- Anonyymi00022
oikein mainio biisi muuten. Soi päässä kertosäe välillä. =)
Kerran kertsi yllätti kaupankassajonossa ku alako soimaan päässä siel =) XD
- Anonyymi00020
Nää leipäkanavan kulttuurintutkijat jätti kertaamatta listat, joten palataan kirjanpitoon myöhemmin. Meni pari ohi hampaita harjatessa. Korjataan ehkä tuonnempana.
- Anonyymi00021
Liikaa hittejä top100:ssa.
Savuna ilmaan mestariteos, argentiina, toivomuskirjeitä jumalille, kiistän kaiken, pahan puun metsä, paha taika ja syvään päähän julkaisulta löytyy ainaki yksi jonka nimi englanninkielinen mutta ei tuu biisin nimi mieleen.
Hiteistä ainakin kaikki häipyy, on vain nyt on semmonen joka mulla kestäny aikaa mut aika monet hitit mulle puhkikuluneita. Erikoinen tango-rock numero pimeyden tango on kyllä mainio kuten hiteistä mainittakoon vielä rääväsuita ei haluta Suomeen sekä Afrikka., sarvikuonojen maa.
Jokaiselle kuitenkin on aina omat suosikit. Niin tämä raatikin laati sellaisen josta eniten diggailee. Mulle diggailun kohtteeksi jää ne eppu-palat joita ei ehkä enemmistö kuuntele. Esim argentiina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470