Näin sun siskon tytön kautta talon joka sopisi sun varhaislapsuudenkodiksi. Nyt mua.ahdistaa miten sä voit? Oletko hengissä? Toisaalta kauhea ahdistus, että sulla on joku nainen tai varmaan jo koko perhe, vaikka asiahan ei minulle kuulu.iksi mä en voi unohtaa sua?! Välillä mulla on monesti jo niin helpottunut olo, etten kaipaa sua niin tuskaisesti. Nyt taas kaipaan, olen huolissani ja mustasukkainen.
Ei sille varmaan ollut käyttöä, mutta sinne te olitte varmaan menossa kun näin aiempana kesänä mun töissä. Täälläkin oli yksi RIP kommentti. Olen niin huolissani. Mietin olisitko koittanut sanoa mulle jotain silloin kun nähtiin läheltä? Mahdatkohan tietää miten sua kaipaan tai ethän sitä halua..
Onko sun lapsuuden koti myynnissä?
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3671490Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2369302 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk71837Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54793
- 40779
- 57722
- 59705
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66699- 62691