Minun mielestä johtokunnan ja osan henkilöstöstä pitäisi vetää tapahtuneesta vääryydestä johtopäätös. Minä ehdottaisin SRK:n uudeksi pääsihteeriksi Olli Lohea.
-00
SRK: n dilemma
11
110
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ja mikähän "tapahtunut vääryys" on?
- Anonyymi00002
Rahan varastaminen ja osan uskovaisista vainoaminen, rikollisliigaan kuuluminen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Rahan varastaminen ja osan uskovaisista vainoaminen, rikollisliigaan kuuluminen.
Keneltä on varastettu rahaa, keitä vainotaan ja mihin rikollisliigaan SRK kuuluu?
- Anonyymi00004
Olli Lohi olisi kyllä hyvä, hän on pysynyt seurakunnan rakkaudessa.
- Anonyymi00005
SRK syö tätä liikettä sisältä päin, se on itse eriseura. He ovat vähemmistössä, Heitä on noin 8000.
- Anonyymi00006
Tuo on hatusta vetäisty perustelematon luku.
- Anonyymi00007
SRK-lestadiolaisuus ei ole parannusta tehnyt rahan varastamisesta Taivaalta. Minulle ei ainakaan kukaan ole ilmoittanut. Seurakuntaoppi on edelleen väärä.
Kristos-00- Anonyymi00008
Voin olla tietysti väärässäkin, voitte tietysti ilmoittaa minulle, s-p osoitteeni on Teidän tiedossanne. Rahat olivat minun. Seurakuntaoppi on kyllä väärä Taivaan mielestä.
Kristos-00 jr. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voin olla tietysti väärässäkin, voitte tietysti ilmoittaa minulle, s-p osoitteeni on Teidän tiedossanne. Rahat olivat minun. Seurakuntaoppi on kyllä väärä Taivaan mielestä.
Kristos-00 jr.Onko olemassa kassakaappisopimus SRK:n, Helluntaikirkon ja Saksan Kauppakamarin välillä, että homma jatkuu Kansantalousosaston kautta, siis rahojen varastaminen Taivaalta?
Kristos-00 jr.
- Anonyymi00010
Minne olet menossa SRK
- Anonyymi00011
Laittakaa SRK kuntoon, teille pitää oikein koventua. Erottakaa rahan varastajat, vaihtakaa nuorempia ihmisiä tilalle. Eikö te tiedä, että rahan varastamisen kylkiäisenä tulee Saatanan palvelus, nuoriso oireilee pahasti. Te vedätte tämän liikkeen tuhoon rahaa varastamalla.
Kristos -00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 79604
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 50563
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541