Sain runkata tosi isoa.

Anonyymi-ap

Olen pitänyt itseäni heterona, mutta viime vuosina on alkanut kiinnostaa toisten miesten runkkaus ja vähän imeminenkin. Ikää on nyt 40v ja muutamia kavereita olen tuohon hommaan löytänytkin, joukossa ennen tätä kokemusta isoimpana noin 18cm kalu. Itse olen normaalivartaloinen ja hyväkuntoinen, ja kalulla kokoa vajaa 14cm.
Hain eräällä palstalla seuraa käsihommiin ja minulle vastasi pienikokoinen minua 10 vuotta nuorempi kundi, jolle tämä olisi eka kerta miehen kanssa. Kundi antoi rivien välistä ymmärtää, että hänellä on ihan hyvä varustus, joten tämä alkoi kiinnostaa todella. Saatiin viimein aikataulut passaamaan ja kundi tuli käymään mun luona. Livenäkin oli lyhyt ja hoikka kaveri, niin kuin kuvaili netissä ja lisäksi melko ujon ja jännittyneenä oloinen. Istuttiin sohvalla juttelemassa aiheesta ja kesti jonkin aikaakin, ennen kuin alkoi tuntua, että päästään asiaan, alettiin riisua ja minä olin rohkeampana ensimmäisenä täysin alasti ja kalu täysin kovana, kundi hieman ujosteli ja riisui hitaammin. Kaverin kroppa oli jo sen näköinen, että tuntui etten malta olla runkkaamatta! Löysät bokserit eivät paljastaneet vielä kovin paljoa, mutta jumalauta kun ne laskeutuvat alas! Jätkällä roikkui jalkojen välissä jäätävän kokoinen posliiinikulli! Löysänä isompi kuin mulla kovana! Istuttiin molemmat alas ja ihmettelin ääneen, ettet ainakaan valehdellut kun sanoit sulla olevan "keskivertoa isomman". Tyyppiä jännitti jonkin verran, eikä meinannut heti saada stondista ja ehdotin, että kokeilee mun kalua. Oli jotenkin todella kiihottavaa kun jättikullinen kundi käsitteli mun suht pientä vehjettä ja samalla sain hieroa hänen käärmettään, joka alkoikin heräillä. Arvelin, että se on täysin shower, mutta vielä mitä! Kalu alkoi venyä ihan tosissaan ja ylsi äkkiä yli kundin navan, ennen kuin oli täysin kova, aivan älyttömän kokoinen kanki, jota hoikka vartalo ja karvattomuus korostivat entisestään! Ristiin runkkaamalla eka kerta oli äkkiä ohi, mutta molempien mielenkiinnon takia kaveri halusi jäädä ja toinen kerta olikin jo pidempi leikki, kundia kiihotti tosi paljon kalunsa verbaalinen ihailu ja kun uskalsin kysyä mittoja, hän sen olevan "yli 20cm ja jotain reilut 5 paksu, mittaa jos haluat." Halusin ja niin tuntui hänkin haluavan. Kanki kovana kaivelin esiin mittaa ja löysin siihen hätään vain tavallisen 20cm viivoittimen. Painettiin se kivikovana seisovan kalun yläpuolelle ja mitta-asteikko loppui kesken terskan alaosassa, ei helvetti se on noin ~23cm letku! Aivan järjettömän kokoinen! Tän jälkeen kaveri teki jotain todella siistiä, hän sanoi vaan, "kato tätä", taittoi itsensä sohvalla eteenpäin ja otti terskansa suuhun! Tää oli maailman kiihottavinta! Unohdin omat tarpeeni kokonaan ja aloin hieroa kaverin isoja ja sileitä kasseja ja vartta samalla kun hän otti itseltään suihin niin kauan, että laukesi todella kovaa suuhunsa ja rinnuksille.
Pitää toivoa että päästään taas pian tapaamaan 😁

14

170

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Jos totta, kivan kuulosta. Ehkä ensi kerralla uskallat vähän nuolaistakin...

• Anonyymi00002
        UUSI

Aloittaja on ollut homo synnynnästä asti.

• UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikä on synnyntä? Kannattaa opetella kirjoittamaan ennen kuin kommentoi julkisesti.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinähän sen tiedät.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinähän sen tiedät.

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

Sinähän sen ääliö tiedät.

• Anonyymi00001
      UUSI

Joo löytyyhän näitä vielä aitoja ja luonnollisia tyyppejä (vieras)! Joille kumppanin kalun koko ei ole ratkaisevin, vaikka tämän tyyppisissä pikakontakteissa se on tavallista, kuten kokijan oma asenne osoittaa!?
      Kokija ei onneksi lähtenyt valehtelemaan omasta pikku pirristään, joten siitä onnittelut!

Usein se jää myös sivuseikaksi ja suurennellaan ainakin!

• Anonyymi00003
      UUSI

Tämä AVAUS ja tieto heteromiehen seksikokemuksesta MIEHEN kanssa oli tärkeää ja avartavaa tietoa!
      Pieni juttu ehkä tällaisenaan mutta SUURI ASIA ihmiskunnalle saatuna tietona avoimuudessaan!

Mahtavaa! Ehkä Heinolan monisukupuolinen hlö saa myös tästä intoa ja lohtua omaan avoimuuteensa!

• Anonyymi00004
      UUSI

Onpa kiihottava sessio ollut. Itse parisuhteessa naisen kanssa oleva bi, kokemuksia miehistä löytyy muutamia kertoja. Haluttais taas homoilla, mutta mistä löytää kiva mies. Ei pelkkää seksiä vaan ois mahtavaa tehdä yhdessä muutakin. -40+ mikkeli

• Anonyymi00008
        UUSI

Todella olisi kivaa kohdata ihminen mies ja kaveri!
        Tuo "tehdä muutakin", on ikävä kyllä kuin pelote näille irtosuhteiden pyörteissä eri tavoin heiluville!
        Mutta parasta hankkiutua ensi vapaan miehen kirjoille, pettäjän tie on raskas ajan mittaan!

• Anonyymi00006
      UUSI

Spedellä suoltaa taas aivopieruja yhteen pötköön buaahaa

• Anonyymi00010
        UUSI

Mitäs hönö suolla delaa niuvanniemen pelle.

• Anonyymi00011
        UUSI

Buaahaa spede buaahaa.

• Anonyymi00012
        UUSI

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      1419
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1159
    3. 62
      922
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      911
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      455
      905
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      681
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      645
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      94
      636
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      464
      609
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      602
    Aihe