Hyvä olo toisen seurassa

Anonyymi-ap

Oletteko koskaan miettineet mistä se johtuu. Miten se voi olla niin selvä tunne. Miksi vain tietyt ihmiset tekee sen olon. Sen hyvän olon. Vaan olemalla. Onko se luonteet ja niiden yhteys vai mikähän siinä on. Joidenkin kanssa on vaan helppoa olla. Niitä ihmisiä sitte aina elämässä kaipaa ympärilleen.

27

264

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja koet oikeudekses estää niitä kaipaamattomias elämästä. -sivu

• Anonyymi00002

Tämähän ei liity aiheeseen. Mutta tietenkin estän ihmiset jotka koen ahdistavana syystä tai toisesta. Jokaisella oikeys vetää rajat kenen kanssa on tekemisissä. Sitä ei tarvitse mitenkää perustella.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tämähän ei liity aiheeseen. Mutta tietenkin estän ihmiset jotka koen ahdistavana syystä tai toisesta. Jokaisella oikeys vetää rajat kenen kanssa on tekemisissä. Sitä ei tarvitse mitenkää perustella.

Ei se ihan noin mene, jos syrjintää harrastaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei se ihan noin mene, jos syrjintää harrastaa.

En kyllä tiedä mistähän syrjinnästä puhut. Emme tunne.Täällä on kyllä paljon negatiivisiakin aloituksia joihin voit mennä avautumaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En kyllä tiedä mistähän syrjinnästä puhut. Emme tunne.Täällä on kyllä paljon negatiivisiakin aloituksia joihin voit mennä avautumaan.

Ai. Minä ku ihan luulin, että vastaamalla saisin +pisteitä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ai. Minä ku ihan luulin, että vastaamalla saisin pisteitä.

Aloitukseni ei liity mitenkään sinuun. Olet ihminen joka jo kirjoittelullaan saa ahdistusta aikaan minussa. Harhasi eivät liity minuun. Koita etsiä joku muu kanava johon niitä purkaa. Minä kaipaa hyvän mielen juttuja. En teidän jonninjoutavaa jatkuvaa kähinää keskenään ihmisten niskaan jotka eivät teitä edes tunne.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aloitukseni ei liity mitenkään sinuun. Olet ihminen joka jo kirjoittelullaan saa ahdistusta aikaan minussa. Harhasi eivät liity minuun. Koita etsiä joku muu kanava johon niitä purkaa. Minä kaipaa hyvän mielen juttuja. En teidän jonninjoutavaa jatkuvaa kähinää keskenään ihmisten niskaan jotka eivät teitä edes tunne.

Olipas nyt tuttua kähinää ja semmosta.
        Ei millään pahalla mutta hyvä ihminen, positiivinen ja välittävä ei kait sanoisi noin julmasti ja negatiivisesti toiselle.

-sivusta

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olipas nyt tuttua kähinää ja semmosta.
        Ei millään pahalla mutta hyvä ihminen, positiivinen ja välittävä ei kait sanoisi noin julmasti ja negatiivisesti toiselle.

-sivusta

Olen kurkkuani myöten näitä sekoilijoita täällä. Ei minun tehtävä heitä paapoa tai edes enää ymmärtää. Emme edes tunne varsinkin syytelevät täysin summassa täällä ihmisiä. Surullista että eivät saa hoitoa ja apua. Muttei se minun murhe ole. Enkä kyllä välitä tuntea tuollaisia kuin sinä joka väittää ja syylistää tuolla tavalla. Tunnen itseni kenenkään muun ei tarvii tulla mulle kertomaan minkälainen oon varsinkaan niinkin rohkeasti kuin anonyyminä netissä.

• Anonyymi00003

Yksinkertaisesti luojan suunnitelmaa. Jos kaikki olisivat toistensa kopioita, kukaan ei olisi kiinnostunut kenestäkään, koska kaikki olisi samanlaisia ja vetovoimaa ei voisi olla. Siksi luoja tekee tässä elämässä jokaisesta elävästä oliosta erilaisen, juuri siksi että joku toinen erilainen olio voisi kiinnostua hänestä. Se miksi toisen tulevat jo pelkästään olemassaolollaan paremmin toimeen keskenään, sekin on vain tavallaan varmistus sille, että sellaiset ihmiset voisivat mennä mielummin yhteen jos vastustamaton vetovoima vaikuttaa tarpeeksi, saaden heidät yhteen. Se hyvänolon tunne on sekoitus kaikkea, sydämen, sielun, kehon yhteensopivuutta, seksuaalisuutta, joka ilmenee vain kokonaisvaltaisena hyvän olon tunteena.

• Anonyymi00005

Voihan se tuotakin olla. Itse kyllä koen yhteen kuulluvuutta muidenkin kanssa kun vain paritumis mielessä. Toki siitähän se rakkauskin saa alkunsa siinä on vielä enemmän kuin kuin kenenkään muiden kanssa tunnetta mukana.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voihan se tuotakin olla. Itse kyllä koen yhteen kuulluvuutta muidenkin kanssa kun vain paritumis mielessä. Toki siitähän se rakkauskin saa alkunsa siinä on vielä enemmän kuin kuin kenenkään muiden kanssa tunnetta mukana.

Korostin tuota seksuaalisuutta ihan ihmisen luomisen ja rakenteen kannalta ja painopiste oli vielä henkinen, ei fyysinen, koska niin tunteet, rakkaus, seksuaalisuus, intohimo, hehän ovat alkujaan henkisiä tapahtumia korvien välissä, jotka ilmenevät fyysisinä ilmiöinä. Seksuaalisuutta ei pidä nähdä jonain orgasmin huippuna, joka saavutetaan teknisin voimin. Hyvänolon tunnetta ei pidä sekoittaa tapoihin ja työkaluihin, jolla se saavutetaan, eikä sitä tarvitse edes analysoida, se on tarkoitettu vain koettavaksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No yhtä lailla Luojan luomat löytää toisensa ystävyysmielessä. Usein käy niin että joku ihminen johdatetaan elämään tietyksi ajaksi, auttamaan, kulkemaan vierellä, lohduttamaan tai sitten herättelemään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Korostin tuota seksuaalisuutta ihan ihmisen luomisen ja rakenteen kannalta ja painopiste oli vielä henkinen, ei fyysinen, koska niin tunteet, rakkaus, seksuaalisuus, intohimo, hehän ovat alkujaan henkisiä tapahtumia korvien välissä, jotka ilmenevät fyysisinä ilmiöinä. Seksuaalisuutta ei pidä nähdä jonain orgasmin huippuna, joka saavutetaan teknisin voimin. Hyvänolon tunnetta ei pidä sekoittaa tapoihin ja työkaluihin, jolla se saavutetaan, eikä sitä tarvitse edes analysoida, se on tarkoitettu vain koettavaksi.

Okei. Itse en näen seksuaallisuutta tähän keskusteluun liittyvänä asiana. Vähän ehkä häiritsevääkin ettei osata täällä puhua muusta. Seksuaallisuus on kaunis asia joka kuuluu tietenkin rakkauteen ja intohimoon. Mutta niin kuuluu niin paljon moni muukin asia.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Okei. Itse en näen seksuaallisuutta tähän keskusteluun liittyvänä asiana. Vähän ehkä häiritsevääkin ettei osata täällä puhua muusta. Seksuaallisuus on kaunis asia joka kuuluu tietenkin rakkauteen ja intohimoon. Mutta niin kuuluu niin paljon moni muukin asia.

Itse ajattelen, että ystävyys mielessä siihen hyvään oloon, vaikuttaa varmaankin joku tuttuus, mitä ei välttämättä heti ymmärrä. Tietty saman rytmisyys, taustat, huumori, kiinnostukset jne.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Itse ajattelen, että ystävyys mielessä siihen hyvään oloon, vaikuttaa varmaankin joku tuttuus, mitä ei välttämättä heti ymmärrä. Tietty saman rytmisyys, taustat, huumori, kiinnostukset jne.

Varmaan jotain sellaista siinä on. Ja jotkut osaa suhtautua niin lämpimästi heti kohdatassa luovat tietyn välittömyyden siihen kommukointiin että tavallaan muurit murtuu samantien.

• Anonyymi00011

Sukulaissieluisuus
      Eri asia voiko sellaisen kanssa mitään....

• Anonyymi00014

Ompa jännä termi en ole ikinä kuulutkaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ompa jännä termi en ole ikinä kuulutkaan.

Onpa aika tyhmää jos et

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onpa aika tyhmää jos et

On se on kyllä tyhmää. Voi olla joskus jossain yhteydessä kuullutki mut ei kyllä nyt tule mieleen.

• Anonyymi00012

Jospa se on Jesus glow, mikä vetoaa ✨️

• Anonyymi00015

Joillekin varmaan. Itsehän en ole mikään uskovainen mutta ei se minulta pois ole jos toiset löytää sieltä vastaukset.

• Anonyymi00017

Se johtuu varmaan samanlaisesta kehityksestä henkisellä tasolla.
      Kehittymättömät ne on sitten niitä jotka täällä palstoilla löytää niin negatiiviset asiat jokaikisestä kirjoituksesta.
      Ja jos ei niitä ole niin ne keksitään ja kaivetaan nyt vaikka sieltä omasta elämästä eikö niin ahdistaa ihan kaikki jo lapsuudesta asti.
      Mukavaa päivää ap:lle 🌞

• Anonyymi00019

Kiitos mukavaa päivää myös sinulle 🫶🏻

• Anonyymi00018

No ei kai nyt negatiivisten ihmisten kanssa kovinkaan moni halua tekemisissä pidemmän päälle olla, miksi yleensä pitäisi?!
      Itsekään en todella halua sellaisia ystäväkseni jotka löytää joka asiasta jotain negatiivista.
      Negatiiviset voivat perustaa ihan oman ryhmän nythän on muotiaa kaikenlaiset diagnoosit elikkä eiköhän hekin äkkiä keksii jonkun perustelun syyn sille miksi he näkevät kaiken suupielet alaspäin.

• Anonyymi00020

Puhun nyt enemmän tunteesta joka voi tulla jo ihmisestä oikeastaan heti kohdatessa. Varmaan negatiivinen perusluonne voi tuntea yhteyttä toiseen negatiiviseen henkilöön. Tiedä häntä.

• Anonyymi00024

Tapasin keväällä erään tuntemattoman naisen. Ihan kuin olisin tuntenut hänet aina, kaikki muu ympärillä peittyi siihen tunteeseen jonka tunsin. En osaa sanoa mitä tunsin, ehkä samanlainen tunne kun palapelissä löytää kaksi pala mitkä sopii yhteen.

• Anonyymi00025

Se on kyllä hieno tunne. Ihanaa kuulla että olette löytäneet toisenne. ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1660
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      154
      1134
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      980
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      345
      977
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      743
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      701
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      38
      654
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      621
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      591
    Aihe