Oletko rakastunut

Anonyymi-ap

Siihen toiseen?

26

255

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen ollut jo monta vuotta. Olen aiemminkin kertonut. Miksi kysyt koko ajan uudestaan samaa asiaa?

• Anonyymi00003

Miksi sitten minut olet tähän kaikkeen sotkenut etkä tahdo yli päästä?

• Anonyymi00004

En nyt koko ajan kysy

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siis niin miten sotkenut????

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siis niin miten sotkenut????

Mieti sitä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En voi käskeä tunteitani. En tarkoittanut sotkea sinua siihen. Yritin täällä palstalla ilmaista selkeästi, että en ole kiinnostunut. Irl en hakeutunut seuraasi tai tehnyt mitään muutakaan mistä olisi voinut olettaa kiinnostusta. Näin jälkiviisaasti ajateltuna olisi pitänyt keskustella asiasta irl, mutta olisi ollut hölmöä pyytää kahdenkeskistä keskutelua, kun näytti irl siltä, että et välitä enää ollenkaan ja olet kiinnostunut muista. Palstalla nyt ei voi koskaan olla varma, kuka kirjoittaa. En oikein voinut tehdä muuta. Olet itse sotkenut asioita, jos olet uskonut muiden palstakirjoituksia minun kirjoittamiksi. Olisit itsekin voinut pyytää kahdenkeskistä keskustelua irl, jos olisit halunnut selkeyttä. En roiku sinussa. Kulutan vain luppoaikaa tällä palstalla. Eikä ole mitään ylipääsemistä, kun tunteeni ovat toisaalla. Näin se nyt vaan valitettavasti on. En pysty sitä sen enempää perustelemaan. Toivon sydämeni pohjasta, että uskoisit tämän ja menisit eteenpäin. Usko tai älä niin toivon sinulle pelkkää hyvää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En voi käskeä tunteitani. En tarkoittanut sotkea sinua siihen. Yritin täällä palstalla ilmaista selkeästi, että en ole kiinnostunut. Irl en hakeutunut seuraasi tai tehnyt mitään muutakaan mistä olisi voinut olettaa kiinnostusta. Näin jälkiviisaasti ajateltuna olisi pitänyt keskustella asiasta irl, mutta olisi ollut hölmöä pyytää kahdenkeskistä keskutelua, kun näytti irl siltä, että et välitä enää ollenkaan ja olet kiinnostunut muista. Palstalla nyt ei voi koskaan olla varma, kuka kirjoittaa. En oikein voinut tehdä muuta. Olet itse sotkenut asioita, jos olet uskonut muiden palstakirjoituksia minun kirjoittamiksi. Olisit itsekin voinut pyytää kahdenkeskistä keskustelua irl, jos olisit halunnut selkeyttä. En roiku sinussa. Kulutan vain luppoaikaa tällä palstalla. Eikä ole mitään ylipääsemistä, kun tunteeni ovat toisaalla. Näin se nyt vaan valitettavasti on. En pysty sitä sen enempää perustelemaan. Toivon sydämeni pohjasta, että uskoisit tämän ja menisit eteenpäin. Usko tai älä niin toivon sinulle pelkkää hyvää.

Taas yksi emävale. Roikut kuin takiainen.
        En vaan ymmärrä miksi et pääse irti jos et halua mitään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sanokaa nyt edes toistenne kirjaimet, kun 90%n varmuudella puhutte väärälle tyypille. Tai edes sukupuoli😁

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sori, mutta tämä alkaa jo naurattaa 😅 En roiku sinussa. Kyse on omasta toiveajattelustasi. Haluaisit varmaan, että minulla olisi tunteita ja roikkuisin sinussa, joten luulottelet itsellesi niin. Mutta tiedät itsekin, että se ei ole niin. Et muuten tekisi tällaisia aloituksia, joissa kysyt olenko rakastunut siihen toiseen. Jos minulla olisi tunteita sinuun, voisin ihan hyvin tässä julistaa ne ja pyytää sinut tänne. Mutta en tee niin. Toki jos haluat jutella asiat selviksi, niin siinä tarkoituksessa voidaan nähdä. Ei muuta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sanokaa nyt edes toistenne kirjaimet, kun 90%n varmuudella puhutte väärälle tyypille. Tai edes sukupuoli😁

Mä niin näen, kuinka porukka omii näitä tunnisteettomia viestejä ja taas mennään. 😅😭

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sori, mutta tämä alkaa jo naurattaa 😅 En roiku sinussa. Kyse on omasta toiveajattelustasi. Haluaisit varmaan, että minulla olisi tunteita ja roikkuisin sinussa, joten luulottelet itsellesi niin. Mutta tiedät itsekin, että se ei ole niin. Et muuten tekisi tällaisia aloituksia, joissa kysyt olenko rakastunut siihen toiseen. Jos minulla olisi tunteita sinuun, voisin ihan hyvin tässä julistaa ne ja pyytää sinut tänne. Mutta en tee niin. Toki jos haluat jutella asiat selviksi, niin siinä tarkoituksessa voidaan nähdä. Ei muuta.

Roikkuja olet. Etkö pyydä kun et uskalla ja pysty koska olet niin periaatteidesi orja.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sano nyt joku tunniste. Tästä voisi hyvin luulla, että on minulta. Vaan eipä ole. Sano kirjain, jolle nyt kommentoit vaikka.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sano nyt joku tunniste. Tästä voisi hyvin luulla, että on minulta. Vaan eipä ole. Sano kirjain, jolle nyt kommentoit vaikka.

Pelkkää jankkaustahan tuo on, siksi ei anna tunnisteita.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kommentoin V:lle.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Roikkuja olet. Etkö pyydä kun et uskalla ja pysty koska olet niin periaatteidesi orja.

Pyydä mitä? Ja minkä periaatteiden?

• Anonyymi00002

Kyllä olen.

• Anonyymi00007

Sitä minäkin ihmettelen?
      Sotkenut, kerro millä tavoin?

• Anonyymi00008

Jos et ymmärrä niin olet tyhmä

• Anonyymi00009

En halua ollaseuraava saara ar va

• Anonyymi00025

Sä voit olla samassa asemassa sellaisen miehen kanssa josta ei kukaan vois ikinä kuvitellakaan pahaa. -Ihan sivusta vaa

• Anonyymi00012

Lapsiani ja romanttisesti ikäväni kohdetta, naista.

• Anonyymi00014

En ole enää rakastunut, mutta rakastan. Kuten sinäkin sitä sinun naistasi. Kun ihmisen kanssa elää vuosia, tietysti jotkut piirteet ärsyttävät ajan mittaan. Sinä ja minä emme tunne toistemme arkiminää ja siksi näemme toisemme eri valossa kuin kumppanimme.
      Kuin hänelle, miehelle

• Anonyymi00019

Kehen toiseen nyt pitäisi rakastua?

• Anonyymi00022

Kuka toinen😅

• Anonyymi00024

En ole.

• Anonyymi00026

Kyllä onkin ihannetila joillekin miehille, kun naiset lähtee oikein riitelemään hänestä. Älkää stna tapelko jostain huonoista miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      610
      1358
    2. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1235
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      83
      1038
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      83
      976
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      81
      949
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      833
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      808
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      807
    9. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      212
      709
    10. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      702
    Aihe