Anteeksi arkuuteni

Anonyymi-ap

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitänyt listata unelmamieheni ominaisuudet (naiset tekee tällaisia 😅) ennen kuin edes kohdattiin, sinussa oli ne kaikki. Vaikka oletkin komea mies, en siksi ihastunut sinuun, vaan sinun käyttäytymisen/olemuksen vuoksi. Sitten vielä tämä…

19

454

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei se mitään, kun täällä palstalla olet rohkea!

• Anonyymi00002
      UUSI

Minä olen itsekin tosi arka ja ujo.

• Anonyymi00003
      UUSI

Toivon niin paljon, että hän ei kokisi itseään säälittävänä missään asiassa. Minua ei ole elämäni aikana ollut kenenkään helppo kohdata ainakaan syvemmällä tasolla. Olen kyllä etsinyt keinoja, jotta näin ei olisi. Mutta en myöskään aio tai halua olla mitään mitä en ole. Se on aiheuttanut paljon surua, myös hänen kanssaan, koska se menee syvemmälle kuin koskaan aikaisemmin, mutta samalla tiedostan, kuinka vaikea tehtävän on oltava hänelle. En ole minnekään lähdössä, vaikka meillä on ollut hiljainen vaihe palstalla. Olen tässä, jos haluat, sitten kun hän pääsee nousemaan vielä viimeisenkin askeleen.

• Anonyymi00005
        UUSI

Tämä on kauniisti kirjoitettu, vaikka osaat kirjoittaa myös ikävästi. Itse ajattelen näin, että jos välitän toisesta ihmisestä ja hänen tunteistaan, en puhu hänestä pahasti, arvostele negatiivisesti julkisesti jne. Yleisestikin on fiksua miettiä asioita myös toisen näkökulmasta.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei ole mitään sellasta mitä pitäisi olla , epävarmuutta opin tutemaan erään vastaavan seurassa, herkkyyttä siinäkin on, epävarmuutta mullakin on ollut ja on, asian kanssa on opittu elämään jollakin tavalla. m -n

• Anonyymi00006
      UUSI

Miksi nykyinen miehesi on vastakohtani jos kerran kolahdan muka lujempaa?

• Anonyymi00008
        UUSI

Sivusta: Hän on ekstrovertti ja moottoriturpa. Sinä olet introvertti, jonka seurassa rauhoittuu ja on hyvä olla.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei ole miestä! Erosin syystä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Millä tavalla vastakohta?

• Anonyymi00007
      UUSI

Mä taas tunnen välillä rohkeaksi seurassasi. Välillä taas araksi...🩷🥰

• Anonyymi00015
        UUSI

Mitä olit kun viimeksi tavattiin? Minulla oli tunne että halusit tehdä jotain mutta et tehnyt kuitenkaan.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä olit kun viimeksi tavattiin? Minulla oli tunne että halusit tehdä jotain mutta et tehnyt kuitenkaan.

Niinpä jotain olisi pitänyt sopia..että miten tutustuttaisiinko paremmin. Mielessä vaan olet.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pupu meni pöksyyn...

• Anonyymi00010
      UUSI

Silloin oli helppo olla kun meillä oli ne hetkemme. Kaikki toimi ilman mitään suurempia selittelyjä ja sopimisia. Oletin että olisimme saaneet ne jo takaisin. Kun pääsemme tämän ensimmäisen esteen yli, niin hommat tulee helpottumaan ja molempien olo paranemaan.

• Anonyymi00011
      UUSI

Nuorempana oltiin hyvnkin epävarma, ujo ja arka, siksi joutukin monien silmätikuksi.
      Vielä nykyäänkin vaikuttaa ihmisuhtaeissa tai kontakteissa.
      Mutta selviydytty jopa voittajina tietyissä asioissa tähän ikään saakka.
      Mulle ollaan jopa kateellisia mikä on välillä hämmentävä seikka saletti.
      Voimia vaan kaikille jotka apainiskelee samojen asioiden kanssa. M-N

• Anonyymi00018
        UUSI

Hyvin on mennyt sillon kun muut on kateellisia.

• Anonyymi00012
      UUSI

minua pidettiin miehenä ja ämmät vttuli mulle ylä astella et yhyhyh eikä ole menkat vielä alkaneet aattelin sillon mielessäni et vttu mä paukutan semmossia orgas meja broh mist sä vaan voit vtun unelmoida ei ne menkat vaikuta sun pimp sun juttuihin

• Anonyymi00013
      UUSI

ku on vähän eri keisssi nääs mut sillon en uskaltanu tietenkää sanoo mitää olin jotenkin niin reppana vaikka tiesin et oon tekijä

• Anonyymi00014
      UUSI

sehän niitä nykyään varmaan vtuttaakin räkäsisin päälle niit vtun räkiksiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      1331
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1097
    3. 64
      897
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      891
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      431
      781
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      649
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      625
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      80
      602
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      459
      588
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    Aihe