Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitänyt listata unelmamieheni ominaisuudet (naiset tekee tällaisia 😅) ennen kuin edes kohdattiin, sinussa oli ne kaikki. Vaikka oletkin komea mies, en siksi ihastunut sinuun, vaan sinun käyttäytymisen/olemuksen vuoksi. Sitten vielä tämä…
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Ei se mitään, kun täällä palstalla olet rohkea!
- Anonyymi00002UUSI
Minä olen itsekin tosi arka ja ujo.
- Anonyymi00003UUSI
Toivon niin paljon, että hän ei kokisi itseään säälittävänä missään asiassa. Minua ei ole elämäni aikana ollut kenenkään helppo kohdata ainakaan syvemmällä tasolla. Olen kyllä etsinyt keinoja, jotta näin ei olisi. Mutta en myöskään aio tai halua olla mitään mitä en ole. Se on aiheuttanut paljon surua, myös hänen kanssaan, koska se menee syvemmälle kuin koskaan aikaisemmin, mutta samalla tiedostan, kuinka vaikea tehtävän on oltava hänelle. En ole minnekään lähdössä, vaikka meillä on ollut hiljainen vaihe palstalla. Olen tässä, jos haluat, sitten kun hän pääsee nousemaan vielä viimeisenkin askeleen.
- Anonyymi00005UUSI
Tämä on kauniisti kirjoitettu, vaikka osaat kirjoittaa myös ikävästi. Itse ajattelen näin, että jos välitän toisesta ihmisestä ja hänen tunteistaan, en puhu hänestä pahasti, arvostele negatiivisesti julkisesti jne. Yleisestikin on fiksua miettiä asioita myös toisen näkökulmasta.
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole mitään sellasta mitä pitäisi olla , epävarmuutta opin tutemaan erään vastaavan seurassa, herkkyyttä siinäkin on, epävarmuutta mullakin on ollut ja on, asian kanssa on opittu elämään jollakin tavalla. m -n
- Anonyymi00006UUSI
Miksi nykyinen miehesi on vastakohtani jos kerran kolahdan muka lujempaa?
- Anonyymi00008UUSI
Sivusta: Hän on ekstrovertti ja moottoriturpa. Sinä olet introvertti, jonka seurassa rauhoittuu ja on hyvä olla.
- Anonyymi00009UUSI
Ei ole miestä! Erosin syystä.
- Anonyymi00016UUSI
Millä tavalla vastakohta?
- Anonyymi00007UUSI
Mä taas tunnen välillä rohkeaksi seurassasi. Välillä taas araksi...🩷🥰
- Anonyymi00015UUSI
Mitä olit kun viimeksi tavattiin? Minulla oli tunne että halusit tehdä jotain mutta et tehnyt kuitenkaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä olit kun viimeksi tavattiin? Minulla oli tunne että halusit tehdä jotain mutta et tehnyt kuitenkaan.
Niinpä jotain olisi pitänyt sopia..että miten tutustuttaisiinko paremmin. Mielessä vaan olet.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pupu meni pöksyyn...
- Anonyymi00010UUSI
Silloin oli helppo olla kun meillä oli ne hetkemme. Kaikki toimi ilman mitään suurempia selittelyjä ja sopimisia. Oletin että olisimme saaneet ne jo takaisin. Kun pääsemme tämän ensimmäisen esteen yli, niin hommat tulee helpottumaan ja molempien olo paranemaan.
- Anonyymi00011UUSI
Nuorempana oltiin hyvnkin epävarma, ujo ja arka, siksi joutukin monien silmätikuksi.
Vielä nykyäänkin vaikuttaa ihmisuhtaeissa tai kontakteissa.
Mutta selviydytty jopa voittajina tietyissä asioissa tähän ikään saakka.
Mulle ollaan jopa kateellisia mikä on välillä hämmentävä seikka saletti.
Voimia vaan kaikille jotka apainiskelee samojen asioiden kanssa. M-N- Anonyymi00018UUSI
Hyvin on mennyt sillon kun muut on kateellisia.
- Anonyymi00012UUSI
minua pidettiin miehenä ja ämmät vttuli mulle ylä astella et yhyhyh eikä ole menkat vielä alkaneet aattelin sillon mielessäni et vttu mä paukutan semmossia orgas meja broh mist sä vaan voit vtun unelmoida ei ne menkat vaikuta sun pimp sun juttuihin
- Anonyymi00013UUSI
ku on vähän eri keisssi nääs mut sillon en uskaltanu tietenkää sanoo mitää olin jotenkin niin reppana vaikka tiesin et oon tekijä
- Anonyymi00014UUSI
sehän niitä nykyään varmaan vtuttaakin räkäsisin päälle niit vtun räkiksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3041331Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301097- 64897
- 72891
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html431781- 47649
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73625Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M80602Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl459588- 38582