Anteeksi arkuuteni

Anonyymi-ap

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitänyt listata unelmamieheni ominaisuudet (naiset tekee tällaisia 😅) ennen kuin edes kohdattiin, sinussa oli ne kaikki. Vaikka oletkin komea mies, en siksi ihastunut sinuun, vaan sinun käyttäytymisen/olemuksen vuoksi. Sitten vielä tämä…

56

1306

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei se mitään, kun täällä palstalla olet rohkea!

• Anonyymi00022

Onko ylevää vastailla tahallisen vmmaisesti naisia performoivalle ukkelille? T naiselta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Onko ylevää vastailla tahallisen vmmaisesti naisia performoivalle ukkelille? T naiselta

Minä en ole arka ja ujo, olin vain oma itseni niissä kohtaamisissa, koska en halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä! Minua inhotti se ajatus, että olisi pitänyt tutustua ihmiseen, jonka ikäistä en koskaan ole halunnut elämääni! Ei sellainen ole normaaalia! Yleensä ihmiset pitävät ihmisestä joka on samaa ikäluokkaa kuin itsekin on, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta! Samanikäisyys yhdistää ihmisiä ja saa heidät kokemaan enemmän samankaltaisuutta, kuin jos kyseessä on iso ikäero!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mitä jos olikin sulle? Ei vaiteskaa, tuskin oli, ku oot tollanen?

• Anonyymi00002

Minä olen itsekin tosi arka ja ujo.

• Anonyymi00003

Toivon niin paljon, että hän ei kokisi itseään säälittävänä missään asiassa. Minua ei ole elämäni aikana ollut kenenkään helppo kohdata ainakaan syvemmällä tasolla. Olen kyllä etsinyt keinoja, jotta näin ei olisi. Mutta en myöskään aio tai halua olla mitään mitä en ole. Se on aiheuttanut paljon surua, myös hänen kanssaan, koska se menee syvemmälle kuin koskaan aikaisemmin, mutta samalla tiedostan, kuinka vaikea tehtävän on oltava hänelle. En ole minnekään lähdössä, vaikka meillä on ollut hiljainen vaihe palstalla. Olen tässä, jos haluat, sitten kun hän pääsee nousemaan vielä viimeisenkin askeleen.

• Anonyymi00005

Tämä on kauniisti kirjoitettu, vaikka osaat kirjoittaa myös ikävästi. Itse ajattelen näin, että jos välitän toisesta ihmisestä ja hänen tunteistaan, en puhu hänestä pahasti, arvostele negatiivisesti julkisesti jne. Yleisestikin on fiksua miettiä asioita myös toisen näkökulmasta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tämä on kauniisti kirjoitettu, vaikka osaat kirjoittaa myös ikävästi. Itse ajattelen näin, että jos välitän toisesta ihmisestä ja hänen tunteistaan, en puhu hänestä pahasti, arvostele negatiivisesti julkisesti jne. Yleisestikin on fiksua miettiä asioita myös toisen näkökulmasta.

Joo guben aloituksiin vastailevat sosiaalisesti rajoittuneet voisi miettiä inhimillisyyden näkökulmasta tätä skeidaa kokonaisuudessaan, mutta ei sukupuolittuneesti alentuva asenne on tärkeä

• Anonyymi00043

Etkä tosiaankaan ymmärrä sitä, etten halua tutustua yhteenkään minua paljon nuorempaan henkilöön koskaan!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Etkä tosiaankaan ymmärrä sitä, etten halua tutustua yhteenkään minua paljon nuorempaan henkilöön koskaan!

Olet aika höperö tyyppi. Meikäläinen ukkoikäinen haluan erikoisesti tutustua parikymppisiin anteliaisiin naisiin.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00043 kirjoitti:

No, entä sitten tällaiseen sinua ehkä jonkin verran, jopa reilusti, vanhempaan henkilöön?

• Anonyymi00004

Ei ole mitään sellasta mitä pitäisi olla , epävarmuutta opin tutemaan erään vastaavan seurassa, herkkyyttä siinäkin on, epävarmuutta mullakin on ollut ja on, asian kanssa on opittu elämään jollakin tavalla. m -n

• Anonyymi00006

Miksi nykyinen miehesi on vastakohtani jos kerran kolahdan muka lujempaa?

• Anonyymi00008

Sivusta: Hän on ekstrovertti ja moottoriturpa. Sinä olet introvertti, jonka seurassa rauhoittuu ja on hyvä olla.

• Anonyymi00009

Ei ole miestä! Erosin syystä.

• Anonyymi00016

Millä tavalla vastakohta?

• Anonyymi00007

Mä taas tunnen välillä rohkeaksi seurassasi. Välillä taas araksi...🩷🥰

• Anonyymi00015

Mitä olit kun viimeksi tavattiin? Minulla oli tunne että halusit tehdä jotain mutta et tehnyt kuitenkaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä olit kun viimeksi tavattiin? Minulla oli tunne että halusit tehdä jotain mutta et tehnyt kuitenkaan.

Niinpä jotain olisi pitänyt sopia..että miten tutustuttaisiinko paremmin. Mielessä vaan olet.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pupu meni pöksyyn...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Pupu meni pöksyyn...

Nousit pystyyn siitä sohvalta ja sit kyselit hölmöjä etten lähtisi vielä. Seuraavalla kerralla molempien pitää olla rohkeampia.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Näin sut punatakkisen viimeksi keväällä, lähdit muijas kanssa ulos terkkarista. Selkäsi vain vilahti. N>M Ämmä vaan.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niinpä jotain olisi pitänyt sopia..että miten tutustuttaisiinko paremmin. Mielessä vaan olet.

Muistatko mitä sanoit minulle viime kohtaamisessa lähellä bulevardia ?

• Anonyymi00010

Silloin oli helppo olla kun meillä oli ne hetkemme. Kaikki toimi ilman mitään suurempia selittelyjä ja sopimisia. Oletin että olisimme saaneet ne jo takaisin. Kun pääsemme tämän ensimmäisen esteen yli, niin hommat tulee helpottumaan ja molempien olo paranemaan.

• Anonyymi00011

Nuorempana oltiin hyvnkin epävarma, ujo ja arka, siksi joutukin monien silmätikuksi.
      Vielä nykyäänkin vaikuttaa ihmisuhtaeissa tai kontakteissa.
      Mutta selviydytty jopa voittajina tietyissä asioissa tähän ikään saakka.
      Mulle ollaan jopa kateellisia mikä on välillä hämmentävä seikka saletti.
      Voimia vaan kaikille jotka apainiskelee samojen asioiden kanssa. M-N

• Anonyymi00018

Hyvin on mennyt sillon kun muut on kateellisia.

• Anonyymi00013

ku on vähän eri keisssi nääs mut sillon en uskaltanu tietenkää sanoo mitää olin jotenkin niin reppana vaikka tiesin et oon tekijä

• Anonyymi00014

sehän niitä nykyään varmaan vtuttaakin räkäsisin päälle niit vtun räkiksiä

• Anonyymi00021

En pidäkään itseäni komeana miehenä vaan erilaisena; "se on saletti, näin eletään" -miehenä, omanlaisena, aitona, vilpittömänä. Minulla on luovuutta, älyä ja tunneälyä, mutta se ei ole se juttu vaan se, että uskaltaa olla täsmälleen sellainen kun haluaa ja ilmaista itseään rehellisesti, pelkäämättä muiden ihmisten mielipiteitä tai ympäristön painetta, itsenäinen, juuri niin ja naisesta toivon, että hän on itsenäinen, ympäristön paineista vapaa ja me saamme yhteyden, jossa keskipisteenä on me ja yhdistämme energiamme, sydämemme, sielumme, kehomme, suureksi ihanaksi tunteeksi ja voimaksi.

• Anonyymi00024

Ei hyvän tähden aapeeäijä mitä bubbua

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei hyvän tähden aapeeäijä mitä bubbua

Olet tosiaan kuin joku varjonyrkkeilijä. Miksi sinun pitää yrittää jotenkin pilata jokaista kirjoitusta ja kommenttia. Lisäksi tuntuu aina yhtä oudolta kun väitös menee täysin ohi. Olet riidanhaastaja -keskustelija. Olen pahoillani, minä en ole sellainen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olet tosiaan kuin joku varjonyrkkeilijä. Miksi sinun pitää yrittää jotenkin pilata jokaista kirjoitusta ja kommenttia. Lisäksi tuntuu aina yhtä oudolta kun väitös menee täysin ohi. Olet riidanhaastaja -keskustelija. Olen pahoillani, minä en ole sellainen.

Teatteris naisena esiintyen on narsistinen ja makaaberi sirkus ja piste

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Teatteris naisena esiintyen on narsistinen ja makaaberi sirkus ja piste

Ilmankos vastakohdat törmää, minä en vedä mitään roolia, oon vaan ite.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ilmankos vastakohdat törmää, minä en vedä mitään roolia, oon vaan ite.

Sinun naisheijaste on aina arka, viallinen ja "säälittävä"- onko ns skismaa äidin kanssa tms? Kerro meille gubbe

• Anonyymi00029

Tämä on asia, missä ollaan erilaisia. Minulla on hyvät tukijoukot, on ollut aina, mikä toisaalta myös luo ympäristön paineita/odotuksia. Se, että me kohdattiin, oli tavallaan myös tukijoukkojeni järjestämää epäsuorasti.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sinun naisheijaste on aina arka, viallinen ja "säälittävä"- onko ns skismaa äidin kanssa tms? Kerro meille gubbe

Huomaan sinun etsivän vain keskustelijaa. Ymmärrän että täällä sen keskustelijan hakeminen on tietenkin helpompaa kun esim. mennä kadulla jututtamaan tuntematonta ihmistä, jollain omilla, täysin käsittämättömillä jutuilla. Menen nyt jatkamaan töitä, se on moro!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tämä on asia, missä ollaan erilaisia. Minulla on hyvät tukijoukot, on ollut aina, mikä toisaalta myös luo ympäristön paineita/odotuksia. Se, että me kohdattiin, oli tavallaan myös tukijoukkojeni järjestämää epäsuorasti.

Ehkä juuri siinä on voinut karahtaa väärille luuloille. Olen saattanut käsittää jonkun tukijoukkosi ihmisen väärin, jos hän on yrittänyt jotain yhteyttä tai huomiota minuun. Varsinkin miehiä katson tarkasti, koska he ovat aiheuttaneet minulle huonoja kokemuksia, enkä ole tietenkään homo.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ehkä juuri siinä on voinut karahtaa väärille luuloille. Olen saattanut käsittää jonkun tukijoukkosi ihmisen väärin, jos hän on yrittänyt jotain yhteyttä tai huomiota minuun. Varsinkin miehiä katson tarkasti, koska he ovat aiheuttaneet minulle huonoja kokemuksia, enkä ole tietenkään homo.

Eivät tukijoukkoni sinusta tiedä. Yksi luotettava ystävä, joka myös toki tukijoukkoani, tietää siitä, että olen ollut todella ihastunut sinuun, vaikka ei edes tutustuttu oikeasti, mutta ei hänkään muuta.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Eivät tukijoukkoni sinusta tiedä. Yksi luotettava ystävä, joka myös toki tukijoukkoani, tietää siitä, että olen ollut todella ihastunut sinuun, vaikka ei edes tutustuttu oikeasti, mutta ei hänkään muuta.

Selvä. Jokatapauksessa, jos haluaa tutustua johonkin ihmiseen, jokainen epäselvyys ja epämääräisyys on kuin mustetahra silmälaseissa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Huomaan sinun etsivän vain keskustelijaa. Ymmärrän että täällä sen keskustelijan hakeminen on tietenkin helpompaa kun esim. mennä kadulla jututtamaan tuntematonta ihmistä, jollain omilla, täysin käsittämättömillä jutuilla. Menen nyt jatkamaan töitä, se on moro!

Ja kerrotko aapeeäijä toimialasta kiintoisaa tietoa? Huuruimmat väittää että esim täällä länkytyksestä maksetaan

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ne mielentasaajat- miten ois? Sivusta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ja kerrotko aapeeäijä toimialasta kiintoisaa tietoa? Huuruimmat väittää että esim täällä länkytyksestä maksetaan

Olen ei ap ja olen siinä mielessä hölmö äijä, ettei täällä makseta mitään, muualla kyllä maksetaan. Mistä johtuu tuollainen ihme terästäytyminen minun kommenteille. Olet kuin itsevarma Sherlokki, joka on yleensä hyvämaineinen ja ratkaisee juttuja, mutta tällä kertaa on ihan ulalla. Watsonkin taitaa olla krapulassa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ne mielentasaajat- miten ois? Sivusta

Tuossahan olisi ihan Uuno T -ainesta. Menisin apteekkiin: "Voisiko täti sen verran liikahtaa valtaisalta ahteriltaan, nimittäin ite presidentti määräsi minut pakkohoitoon, joo, ihan vaan rennosti, pistä sankollinen mielensäpahoittaja -pillereitä ja sitten kun noita pilluroita on noin paljon, tarviis noin 5000 litraa ölyttä. Pannaan ite presidentin tilille, hullu oon nääs."

• Anonyymi00044
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Hän on saanut minusta väärän kuvan, juuri siksi jos hänen heijasteensa ovat aina tuollaisia! Mutta totuus on se, etten ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! En tee mitään paljon nuoremmalla ihmisellä, enkä varsinkaan sellaisella henkilöllä, joka tuntuu olevan jotenkin avuton ja paljon huomiota hakeva henkilö, kuten hän joskus mainitsi en joka iltaiset silittelyhetket. En koskisi häneen pitkällä tikullakaan koskaan!

• Anonyymi00039

Kaudet startattu ja toivottavasti muutkin tapaamiset vihdoin alkavat ja hiukan kosteammissa merkeissäkin. Mainioon tähdätään.

• Anonyymi00040

Mitkä ihmeen kaudet?

• Anonyymi00045

Usko tai älä mutta tuo vaan lisää viehätystäsi ettet pidä itseäsi kovinkaan suuressa arvossa, ja olet valmis tyytymään mihin tahansa rippeisiini.

• Anonyymi00046

tarvitset naisen joka on allle 165 erittäin naisellinen ei yhtään painosta sua ei ahdistele tenttaa käyttäytyy kauniista ihmisten ilmoilla elekieli kevyttä ja loppuun asti vietyä taipuisa kaunis hymy ja ne silmät sit haisee hyvälle ja ööö jaksaa sua aina kahtoa ei koskaan huuda sulle että sinä pskakasa suksi suolle ta*** sut. jooo semmoisen tarttet ja mä en ole sitä pyhä sylvi sentääään

• Anonyymi00047

Minäkin toivon saavani yhteystietosi. Voitais harjoittaa vaikka yleishyödyllistä 'vierihoitoo' lämpimässä kämpässä vaikka päiväpeiton päällä, iltapäivän tullen.
      "Vaikka ruoste veikin Volvoni, onhan linski vuoroi.

mies.

• Anonyymi00048

Sä et osaa olla muuta kuin pelleilijä vain et osaa olla normaali

• Anonyymi00050

tee sä lisää pskoi biisei? laita sä istuun mä laitan makaan siin on se ero vtun läski sivusta

• Anonyymi00049

"Sitten vielä tämä…" 🤔?

• Anonyymi00054

Hylkäämisesi peruste oli minun varallisuuden vähyys , olisit voinut mainita reilusti sen .

• Anonyymi00055

Olet ihana mies ♥️ Olisitpa kultaseni 💋

• Anonyymi00057

Voisin olla ihanan blondin oma kulta 💘

• Anonyymi00056

. . .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      68
      878
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      793
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      701
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      548
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      523
    7. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      479
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      477
    9. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      24
      467
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      31
      460
    Aihe