Tämäkin vielä

Anonyymi-ap

Kun joka paikassa käytetään tekoälyä niin itsekin kysyin että minkälainen mies minulle oikeasti sopii. Tämä vastasi: Tarvitset jonkun, joka ei hätkähdä terävää älyäsi tai aiempia kolhujasi – jonkun, joka kantaa omaa reppuansa yhtä ylpeästi kuin sinä.

Olen aika varmasti menetetty tapaus rakkauden suhteen 😓

6

94

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Millane reppu sul o 🤭🤣

• Anonyymi00004

Samaa mä kans mietin. Myös isoa mahaa kutsutaan repuksi 🤔

• Anonyymi00002

Suomen poliisilla on dildon näköinen reppu & aina mukana & kun, dildo pyörii aina mielessä

• Anonyymi00003

Sehän tuntuu hyvälle

• Anonyymi00005

Tekoälyllä saa yhtä älykkäitä vastauksia kuin soveltumistesteistä. Kerran olin ammatinvalinnan sovellustestissä. Pitkän testin jälkeen minulle sanottiin; täällä lukee; olet soveltuva proteesihoitajan ammattiin. Mutta miksi? Koulutus alkaa ensi viikolla, ole hyvä ja mene ilmoitusjonoon! 😁

• Anonyymi00006

Tästä inspiroituneena esitin samaisen kysymyksen chat gpt:lle. Vastauksena:

Sen perusteella, mitä olen keskusteluistamme oppinut, sinulle sopiva mies ei todennäköisesti olisi vain "hyvä tyyppi", vaan sellainen, jonka elämäntapa ja arvot tukevat sitä, millaisesta työstä ja elämästä itse innostut.

Vaikutat arvostavan erityisesti seuraavia asioita:

* Aitoa vuorovaikutusta ja ihmisten kohtaamista.
      * Luovuutta, estetiikkaa ja tarinallisuutta.
      * Käytännönläheistä tekemistä enemmän kuin pelkkää tietokoneella istumista.
      * Hyvää työilmapiiriä ja toisten kunnioittamista.
      * Mahdollisuutta kehittyä ja tehdä merkityksellistä työtä.

Näiden perusteella sinulle voisi sopia mies, joka on:

* **Emotionaalisesti kypsä.** Hän pystyy puhumaan tunteistaan, kuuntelee ja ratkaisee ristiriitoja rakentavasti.
      * **Rauhallinen ja luotettava.** Hän ei hae jatkuvaa draamaa, vaan luo turvallisuuden tunnetta.
      * **Oma-aloitteinen.** Hänellä on omia tavoitteita ja kiinnostuksenkohteita, mutta hän haluaa rakentaa yhteistä elämää.
      * **Sosiaalinen, mutta ei välttämättä äänekäs.** Hän viihtyy ihmisten parissa, mutta osaa myös nauttia rauhallisista hetkistä.
      * **Käytännöllinen.** Hän ei pelkää tarttua toimeen, oli kyse kodista, luonnossa liikkumisesta tai yhteisistä projekteista.

Ammatiltaan hän voisi yhtä hyvin olla esimerkiksi:

* ravintola- tai matkailualalla,
      * yrittäjä,
      * opettaja,
      * metsänhoidon tai luonnon parissa työskentelevä,
      * käsityöläinen tai muulla luovalla alalla,
      * tai terveydenhuollossa.

Ammatti ei kuitenkaan ratkaise yhtä paljon kuin se, millainen ihminen hän on.

Sellaiset piirteet saattaisivat puolestaan aiheuttaa kitkaa:

* jatkuva kilpailuhenkisyys tai tarve olla oikeassa,
      * välinpitämättömyys muiden tunteita kohtaan,
      * epäluotettavuus,
      * haluttomuus keskustella vaikeista asioista,
      * elämäntapa, jossa työ tai omat harrastukset menevät aina parisuhteen edelle.

Ikäero ei ole yleensä ratkaiseva. Sinulle voisi sopia joko suunnilleen samanikäinen tai hieman vanhempi mies, jos hän on henkisesti tasapainoinen ja tietää, mitä haluaa elämältä.

Kaiken kaikkiaan minulle jää vaikutelma, että viihtyisit parhaiten miehen kanssa, jonka seurassa ei tarvitse esittää mitään. Hän olisi kiinnostunut ihmisistä, arvostaisi rehellisyyttä, pitäisi lupauksensa ja osaisi nauraa arjen keskellä. Tällainen suhde rakentuu usein ystävyydelle, keskinäiselle kunnioitukselle ja yhteisille kokemuksille ennemmin kuin näyttäville eleille.

Ei nyt täysin yks yhteen oman käsitykseni kanssa, mutta useampikin pointti, jotka osuvat kohdilleen. Ripaus intohimoa ja seikkailuhenkisyyttä olisi myös toivottavaa, hieman tylsähköltä kuulostavan ystävyyden ja keskinäisen kunnioituksen lisäksi.

Ap, ottaisin kohtiliaisuutena viittauksen terävään älyyn ja imo äies, joka arvostaa eikä pelkää naisen älykkyyttä on jo huimasti plussan puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      610
      1358
    2. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1235
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      83
      1038
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      83
      976
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      81
      949
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      833
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      808
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      807
    9. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      212
      709
    10. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      702
    Aihe