Jotenkin ei tullut yllätyksenä, että testot ovat omasta takaa melko olemattomat.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Voi Esko, onko ihan pakko kertoa kaikki?
- Anonyymi00002
Tuohan on hieno asia, että kertoo. Asia josta on nyt vasta alettu keskustella. Eihän testosteronin vähyys yksistään ihmisen libidoon vaikuta vaan vaikutus on laajempi kuten hormoneilla yleensä onkin.
- Anonyymi00003
Kasvattaako teston puute manboobseja?
- Anonyymi00004
Paljon surullisempaa on se, että Rexin häntä lyheni puolella metrillä.
- Anonyymi00005
Purkkitestolla häntäkin toimii paremmin!
- Anonyymi00007
Testo ei auta haluun lakata kynsiä.
- Anonyymi00008
Ei tunnu auttavan. Mitenkäs hameen käyttö?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei tunnu auttavan. Mitenkäs hameen käyttö?
Kannattaisi kokeilla.
- Anonyymi00010UUSI
Ne jotka bodaa salilla ja napsii jotain pillereitä niin niiltä katoaa testot myöhemmin. Oma kroppa ei niitä enää tuota. Myös soija tekee miehistä naisia. Soijaa käytetään naisten vaihdevuosivaivoissa lisäämään naishormonia. Runsas maidonjuonti taas lisää eturauhasen liikakasvua.
- Anonyymi00011UUSI
IHym. Vetää sanattomaksi koko Eerikäinen ja ex. Aitolehto. No, olipa yllätys joku Eerikäisen avautumiset mömmöistä? Elämä on.
- Anonyymi00012UUSI
Ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00013UUSI
NO TESTO!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518