Psykoosi ehkä väärä diagnoosi

Anonyymi-ap

Olen käynyt kelan kuntoutusterapiaa varten arvioinniassa. Sieltä sain diagnoosina psykoosin. Se voi olla väärin. Vaikutti nopeasti kiireellä tehdyltä diagnoosilta. Saatan ehkä välillä kuulla pilkkaavia ääniä tai sitten en. Nekin voisi olla traumareaktioita.

On muutakin psykoosiin liittyvää mutta en ole vakuuttunut että minulla olisi psykoosi.

8

63

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko sinulla jotain hoitoa tuohon psykoosiin?

• Anonyymi00004

Mikä diagnoosin sinun olisi pitänyt sitten saada? Voitko siis hyvin ja tunnet olosi terveeksi? Älä takerru tuohon diagnoosiin jos tunnet olosi terveeksi ja hyväksi. Sanoit että sulla on muitakin psykoosiin liittyviä oireita niin miksi epäilet että diagnoosi on väärä. Jos sinulla on trauma niin miksi sinä et ole hakenut siihen apua aikasemmin?

• Anonyymi00005

Millasia oireita sulla on jos ne viitaa posykoosiin mutta sulla ei ole psykoosia? Miksi ei voi olla psykoosia jos sulla on psykoosin oireita? Sinähän ne oireet olet kokenut .

• Anonyymi00010

Eri mut tiedät kai et trauma voi ilmeillä psykoosin kaltaisilla oireilla

• Anonyymi00006

Täällähän sinua ei kukaan pysty diagnosoimaan terveeksi, tai terapiaan, vaan se pitää tapahtua siellä sairaanhoidossa.

Vaikka virheellinen diagnoosi onkin mahdollista, niin valitettavasti on todennäköisempää, että sellaisella ihmisellä on psykoosi sairaus, joka väittää että hänellä ei sellaista ole.

Ja vaikka tavallaan onkin poikkeuksia, niin psykoosin peruspiirteisiin kuuluu se, ettei tiedä olevansa psykoosissa.

• Anonyymi00007

Pääsit kuntoutusterapiaa varten arviointiin. Miksi?
      Minä en pääse, ei puhettakaan! Miksiköhän?

• Anonyymi00009

Kuntoutuspsykoterapian tavoitteena on tukea

opintojen edistymistä
        työelämässä pysymistä
        työelämään siirtymistä tai sinne palaamista.

psykiatrin lausunnon perusteella voidaan arvioida, että kuntoutuspsykoterapia on tarpeen työ- tai opiskelukykysi tukemiseksi tai parantamiseksi.

Millasia tavoitteita sinulla on opiskeluun tai työelämään?

• Anonyymi00008

Aivot juntturassa, lobotomiaa puoskarit käyttivät ennen vanhaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      63
      594
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe