Olen käynyt kelan kuntoutusterapiaa varten arvioinniassa. Sieltä sain diagnoosina psykoosin. Se voi olla väärin. Vaikutti nopeasti kiireellä tehdyltä diagnoosilta. Saatan ehkä välillä kuulla pilkkaavia ääniä tai sitten en. Nekin voisi olla traumareaktioita.
On muutakin psykoosiin liittyvää mutta en ole vakuuttunut että minulla olisi psykoosi.
Psykoosi ehkä väärä diagnoosi
8
67
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Onko sinulla jotain hoitoa tuohon psykoosiin?
- Anonyymi00004
Mikä diagnoosin sinun olisi pitänyt sitten saada? Voitko siis hyvin ja tunnet olosi terveeksi? Älä takerru tuohon diagnoosiin jos tunnet olosi terveeksi ja hyväksi. Sanoit että sulla on muitakin psykoosiin liittyviä oireita niin miksi epäilet että diagnoosi on väärä. Jos sinulla on trauma niin miksi sinä et ole hakenut siihen apua aikasemmin?
- Anonyymi00005
Millasia oireita sulla on jos ne viitaa posykoosiin mutta sulla ei ole psykoosia? Miksi ei voi olla psykoosia jos sulla on psykoosin oireita? Sinähän ne oireet olet kokenut .
- Anonyymi00010
Eri mut tiedät kai et trauma voi ilmeillä psykoosin kaltaisilla oireilla
- Anonyymi00006
Täällähän sinua ei kukaan pysty diagnosoimaan terveeksi, tai terapiaan, vaan se pitää tapahtua siellä sairaanhoidossa.
Vaikka virheellinen diagnoosi onkin mahdollista, niin valitettavasti on todennäköisempää, että sellaisella ihmisellä on psykoosi sairaus, joka väittää että hänellä ei sellaista ole.
Ja vaikka tavallaan onkin poikkeuksia, niin psykoosin peruspiirteisiin kuuluu se, ettei tiedä olevansa psykoosissa. - Anonyymi00007
Pääsit kuntoutusterapiaa varten arviointiin. Miksi?
Minä en pääse, ei puhettakaan! Miksiköhän?- Anonyymi00009
Kuntoutuspsykoterapian tavoitteena on tukea
opintojen edistymistä
työelämässä pysymistä
työelämään siirtymistä tai sinne palaamista.
psykiatrin lausunnon perusteella voidaan arvioida, että kuntoutuspsykoterapia on tarpeen työ- tai opiskelukykysi tukemiseksi tai parantamiseksi.
Millasia tavoitteita sinulla on opiskeluun tai työelämään?
- Anonyymi00008
Aivot juntturassa, lobotomiaa puoskarit käyttivät ennen vanhaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398