Kerran vouhotin :) jotta en aio ottaa koko postia,tottakai minä sen otin ,täälläkin kaikki haukkuivar että olen vanhanaikainen,no niin nyt se on näkynyt miten tärkeä se on,onhan se jo ollut käytössä kohta vuoden,siihen on paukahtanut jo ensimmäinen tiedote:Me muistutamme 4 vuorokautta ennen maksupäivää,kiinteistöveron maksusta,no se ei sinällään haittaa,aina olen maksanut kaikki maksut ajallaan,sen piti olla niin virallinen ja salainen että oikein tunnistautua :) oisi tuon saanut muutkin lukea ja ,sitäpaitsi, TUO SAMA JUTTU TULI SÄHKÖPOSTIINKIN,,no voihan,oiskohan se sähköposti kuitenkin riittänyt noille virkaposteille????? sinnehän on oma SALASANA ! että eu? vai kansallinen viisas? näitä takoo tulemaan ja toinen,AJOKORTTI ja HENKILÖKORTTI voe helevata jokuhan niistä saa aikamoisia summia kun niitä uusitaan entinen henkilökortti meni vanhaksi,kerran näytin se näyttö tuli maksamaan lähes 100 euroa,nyt on uusi,saa nähdä joutuuko näyttämään,ajokortti on ihan saman näkönen,yhtä ruma kuvakin!
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487