Tuleaivuuvessa sitten,jos ja kun sillan avajaisia,hautaisia pidetään,nauha leikataan,varoa,se romahtaa het siihen koskettomaan mulliojaan.käy niinkuin puotipolkunne kivetykselle,EI KESTÄ.sanokaa minun sanoneen..
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
MTT auttaa sinuakin harhoissasi
- Anonyymi00003
Suolilahden lavaa ei voi enää auttaa kukaan eikä mikään sikojenlahden vesi on tehnyt tehtävänsä ja pulipenkki hoitanut loput, ei alkoa, ei kohta enää tokmannia, lavan persauksissa vain kurakakka liplattaa.
- Anonyymi00004
Ja peukku pete se vaan porskuttaa
- Anonyymi00006
Ja paskapylvään vartija pylvästänsä halajaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja paskapylvään vartija pylvästänsä halajaa
Voi cacca sun kanssa hyh hyh
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi cacca sun kanssa hyh hyh
Ootko kovalassa,paskapylvästäsi vartioi massa,caccaajia oottamassa
- Anonyymi00008
Vanha "hiskinsilta"saa uuden viereen.
- Anonyymi00009UUSI
Joo sen se teköö,romahtaa se,het niinkuin nippu nosturi taannoin pioneerien ränäyttänänä
- Anonyymi00010UUSI
Nippunosturi on yhdyssana. Voi näitä heikkoälyisiä🤣
- Anonyymi00011UUSI
Hiiiii hooooo uuuuh uuuuuh uh uh
- Anonyymi00015UUSI
s-lavalla ei oikein sytytä. Taitaa olla elämäm_kallu ihan elämän korkea väli koulusta, eli äänekosken amiksesta.
- Anonyymi00012UUSI
äidinkieli 4 lavalla koulussa,toivoton tapaus
- Anonyymi00014UUSI
Uh uh hooooooo hiiiii
- Anonyymi00016UUSI
Kiitoksia tiedosta pitääpä pitää kaiteesta kiinni jos tulee kulkua katselemaan.
- Anonyymi00017UUSI
Jos sanaa ennen pilkku.
- Anonyymi00018UUSI
Pilkkusääntö lavalla unohtui.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pilkkusääntö lavalla unohtui.
Lava siellä,lava täällä.näyttää aivoissa em tauti leviävän.ei siihen kuole,toiset piristyykin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lava siellä,lava täällä.näyttää aivoissa em tauti leviävän.ei siihen kuole,toiset piristyykin.
Em. Lyhenteen jälkeen tulee piste, senkin dorka.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos sanaa ennen pilkku.
Voithan sen lisätä sinne vaikka kieliopillisesti ei vaadi pilkkua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470