Sitä saattaa humalassa tulla vähän ylilyöntejä..

Anonyymi-ap

Olisitko silloin halunnut saada jonkun humalassa tekemäsi tai sanomasi jutun tekemättömäksi jälkeenpäin? Kuinka paljon laitat niitä asioita humalan piikkiin? Vai olisitko toiminut samalla tavoin suht selvinpäinkin?
n>m

14

148

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

en oo ikin pistäny mitää humalan piikkii.

• Anonyymi00002

Mitää en pyydä anteeksi. mieheltä

• Anonyymi00004

Eipä sillä että olisi mitään anteeksipyydettävää -ap-

• Anonyymi00003

Se mitä on kännissä tehty niin se on tehty.

• Anonyymi00005

En juo muttapamit saa aikaan aggressioita josku

• Anonyymi00006

Oon kerran pommittanu ylu 2000 haukkumisviestii yhel nsiselle päivässä ku raivo tuli

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oon kerran pommittanu ylu 2000 haukkumisviestii yhel nsiselle päivässä ku raivo tuli

Mut se pyysi multa anteeks

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mut se pyysi multa anteeks

Oletko ollut väkivaltainen? Mihin otat pameja?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo olisi minulle painajainen. Muutenkaan en tykkää viestittelystä.
        Nainen

• Anonyymi00007

Ihmisen TODELLISET haluat ja käytös tulee esille humalassa kun se kontrollipuoli ei pääse vaikuttamaan.

Sen takia moni suomimuija muuttuu yksinkertaiseksi äänekkääksi huoraksi saatuaan vähän ilolitkua.

• Anonyymi00014

Joo, joskus ihmiset puhuvat totuutensa humalassa. Kuitenkaan humalaisen puheet eivät ole luotettavia. En antaisi liikaa painoarvoa tuolle, että ihminen muuttuisi jotenkin autenttisemmaksi itsekseen humalassa. Alkoholi kun on myrkkyä, joka tuhoaa aivoa ja kehoa.

• Anonyymi00009

Humalassa rapatessa roiskuu. Mutta itseä ärsyttää ihmiset jotka laittavat asioita sen piikkiin että oli humalassa, tai kovimmat valehtelijat puhuu että "filmi meni poikki". Ikään kuin se olisi syy. Omista toilailuista kännissä otetaan vastuu. Niin itsekin teen, vaikka typeryyksiä on tullut tehtyä. Sitten pyydän anteeksi, vaikka humalassa olisinkin ollut. Silleen se kännisekoilu vähenee kun oppii ottamaan jälkikäteen vastuun niistä teoista. Sitten pienessä sievässä myös kynnyt seuraavalla kerralla sekoilla vähenee.

Jos elää niin että laittaa kännin piikkiin, niin sitten alitajuisesti antaa itselleen luvan tehdä mitä tahansa kun on korkki auki.

• Anonyymi00010

Mä pistin kerran kaverin kuppiin salaa ka kka kikkareen hän joi sen mut pyysin anteeksu

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mä pistin kerran kaverin kuppiin salaa ka kka kikkareen hän joi sen mut pyysin anteeksu

Saitko turpaan vai anteeksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1433
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      916
    4. 68
      723
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      713
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      231
      655
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      599
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      527
    10. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      521
    Aihe