Olisitko silloin halunnut saada jonkun humalassa tekemäsi tai sanomasi jutun tekemättömäksi jälkeenpäin? Kuinka paljon laitat niitä asioita humalan piikkiin? Vai olisitko toiminut samalla tavoin suht selvinpäinkin?
n>m
Sitä saattaa humalassa tulla vähän ylilyöntejä..
14
148
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
en oo ikin pistäny mitää humalan piikkii.
- Anonyymi00002
Mitää en pyydä anteeksi. mieheltä
- Anonyymi00004
Eipä sillä että olisi mitään anteeksipyydettävää -ap-
- Anonyymi00003
Se mitä on kännissä tehty niin se on tehty.
- Anonyymi00005
En juo muttapamit saa aikaan aggressioita josku
- Anonyymi00006
Oon kerran pommittanu ylu 2000 haukkumisviestii yhel nsiselle päivässä ku raivo tuli
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oon kerran pommittanu ylu 2000 haukkumisviestii yhel nsiselle päivässä ku raivo tuli
Mut se pyysi multa anteeks
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mut se pyysi multa anteeks
Oletko ollut väkivaltainen? Mihin otat pameja?
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo olisi minulle painajainen. Muutenkaan en tykkää viestittelystä.
Nainen
- Anonyymi00007
Ihmisen TODELLISET haluat ja käytös tulee esille humalassa kun se kontrollipuoli ei pääse vaikuttamaan.
Sen takia moni suomimuija muuttuu yksinkertaiseksi äänekkääksi huoraksi saatuaan vähän ilolitkua.- Anonyymi00014
Joo, joskus ihmiset puhuvat totuutensa humalassa. Kuitenkaan humalaisen puheet eivät ole luotettavia. En antaisi liikaa painoarvoa tuolle, että ihminen muuttuisi jotenkin autenttisemmaksi itsekseen humalassa. Alkoholi kun on myrkkyä, joka tuhoaa aivoa ja kehoa.
- Anonyymi00009
Humalassa rapatessa roiskuu. Mutta itseä ärsyttää ihmiset jotka laittavat asioita sen piikkiin että oli humalassa, tai kovimmat valehtelijat puhuu että "filmi meni poikki". Ikään kuin se olisi syy. Omista toilailuista kännissä otetaan vastuu. Niin itsekin teen, vaikka typeryyksiä on tullut tehtyä. Sitten pyydän anteeksi, vaikka humalassa olisinkin ollut. Silleen se kännisekoilu vähenee kun oppii ottamaan jälkikäteen vastuun niistä teoista. Sitten pienessä sievässä myös kynnyt seuraavalla kerralla sekoilla vähenee.
Jos elää niin että laittaa kännin piikkiin, niin sitten alitajuisesti antaa itselleen luvan tehdä mitä tahansa kun on korkki auki.- Anonyymi00010
Mä pistin kerran kaverin kuppiin salaa ka kka kikkareen hän joi sen mut pyysin anteeksu
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mä pistin kerran kaverin kuppiin salaa ka kka kikkareen hän joi sen mut pyysin anteeksu
Saitko turpaan vai anteeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371433- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69916- 68723
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi231655- 37599
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7521