Mitä ihmettä muuta kuin jännitystä toisin sinun elämääsi, mitä sinulla jo ei ole? Ulkopuolisin silmin sinulta ei todellakaan puutu mitään. Mutta en odota tähän vastausta tänne. Mielelläni minä silti sinuun tutustun, mutta ihmettelen vain.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Tuot ja olet jo tuonut sitä, mitä sinulta kaipaan. En välttämättä tarvitse juuri muuta, kuin enemmän sitä, mitä on ollut. Tai edes saman verran kuin ennen. Kasvokkain kohtaamisia.
n>m - Anonyymi00002UUSI
Ehkä myrkyttäisit minut
- Anonyymi00003UUSI
en kaipaa enää ketään elämääni. en koe olevani vaarallinen mutta olen sairauteni vuoksi vaikea ihminen ja erityisen toksinen. toivon rauhaa. en ymmärrystä. vaan rauhaa.
- Anonyymi00005UUSI
Kirjoitteletko tänne kuitenkin muunlaisiakin viestejä, koska olet ikävä-palstalla? Olen vaistonnut pitkään toksisen puolesi, vaikket irl sitä kovin paljon tuo esille. Mitään muuta kuin rauhaa en halua itsellenikään. Ja sitä todellakin toivon myös sulle. ❤️🩹
Kuin hänelle, n>m - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kirjoitteletko tänne kuitenkin muunlaisiakin viestejä, koska olet ikävä-palstalla? Olen vaistonnut pitkään toksisen puolesi, vaikket irl sitä kovin paljon tuo esille. Mitään muuta kuin rauhaa en halua itsellenikään. Ja sitä todellakin toivon myös sulle. ❤️🩹
Kuin hänelle, n>mnnii. tää on ollut mulle kaksi vuotta tapa kanavoida pska kestin useita vuosia yli kymmenen hiljaa sitä vellovaa pskaa. en jaksanut enään. huomasin kaikki ne vtun yhdistävät asiat se oli vaan ihan liikaa. koko sivullinen armeija tuhos mut naisen eikä siitä sen enempää nyt
- Anonyymi00004UUSI
Mitä sinä toisit, en minä tiedä toki kun en ole sinuun kunnolla tutustunut.
Mutta haaveilin joskus että toisit rakkautta ja lämpöä. Matkustelua ja kaikkea muuta mutta alan unohtaa ne kaikki kun et ole enää irl läsnä missään. Näköjään en tunne kuten ennen….- Anonyymi00008UUSI
Jep, kun ei näe tai ruoki tunteita, ne alkavat haalistua…
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jep, kun ei näe tai ruoki tunteita, ne alkavat haalistua…
Ei ne kokonaan ole loppuneet. Tiedät sen.
- Anonyymi00010UUSI
Olen mustis niin varmaan välitän
- Anonyymi00006UUSI
Miten niin ei puutu? En elä täydellistä elämää
- Anonyymi00011UUSI
Toisit mielenrauhan sydämeni kaipaa sinua jatkuvasti. Tuntuu kuin pala puuttuisi
- Anonyymi00012UUSI
Hyvä pointti, jäin miettimään tätä itsekin. Ehkä juuri jännitystä ja vaihtelua arkeen ja suuria tunteita, mutta silti ei mitään liian kiellettyä.. Kai sitä haluaa vielä kokea olevansa ihana ja haluttu aidan takaakin.
- Anonyymi00022UUSI
Mikä olisi liian kiellettyä?
- Anonyymi00013UUSI
Vastaisin itse, en kaipaa jännitystä,arvaamattomuutta enkä epävakaita ihmisiä. Kultaakin kalliimpaa on saada olla rauhassa haastavilta ihmisiltä. Jos kumppani vielä tulee, hänen tulee tuoda rauhaa, ei kaaosta elämään. Äidiksi en ryhdy aikuiselle enkä epäkypsyyttä katsele.
- Anonyymi00014UUSI
Kaikki eivät edes kaipaa jännitystä elämäänsä. Tasaisuus ja vakaus ovat tärkeämpiä.
- Anonyymi00018UUSI
Minä olen juuri tuota mieltä, enkä halua enää koskaan vaivoikseni ketään sellaista, joka ei ymmärrä sitä, etten halua enää minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, enkä halua enää koskaan asu yhdessä kenenkään sellaisen, kanssa joka ei ole lähisukulaiseni! En jaksa enää tutustua kenenkään tapoihin olla ja elää!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä olen juuri tuota mieltä, enkä halua enää koskaan vaivoikseni ketään sellaista, joka ei ymmärrä sitä, etten halua enää minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, enkä halua enää koskaan asu yhdessä kenenkään sellaisen, kanssa joka ei ole lähisukulaiseni! En jaksa enää tutustua kenenkään tapoihin olla ja elää!
Tuon vaihtoehtona on vain olla yhdessä oman lapseni kanssa, etsimättä enää koskaan uutta ystävääkään!
- Anonyymi00015UUSI
Kumppanuutta, läheisyyttä, halua 🫣❤️ mun elämä ei todellakaan ole niin täydellistä miltä saattaa vaikuttaa.
- Anonyymi00017UUSI
En luule hänen elämän olevan lähellekään täydellistä, enkä siitä välitä. ei ole omakaan ja hyvin harvalla muutenkaan.
- Anonyymi00016UUSI
läheisyyttä, rakkautta, seuraa, rakastelua, olemista, yhteenkuuluvuutta, henkistä ja fyysistä tukea mm.
- Anonyymi00020UUSI
Juu täyttä paskaa miehen ajatusmaailmasta ja hyväksikäytöstä..
Monta autokorjausta muiden piikkiin ja mitä muutakaan viskinoutoa saatikka vajan maalausta tarvitaan?
Onko hyvä näin,no tiedän vasenmistolaisena mikä on vastaus - Anonyymi00021UUSI
Maalittaminen on kamalaa,pitäisi tehdä rikosilmoitus.
- Anonyymi00023UUSI
Niin varmaan kohta täytyy tehdä ja projektin aloittajat mukaan siihen kertomaan tietoa stalkkerista!
- Anonyymi00024UUSI
Ihastuin sinuun. En suunnitellut sitä mitenkään. Tietenkään. Täytit jotain tyhjiötä minussa omalla spontaanilla olemuksellasi. Olet tosi puoleensa vetävä. Sen varmasti tiedätkin. Oli vaikea kestää, että menin niin heikoksi siinä. Ei sopinut yhtään omiin arvoihin sellainen, etten voinut vastustaa sitä tunnetta. Siksi olin tavallaan onnellinen, kun tajusin sitä kuviota sinulla siinä. Näin, että tämä jää minun pääni sisälle. En vain olisi uskonut, ettei se lopu siellä pääni sisällä vuosiin..,
Arvostan kaikkea sitä, mitä minulla on. En koskaan unelmoinut sellaisesta tai tavoitellut sellaista. Niitäkin naisia on, jotka tekevät niin.
Herätit minussa aitoja tunteita, halun itse valita jotain, jonkun. Oma valintani, sinä.
Harhailen taas kuvitelmiin, mutta halusin hänet.
Naiselta - Anonyymi00025UUSI
Niin, se on ihan totta, olet minulle jännittävä ja kutkuttava ihminen enkä osaa vastata kysymykseesi, koska kun ajattelen sinua saan monesti hyvänolon ja tarmon puuskan, tiskaan astiat, järjestelen vähän, enkä suoraan sanottuna tarvi sinua tekemään niitä asioita. Ehkä aika näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3281660Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341370Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369- 651071
- 741000
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen81814- 53796
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112775Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42733Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677