Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaikkea hyvää kuitenkin.
Vastaukset 68
- Anonyymi00001
en tykkää selkäni takana tapahtuvasta toiminnasta kukaan teistä ei tule osallistumaan elämääni.
- Anonyymi00002
Kiitos samoin... :)
tee mieheltä- Anonyymi00052
Pieru
- Anonyymi00003
Itsehän laitoit välit solmuun omalla käytökselläsi.
- Anonyymi00004
Minun mielestä meillä ei ole välit solmussa, kun emme edes ole jutelleet 😅
- Anonyymi00005
Totta, punaiset langat eivät voi mennä solmuun ennenkuin ne tapaavat 🤔
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
On niitä muunkin värisiä lankoja 😖
sivusta - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
On niitä muunkin värisiä lankoja 😖
sivustaEn tarkoittanut väriä henkilöytynä vaan sydämen värisenä.
- Anonyymi00022
Sama juttu. Katseltiin vain toisiamme kiinnostuneina sanomatta mitään. Arkoja toiveita ja ihastumista korvia myöten kyllä koin. Siihen se taisi sitten vain jäädäkin ilman lisälankoja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
Väärin, kyllä voi, ku tuntemattomat tikkaa välistä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Väärin, kyllä voi, ku tuntemattomat tikkaa välistä.
Anonyymipalstalla kaikki on tuntemattomia, myös sinä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Anonyymipalstalla kaikki on tuntemattomia, myös sinä.
Väärin. "Eksä tiedä kuka mä oon"? -sivu
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Palstahäirikkö tunnetaan...
- Anonyymi00059
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sää oot se raskas ipana joka yrittää olla feimi palstan ja tiettyjen yksilöiden kautta. T naiselta
- Anonyymi00061
Anonyymi00041 kirjoitti:
Palstahäirikkö tunnetaan...
Ja mitä ne ajatteli tuolle Klopille tehrä?
- Anonyymi00006
Huomiseen palstahahmo 👋
- Anonyymi00008
Muttet ole etänä
- Anonyymi00009
Vihdoinkin ymmärsit sen, mutta miksi sinua kuitenkin yhä mainostetaan! LOPETTAKAA STALKKERIN MAINOSTAMINEN!
- Anonyymi00062
Älä hyvä mies lue niitä mainoslehtiä, sillä siitä särystä pääsee. T ratkaisukeskeinen terapeutti
- Anonyymi00011
https://youtu.be/gu6wI_xLi50?si=VN2srMunFEob6kV7 Moi, se on sitten hyvästi.
- Anonyymi00014
Niinhän sä oot halunnutkin. Et välitä yhtään.
-joku toinen - Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinhän sä oot halunnutkin. Et välitä yhtään.
-joku toinenhttps://youtu.be/YxW9iekNSek?si=N4QM_OInuAJ4tF91 Mielummin hyvästi kuin pahasti ja olen välittänyt ja välitän kyllä.
- Anonyymi00012
Jos saan toivoa, en haluaisi nähdä enää koskaan.
- Anonyymi00064
Onko tämä gubbegallupeihin tulkutus ollut kauankin teikän terapiamuato? T naiselta
- Anonyymi00013
Toivottavasti kaivattu ei usko näitä trollauksia.
- Anonyymi00015
Trollaajat voi joskus osua oikeaankin.
- Anonyymi00016
Kuinkas voi tulla umpisolmu langoista, jotka ei oo lähelläkään. Yksi lanka yritti, mutta toinen vetäytyi kauas.
- Anonyymi00018
jos siellä on esimerkiksi joku kolmaskin lanka 🤔
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
jos siellä on esimerkiksi joku kolmaskin lanka 🤔
Mutta tämä on meidän lankamme.
- Anonyymi00017
P-P K mies on yhä rakkain ja tervetullut minun elämääni.
Mn tumma- Anonyymi00019
Pankin Isojakoon?
- Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pankin Isojakoon?
Minua ei kiinnosta raha, materia eikä status enkä tarvitse kenenkään validaatioita ollakseni itsenäinen ja vahva ihminen. Satun vain rakastamaan tuota ihmistä sinä ihmisenä kuin mitä hän on.
- Anonyymi00020
Sivusta, miksi ajoit niin pahasti asiat solmuun?
- Anonyymi00021
Joku tuli sotkemaan mun seesteistä elämääni.
Mä olen erakko nainen johtuen elämän ihmisistä jotka pettivät ja hylkäsivät minut.
Mun on vaan vaikea luottaa ihmisiin kun on nähnyt miten tuntemattomat mua kohtelee.
Jotkut heistä ovat olleet aivan ihania, toiset viemäristä kaivautuneita rottia jotka tulevat saastaisilla käpälillään sörkkimään mun elämääni. Olisi ihan kiva saada kiusaajat vastuuseen.
Mulla meni lopullisesti usko ihmisiin ja nuo asiat myös vaikuttaa vuosia eteenpäin mun mielenterveyteeni.- Anonyymi00035
Itse olet vaikein kiusaaja! Psykopaatti laittaa kaiken pahan,mitä itse tekee toisten syyksi!
- Anonyymi00036
Katohan gubbe peiliin!
- Anonyymi00045
Kaiken tuontapaisen läpikäyneenä voin sanoa, etten anna toisten vaikuttaa mielenterveyteeni, enkä siihen etten voisi enää luottaa ihmisiin. Kaikkiin ihmisiin ei kuulukaan luottaa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00035 kirjoitti:
Itse olet vaikein kiusaaja! Psykopaatti laittaa kaiken pahan,mitä itse tekee toisten syyksi!
Minua on siis kiusattu. Minä en ole ollut koskaan kiusaaja. Mitä hittoo sä tuut mun viestiä vääntäämään toiseksi mitä se alunperin on ollut. Kirjoita oma sönkötys.
- Anonyymi00065
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minua on siis kiusattu. Minä en ole ollut koskaan kiusaaja. Mitä hittoo sä tuut mun viestiä vääntäämään toiseksi mitä se alunperin on ollut. Kirjoita oma sönkötys.
Niin autenttisen oloinen turnajainen monologeja vetävä palstaäijä. Ihan liikutuin
- Anonyymi00025
Ei ne solmussa ole... Älä liikaa mieti menneitä ja sitä stressaa silloin oli silloin ja sellaista. Hyvinhän meillä nyt menee ja juttu lentää keskitytään tähän hetkeen. Unohdetaan menneet ja aloitetaan alusta.
- Anonyymi00026
OK tehkää niin
- Anonyymi00027
Odotin turhaan, mutta kaivattuni olikin luovuttanut jo kuukausia sitten. Ja vasta äsken se tuli todettua IRL. Näitähän riittää.
- Anonyymi00030
Oisitte juoneet kaljaa tänään, ryypänneet, tapelleet ja harrastaneet seksiä.
- Anonyymi00033
Anna vinkkiä oliko mies vai nainen?
- Anonyymi00038
Miksi hän mielestäsi luovutti?
- Anonyymi00040
No en ainaka minä!
- Anonyymi00031
Totta, olemme kyllä yksi suuri sotku jonka edessä hihojen kääriminenkin tuntuu turhalta. Pitäisi kai vain uskaltaa rypeä, muussakin kuin itsesäälissä.
- Anonyymi00042
Kaikki selvät selviää.
- Anonyymi00043
Tosi hyvä juttu. Tiäks mun elämä oli ihan super paljon parempaa ilman sua. Mulla on superisiti parempia kavereita kuin sä ja ollaan hengailtu yhessä jo kymmenen vuotta. Aiheutat elämääni pelkästään negatiivisia asioita, olet myös energia- ja aikasyöppö ja keksin miljoona parempaa tekemistä kuin sinun kanssasi hengailu
https://youtu.be/TL0EoXdpOqg? - Anonyymi00044
Pitäisikö yrittää aukaista niitä solmuja ja vaikka sen jälkeen jatkaisit elämää? Että ei jäisi mitään kenellekään hampaankoloon. Vain sillä tavalla viestit, että hän on tärkeä. Ihmissuhteissa pitää muistaa, että siinä on kaksi erillistä ihmistä, joilla kaksi erilaista elämäntarinaa. Sulkemalla se toinen pois ilman, että selvittää yhtään mitään, voi jäädä vaivaamaan. Kumpaakin. Tai ainakin normaali ihmisillä se niin menee. Jos ei ole mitään itse tehnyt ja odottanut vaan toiselta jotain, ei voi oikein valittaa mistään.
Omista vääristä valinnoista joutuu aina maksamaan. Oppirahoja, sanotaan. Niin kauan kuin sama jatkuu, ei tule parempaa elämää vastaan. Valinnat tulee tehdä huolellisesti. Kiireen kanssa ei kannata mihinkään vakavampaan alkaa. Ja ihan omiin kokemuksiin perustuen kirjoitan.
Elämme kummallista "ihmissuhdeshoppailun" aikaa. Itselle pitää saada kaikki heti ja täydellistä on. Kumppania etsitään katalogeista. Mikä siinä on niin pelottavaa, ettei voi toista kohdata aidosti sydän auki? Ja miksi nähdään vaan toisessa olevat virheet, eikä uskalleta nähdä niitä itsessä? Siinä jo monesti meneekin koko elämä, sen täydellisen kumppanin saalistamisessa. Laitetaan sellaiset kriteerit, että mitään oikeaa ja aitoa ei voi löytyä. Varjotyöskentelyä suosittelen kaikille, jotka siihen kutsutaan.- Anonyymi00068
Herranjestas näitä passiivisaggressiivisia kompulsiivisia tilityksiä, ikäänkuin boomeriksi syntynyt setämies. TT
- Anonyymi00046
Mitkä välit. Olin sulle kuin ilmaa. Ihan sama siis.
- Anonyymi00053
Ohi on..sinkkuus on ihanaa
- Anonyymi00047
Voisitko olla kirjoittamatta minulle enää yhtään mitään miksi kaipaat huomiotani jatkuvasti jättämis jne viesteillä.
- Anonyymi00048
Minä kirjoitan tai puhun henkilöille itselleen, kenelle on asiaa. Ei tulisi mieleenkään sepustaa anonyymille palstalle asioitani. Ei siis kannata keksiä kirjoittajille nimiä. Ei ne solmut taida kyllä puhumallakaan aueta.
Vanhempi nainen- Anonyymi00049
Oispa noin tekeviä enemmän, palstat tekisivät vähemmän ongelmia ihmissuhteisiin.
- Anonyymi00055
sinä se vain homostelet siellä salaa taas olet kyllä melkoinen heijari
- Anonyymi00069
Anonyymi00049 kirjoitti:
Oispa noin tekeviä enemmän, palstat tekisivät vähemmän ongelmia ihmissuhteisiin.
Mihin tun ihmissuhteisiin, apäijän sivuhahmolle omenaa ojentava valmentaja? Aargh
- Anonyymi00070
Olet tod sanavalmiin oloinen kaveri, pamflettia vaan väsäämään sinimustiin. Sivusta auta armias jos joku kommunikoi sulle vähönkään vastaavaan tyyliin yhhyh hyy agitoiminen alkaa. Sivusta just se ilkeä tunteeton tsygobaatti
- Anonyymi00056
Onko tää taas niitä äidin pomon stalkkaamia juttuja ja yksinpuhelu ketju. Hän hän kirjoittelee nuorena naisena joka on muka kiinnostunut miehestä. Ja tämä ei ole mitenkään totta.
- Anonyymi00072
No sinunhan tämä elämänkoulukuplettisi pitää avata, aapeeäijä
- Anonyymi00057
Haluatko uimaan
- Anonyymi00067
Pi llluun haluat!
- Anonyymi00071
Haluatko sinä, että äiti naulaa toisenkin jalan lattiaan, äpä rä?
- Anonyymi00058
No voi ku ehana kuulla, että kaikesta huolimatta näin tjsp, gubben kuvaelma for masses with silent m. T naiselta
- Anonyymi00060
Jep, solmussa on. Käytöksesi jälkeen olen iloinen, että painoit jarrua, etkä käyttänyt tunteitani hyväksesi. Silti voitaisiin moikata, kun nähdään. Siitä olen hieman ihmeissäni.
- Anonyymi00066
Jep tehdään niin rakas
- Anonyymi00073
Piditkö huolta kuitenkin, että niitä välejä oli. Jos ette vielä kunnolla tunteneetkaan, niin ei ollut vielä välejä, mitkä olisivat voineet mennä solmuun. Olisittepa jutelleet. (sivusta.)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3701674- 1141256
- 1291201
- 1421079
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25944- 111852
- 57611
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.168597Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112537- 18510