Olen luovuttanut

Anonyymi-ap

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaikkea hyvää kuitenkin.

68

1112

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

en tykkää selkäni takana tapahtuvasta toiminnasta kukaan teistä ei tule osallistumaan elämääni.

• Anonyymi00002

Kiitos samoin... :)

tee mieheltä

• Anonyymi00052

Pieru

• Anonyymi00003

Itsehän laitoit välit solmuun omalla käytökselläsi.

• Anonyymi00004

Minun mielestä meillä ei ole välit solmussa, kun emme edes ole jutelleet 😅

• Anonyymi00005

Totta, punaiset langat eivät voi mennä solmuun ennenkuin ne tapaavat 🤔

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

On niitä muunkin värisiä lankoja 😖
        sivusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On niitä muunkin värisiä lankoja 😖
        sivusta

En tarkoittanut väriä henkilöytynä vaan sydämen värisenä.

• Anonyymi00022

Sama juttu. Katseltiin vain toisiamme kiinnostuneina sanomatta mitään. Arkoja toiveita ja ihastumista korvia myöten kyllä koin. Siihen se taisi sitten vain jäädäkin ilman lisälankoja.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Väärin, kyllä voi, ku tuntemattomat tikkaa välistä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Väärin, kyllä voi, ku tuntemattomat tikkaa välistä.

Anonyymipalstalla kaikki on tuntemattomia, myös sinä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Anonyymipalstalla kaikki on tuntemattomia, myös sinä.

Väärin. "Eksä tiedä kuka mä oon"? -sivu

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Palstahäirikkö tunnetaan...

• Anonyymi00059
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sää oot se raskas ipana joka yrittää olla feimi palstan ja tiettyjen yksilöiden kautta. T naiselta

• Anonyymi00061
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Palstahäirikkö tunnetaan...

Ja mitä ne ajatteli tuolle Klopille tehrä?

• Anonyymi00006

Huomiseen palstahahmo 👋

• Anonyymi00008

Muttet ole etänä

• Anonyymi00009

Vihdoinkin ymmärsit sen, mutta miksi sinua kuitenkin yhä mainostetaan! LOPETTAKAA STALKKERIN MAINOSTAMINEN!

• Anonyymi00062

Älä hyvä mies lue niitä mainoslehtiä, sillä siitä särystä pääsee. T ratkaisukeskeinen terapeutti

• Anonyymi00011
      • Anonyymi00014

Niinhän sä oot halunnutkin. Et välitä yhtään.
        -joku toinen

• Anonyymi00028

• Anonyymi00012

Jos saan toivoa, en haluaisi nähdä enää koskaan.

• Anonyymi00064

Onko tämä gubbegallupeihin tulkutus ollut kauankin teikän terapiamuato? T naiselta

• Anonyymi00013

Toivottavasti kaivattu ei usko näitä trollauksia.

• Anonyymi00015

Trollaajat voi joskus osua oikeaankin.

• Anonyymi00016

Kuinkas voi tulla umpisolmu langoista, jotka ei oo lähelläkään. Yksi lanka yritti, mutta toinen vetäytyi kauas.

• Anonyymi00018

jos siellä on esimerkiksi joku kolmaskin lanka 🤔

• Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

jos siellä on esimerkiksi joku kolmaskin lanka 🤔

Mutta tämä on meidän lankamme.

• Anonyymi00017

P-P K mies on yhä rakkain ja tervetullut minun elämääni.

Mn tumma

• Anonyymi00019

Pankin Isojakoon?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Pankin Isojakoon?

Minua ei kiinnosta raha, materia eikä status enkä tarvitse kenenkään validaatioita ollakseni itsenäinen ja vahva ihminen. Satun vain rakastamaan tuota ihmistä sinä ihmisenä kuin mitä hän on.

• Anonyymi00020

Sivusta, miksi ajoit niin pahasti asiat solmuun?

• Anonyymi00021

Joku tuli sotkemaan mun seesteistä elämääni.
      Mä olen erakko nainen johtuen elämän ihmisistä jotka pettivät ja hylkäsivät minut.
      Mun on vaan vaikea luottaa ihmisiin kun on nähnyt miten tuntemattomat mua kohtelee.
      Jotkut heistä ovat olleet aivan ihania, toiset viemäristä kaivautuneita rottia jotka tulevat saastaisilla käpälillään sörkkimään mun elämääni. Olisi ihan kiva saada kiusaajat vastuuseen.
      Mulla meni lopullisesti usko ihmisiin ja nuo asiat myös vaikuttaa vuosia eteenpäin mun mielenterveyteeni.

• Anonyymi00035

Itse olet vaikein kiusaaja! Psykopaatti laittaa kaiken pahan,mitä itse tekee toisten syyksi!

• Anonyymi00036

Katohan gubbe peiliin!

• Anonyymi00045

Kaiken tuontapaisen läpikäyneenä voin sanoa, etten anna toisten vaikuttaa mielenterveyteeni, enkä siihen etten voisi enää luottaa ihmisiin. Kaikkiin ihmisiin ei kuulukaan luottaa.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Itse olet vaikein kiusaaja! Psykopaatti laittaa kaiken pahan,mitä itse tekee toisten syyksi!

Minua on siis kiusattu. Minä en ole ollut koskaan kiusaaja. Mitä hittoo sä tuut mun viestiä vääntäämään toiseksi mitä se alunperin on ollut. Kirjoita oma sönkötys.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Minua on siis kiusattu. Minä en ole ollut koskaan kiusaaja. Mitä hittoo sä tuut mun viestiä vääntäämään toiseksi mitä se alunperin on ollut. Kirjoita oma sönkötys.

Niin autenttisen oloinen turnajainen monologeja vetävä palstaäijä. Ihan liikutuin

• Anonyymi00025

Ei ne solmussa ole... Älä liikaa mieti menneitä ja sitä stressaa silloin oli silloin ja sellaista. Hyvinhän meillä nyt menee ja juttu lentää keskitytään tähän hetkeen. Unohdetaan menneet ja aloitetaan alusta.

• Anonyymi00026

OK tehkää niin

• Anonyymi00027

Odotin turhaan, mutta kaivattuni olikin luovuttanut jo kuukausia sitten. Ja vasta äsken se tuli todettua IRL. Näitähän riittää.

• Anonyymi00030

Oisitte juoneet kaljaa tänään, ryypänneet, tapelleet ja harrastaneet seksiä.

• Anonyymi00033

Anna vinkkiä oliko mies vai nainen?

• Anonyymi00038

Miksi hän mielestäsi luovutti?

• Anonyymi00040

No en ainaka minä!

• Anonyymi00031

Totta, olemme kyllä yksi suuri sotku jonka edessä hihojen kääriminenkin tuntuu turhalta. Pitäisi kai vain uskaltaa rypeä, muussakin kuin itsesäälissä.

• Anonyymi00042

Kaikki selvät selviää.

• Anonyymi00043

Tosi hyvä juttu. Tiäks mun elämä oli ihan super paljon parempaa ilman sua. Mulla on superisiti parempia kavereita kuin sä ja ollaan hengailtu yhessä jo kymmenen vuotta. Aiheutat elämääni pelkästään negatiivisia asioita, olet myös energia- ja aikasyöppö ja keksin miljoona parempaa tekemistä kuin sinun kanssasi hengailu
      https://youtu.be/TL0EoXdpOqg?

• Anonyymi00044

Pitäisikö yrittää aukaista niitä solmuja ja vaikka sen jälkeen jatkaisit elämää? Että ei jäisi mitään kenellekään hampaankoloon. Vain sillä tavalla viestit, että hän on tärkeä. Ihmissuhteissa pitää muistaa, että siinä on kaksi erillistä ihmistä, joilla kaksi erilaista elämäntarinaa. Sulkemalla se toinen pois ilman, että selvittää yhtään mitään, voi jäädä vaivaamaan. Kumpaakin. Tai ainakin normaali ihmisillä se niin menee. Jos ei ole mitään itse tehnyt ja odottanut vaan toiselta jotain, ei voi oikein valittaa mistään.

Omista vääristä valinnoista joutuu aina maksamaan. Oppirahoja, sanotaan. Niin kauan kuin sama jatkuu, ei tule parempaa elämää vastaan. Valinnat tulee tehdä huolellisesti. Kiireen kanssa ei kannata mihinkään vakavampaan alkaa. Ja ihan omiin kokemuksiin perustuen kirjoitan.

Elämme kummallista "ihmissuhdeshoppailun" aikaa. Itselle pitää saada kaikki heti ja täydellistä on. Kumppania etsitään katalogeista. Mikä siinä on niin pelottavaa, ettei voi toista kohdata aidosti sydän auki? Ja miksi nähdään vaan toisessa olevat virheet, eikä uskalleta nähdä niitä itsessä? Siinä jo monesti meneekin koko elämä, sen täydellisen kumppanin saalistamisessa. Laitetaan sellaiset kriteerit, että mitään oikeaa ja aitoa ei voi löytyä. Varjotyöskentelyä suosittelen kaikille, jotka siihen kutsutaan.

• Anonyymi00068

Herranjestas näitä passiivisaggressiivisia kompulsiivisia tilityksiä, ikäänkuin boomeriksi syntynyt setämies. TT

• Anonyymi00046

Mitkä välit. Olin sulle kuin ilmaa. Ihan sama siis.

• Anonyymi00053

Ohi on..sinkkuus on ihanaa

• Anonyymi00047

Voisitko olla kirjoittamatta minulle enää yhtään mitään miksi kaipaat huomiotani jatkuvasti jättämis jne viesteillä.

• Anonyymi00048

Minä kirjoitan tai puhun henkilöille itselleen, kenelle on asiaa. Ei tulisi mieleenkään sepustaa anonyymille palstalle asioitani. Ei siis kannata keksiä kirjoittajille nimiä. Ei ne solmut taida kyllä puhumallakaan aueta.
      Vanhempi nainen

• Anonyymi00049

Oispa noin tekeviä enemmän, palstat tekisivät vähemmän ongelmia ihmissuhteisiin.

• Anonyymi00055

sinä se vain homostelet siellä salaa taas olet kyllä melkoinen heijari

• Anonyymi00069
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Oispa noin tekeviä enemmän, palstat tekisivät vähemmän ongelmia ihmissuhteisiin.

Mihin tun ihmissuhteisiin, apäijän sivuhahmolle omenaa ojentava valmentaja? Aargh

• Anonyymi00070

Olet tod sanavalmiin oloinen kaveri, pamflettia vaan väsäämään sinimustiin. Sivusta auta armias jos joku kommunikoi sulle vähönkään vastaavaan tyyliin yhhyh hyy agitoiminen alkaa. Sivusta just se ilkeä tunteeton tsygobaatti

• Anonyymi00056

Onko tää taas niitä äidin pomon stalkkaamia juttuja ja yksinpuhelu ketju. Hän hän kirjoittelee nuorena naisena joka on muka kiinnostunut miehestä. Ja tämä ei ole mitenkään totta.

• Anonyymi00072

No sinunhan tämä elämänkoulukuplettisi pitää avata, aapeeäijä

• Anonyymi00057

Haluatko uimaan

• Anonyymi00067

Pi llluun haluat!

• Anonyymi00071

Haluatko sinä, että äiti naulaa toisenkin jalan lattiaan, äpä rä?

• Anonyymi00058

No voi ku ehana kuulla, että kaikesta huolimatta näin tjsp, gubben kuvaelma for masses with silent m. T naiselta

• Anonyymi00060

Jep, solmussa on. Käytöksesi jälkeen olen iloinen, että painoit jarrua, etkä käyttänyt tunteitani hyväksesi. Silti voitaisiin moikata, kun nähdään. Siitä olen hieman ihmeissäni.

• Anonyymi00066

Jep tehdään niin rakas

• Anonyymi00073

Piditkö huolta kuitenkin, että niitä välejä oli. Jos ette vielä kunnolla tunteneetkaan, niin ei ollut vielä välejä, mitkä olisivat voineet mennä solmuun. Olisittepa jutelleet. (sivusta.)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      370
      1674
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1201
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      142
      1079
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      944
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      852
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      57
      611
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      597
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      112
      537
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      510
    Aihe