Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaikkea hyvää kuitenkin.
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
en tykkää selkäni takana tapahtuvasta toiminnasta kukaan teistä ei tule osallistumaan elämääni.
- Anonyymi00002
Kiitos samoin... :)
tee mieheltä - Anonyymi00003
Itsehän laitoit välit solmuun omalla käytökselläsi.
- Anonyymi00004
Minun mielestä meillä ei ole välit solmussa, kun emme edes ole jutelleet 😅
- Anonyymi00005
Totta, punaiset langat eivät voi mennä solmuun ennenkuin ne tapaavat 🤔
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
On niitä muunkin värisiä lankoja 😖
sivusta - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
On niitä muunkin värisiä lankoja 😖
sivustaEn tarkoittanut väriä henkilöytynä vaan sydämen värisenä.
- Anonyymi00022
Sama juttu. Katseltiin vain toisiamme kiinnostuneina sanomatta mitään. Arkoja toiveita ja ihastumista korvia myöten kyllä koin. Siihen se taisi sitten vain jäädäkin ilman lisälankoja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
Väärin, kyllä voi, ku tuntemattomat tikkaa välistä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Väärin, kyllä voi, ku tuntemattomat tikkaa välistä.
Anonyymipalstalla kaikki on tuntemattomia, myös sinä.
- Anonyymi00006
Huomiseen palstahahmo 👋
- Anonyymi00008
Muttet ole etänä
- Anonyymi00009
Vihdoinkin ymmärsit sen, mutta miksi sinua kuitenkin yhä mainostetaan! LOPETTAKAA STALKKERIN MAINOSTAMINEN!
- Anonyymi00011
https://youtu.be/gu6wI_xLi50?si=VN2srMunFEob6kV7 Moi, se on sitten hyvästi.
- Anonyymi00014
Niinhän sä oot halunnutkin. Et välitä yhtään.
-joku toinen - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinhän sä oot halunnutkin. Et välitä yhtään.
-joku toinenhttps://youtu.be/YxW9iekNSek?si=N4QM_OInuAJ4tF91 Mielummin hyvästi kuin pahasti ja olen välittänyt ja välitän kyllä.
- Anonyymi00012
Jos saan toivoa, en haluaisi nähdä enää koskaan.
- Anonyymi00013
Toivottavasti kaivattu ei usko näitä trollauksia.
- Anonyymi00015
Trollaajat voi joskus osua oikeaankin.
- Anonyymi00016
Kuinkas voi tulla umpisolmu langoista, jotka ei oo lähelläkään. Yksi lanka yritti, mutta toinen vetäytyi kauas.
- Anonyymi00018
jos siellä on esimerkiksi joku kolmaskin lanka 🤔
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
jos siellä on esimerkiksi joku kolmaskin lanka 🤔
Mutta tämä on meidän lankamme.
- Anonyymi00017
P-P K mies on yhä rakkain ja tervetullut minun elämääni.
Mn tumma- Anonyymi00019
Pankin Isojakoon?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pankin Isojakoon?
Minua ei kiinnosta raha, materia eikä status enkä tarvitse kenenkään validaatioita ollakseni itsenäinen ja vahva ihminen. Satun vain rakastamaan tuota ihmistä sinä ihmisenä kuin mitä hän on.
- Anonyymi00020
Sivusta, miksi ajoit niin pahasti asiat solmuun?
- Anonyymi00021
Joku tuli sotkemaan mun seesteistä elämääni.
Mä olen erakko nainen johtuen elämän ihmisistä jotka pettivät ja hylkäsivät minut.
Mun on vaan vaikea luottaa ihmisiin kun on nähnyt miten tuntemattomat mua kohtelee.
Jotkut heistä ovat olleet aivan ihania, toiset viemäristä kaivautuneita rottia jotka tulevat saastaisilla käpälillään sörkkimään mun elämääni. Olisi ihan kiva saada kiusaajat vastuuseen.
Mulla meni lopullisesti usko ihmisiin ja nuo asiat myös vaikuttaa vuosia eteenpäin mun mielenterveyteeni.- Anonyymi00035UUSI
Itse olet vaikein kiusaaja! Psykopaatti laittaa kaiken pahan,mitä itse tekee toisten syyksi!
- Anonyymi00036UUSI
Katohan gubbe peiliin!
- Anonyymi00025
Ei ne solmussa ole... Älä liikaa mieti menneitä ja sitä stressaa silloin oli silloin ja sellaista. Hyvinhän meillä nyt menee ja juttu lentää keskitytään tähän hetkeen. Unohdetaan menneet ja aloitetaan alusta.
- Anonyymi00026
OK tehkää niin
- Anonyymi00027
Odotin turhaan, mutta kaivattuni olikin luovuttanut jo kuukausia sitten. Ja vasta äsken se tuli todettua IRL. Näitähän riittää.
- Anonyymi00030UUSI
Oisitte juoneet kaljaa tänään, ryypänneet, tapelleet ja harrastaneet seksiä.
- Anonyymi00033UUSI
Anna vinkkiä oliko mies vai nainen?
- Anonyymi00031UUSI
Totta, olemme kyllä yksi suuri sotku jonka edessä hihojen kääriminenkin tuntuu turhalta. Pitäisi kai vain uskaltaa rypeä, muussakin kuin itsesäälissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741165
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78909Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78880Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti411855- 62780
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10728Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16560