Muistissani on vieläkin silloiset Osuuskaupan määräämät kaavoitusmääräytykset:
Osuuskaupan Arvonen: Ei saLOOMME MAHDU ENÄÄ YHTÄÄ UUTTA ELINTARVIKELIIKETTÄ.".
nÄINHÄN SE SILLOIN MENI JA lIDLIN PITI PERUSTAA SILLOIN LIIKKEENSÄ MILTEI MAASEUDULLE, PERKELE, KUN oSUUSKAUPPA VAATI.
Lidlin pitää perustaa iso myymälä Salon keskustaan ja heti
11
69
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
onks se meirän arvonen jo kuollu, kamalaa ja kuin hän oli aINA NIIN OSUUSKAUPPALAINEN
- Anonyymi00002
NYT TOSIAAN KAIVATAAN SALON KESKUSTAAMME ISOA LIDLIN MYYMÄLÄÄ.
NYT SEN VOI PERUSTAA, ETTEI OLE Osuuskauppa kunnallisessaa VALTUUSTOSSAmme äänessä, perkele - Anonyymi00003
sen voisi lukea vanhoista salon seudun lehdestä; Jossa silloinen oSUUSKAUPAN JOHTAJA POLLENA SEN SANOI.
VOI WITTU - SIIS EI HALUTYTU KILPAILEVAA ,,,,,, - Anonyymi00004
laki on muuttunut, siis yksittäinen osuuskauppa ei voi estää toistas tullemasta aölueellensa
- Anonyymi00005
aRMOKSEN TONTTI OLISI HYVIN RIITTÄVÄ LIIDERILLE
- Anonyymi00006
Olisihan se kuolinisku Plasan osuuskaupalle, kun kaikki ryntäisivät vain fARMOKSEN maksi Lidliin
- Anonyymi00007
Hyvä idea, NYT SAISI OSUUSKAUPPA MAISTAA
oSUUSKAUPPAHAN TUHOSI AIKOINAAN ,,,,KESKUSTAAmme- Anonyymi00008
Plaza tuhosi koko salon silloisen keskustamme
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Plaza tuhosi koko salon silloisen keskustamme
kannatan
- Anonyymi00010
Koska alkaa kaavoitus Suurlidlillermme?
- Anonyymi00011
fd mää jo ootan koska ovet aukenevT - SUURLIIDERISSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862006Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391293Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134984Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.210915- 78799
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213700- 68662
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47662On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69601
- 35591
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427