Kun kaipaa jatkuvasti kumppania jonka kanssa tehdä yhdessä asioita. Kaikkia ei ole luotu elämään yksin, se syö sisältä.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Eikai se mun syy ole
- Anonyymi00002
On se.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
On se.
Miksi se mun syy on?
- Anonyymi00004
Toivotaan, että löydät kumppanin, jonka kanssa tehdä asioita.
- Anonyymi00005
Olen ymmärtänyt että tarkoituksella asut kumppanisi kanssa erillään?
- Anonyymi00006
Ihan oma syy se on, jos et osaa etsiä tai keskustella kenenkään kanssa!
- Anonyymi00008
Ihan vaan sivusta; et sinä tunne aloittajaa, joten miksi yrität latistaa?
- Anonyymi00007
Minä en kaipaa kumppania, haluan vain ystävän noin 70v miehestä!
- Anonyymi00009
Aloittaja ilmeisesti on nainen 🤔
- Anonyymi00010
Naiset pärjää paremmin yksin kuin miehet.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et taida tuntea naisia etkä miehiä tarpeeksi hyvin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikähän se ole toisinpäin...
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et taida tuntea naisia etkä miehiä tarpeeksi hyvin.
Naisilla on paremmat sosiaaliset verkostot ja tutkimustenkin mukaan naiset on onnellisempia sinkkuina kun taas miehet parisuhteessa. Niin, ja parisuhteen ulkopuolella miesten elinajan odote on matalampi kuin parisuhteessa, naisilla taas toisinpäin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eikähän se ole toisinpäin...
Kyllä siitä on tehty ihan tutkimuksia. Miehet ovat myös eron jälkeen paljon tyytymättömämpiä ja naiset tyytyväisempiä.
sivu - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Naisilla on paremmat sosiaaliset verkostot ja tutkimustenkin mukaan naiset on onnellisempia sinkkuina kun taas miehet parisuhteessa. Niin, ja parisuhteen ulkopuolella miesten elinajan odote on matalampi kuin parisuhteessa, naisilla taas toisinpäin.
Se on juuri noin! Miksi siis pitäisi edes haluta uutta suhdetta kenenkään kanssa! Siksi pelkkä ystävyyssuhde riittää minulle, mutta jos sopivaa 70v miestä ei löydy ystäväkseni niin pärjään kyllä, koska minulla on aikuisia lapsia!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä siitä on tehty ihan tutkimuksia. Miehet ovat myös eron jälkeen paljon tyytymättömämpiä ja naiset tyytyväisempiä.
sivuTää on totisinta totta ja varsinkin ne naiset, jotka ovat eronneet kauan kestäneestä parisuhteesta, eivät enää halua uutta suhdetta kenenkään kanssa koskaan ja ihan samoin minäkin ajattelen!
- Anonyymi00011
Olen samaa mieltä, tarvitsisi ihmisen joka toivoo samaa. Läheisyyttä, yhdessäoloa, välillä erikseen ja sitten yhdessä. Oikeaa rakkautta, rehellisyyttä, todellista tunnetta, kosketusta, ei mitään pelleilyä vaan aitoa.
- Anonyymi00014
Joillekin ei kelpaa se aito 😉
Sivusta - Anonyymi00021
Minulla ei ole enää mitään tarvetta noihin asioihin!
- Anonyymi00017
Lopulta kaikki kuolevat. Aiemmin tai myöhemmin, ei sen väliä.
- Anonyymi00018
Minä en kaipaa kumppania, mutta ystävyys vain 70v miehen kanssa sopisi minulle!
- Anonyymi00022
Eikä sekään ole mitenkään pakollista, jos samoin ajattelevaa 70v miestä ei löydy!
- Anonyymi00023
Aika harvaa kotoa tullaan hakemaan. Ehkäpä joku vielä löytyy jonka kanssa rakastutte.
- Anonyymi00024
Ei hätää, ei multa. Pärjäilen kyllä. Öitä 🫶🏻
- Anonyymi00025
Jotkut löytää sopivan kumppanin, jotkut kulkee yksin. Ei kyllä jaksais rakastua kehenkään ja mitä niitä muita syitä sitten olikaan?
- Anonyymi00026
Syö silliä,se on puolueestasi lähtöisin kannanotto köyhyyteen
- Anonyymi00027
Pitää olla pesunkestävä porvari
- Anonyymi00028
Mä tykkään tehdä asioita enimmäkseen yksin, vaikka parisuhteessa olenkin. Nyt poikkeuksellisesti saankin olla pe-illan melkein itekseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459