Päähän ettet voi olla julkisesti sen kanssa. Arvaa surettaako?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001UUSI
Onks tääl muitaki julkkiksia? Ku ei kerta voi julkisuudessa esiintyä?
- Anonyymi00002UUSI
En ole sen kanssa. En julkisesti enkä salaisesti. Eteenpäin menemisellä viittasin muihin (uusiin) ihmisiin.
- Anonyymi00004UUSI
Kovasti tykkää valehdella.
- Anonyymi00003UUSI
Kirjoitatko jotain kauniit ja rohkeat draamaa täällä?
- Anonyymi00005UUSI
Ei sureta yhtään
- Anonyymi00006UUSI
Miksi se surettaa? Onko sulla vielä tunteita minua kohtaan?
- Anonyymi00007UUSI
Ei sureta yhtään.
En tiedä mitä tunteita on - Anonyymi00008UUSI
Mikään muu ei ole surettanut moneen vuoteen kuin se, että pelkäsin stalkkerin lähestymisiä! En ymmärrä, miksi hän ei lopettanut stalkkamista, vaikka näki vuosien aikana kymmeniä kertoja, kuinka vaihdoin kadun toiselle puolelle hänen tullessa minua vastaan! Noin voi toimia vain pakkomielteinen ihminen, joka ei osaa asettua sen ihmisen kokemukseen ollenkaan, jota hän on vuosien ajan stalkannut!
- Anonyymi00009UUSI
Sua surettaa, että jotain ottaa päähän, ettei voi olla jonkun kanssa? Kuulostaa kolmiodraamalta. Ja sinä olet ilmeisesti nainen ja se, jota ottaa päähän mies?
- Anonyymi00010UUSI
Tää on varmaan taas näitä polysuhteita. Ei oo helppoa, vaikka kaiken pitäisi olla niin vapaata ja ihanaa.
- Anonyymi00011UUSI
Saiko kaikki selvää nyt tästä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Saiko kaikki selvää nyt tästä?
Oisko tämä miehen tavoittelema nainen varattu tai julkkis, kun se ei kehtoo miehen kanssa näyttäytyä.🫢
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tää on varmaan taas näitä polysuhteita. Ei oo helppoa, vaikka kaiken pitäisi olla niin vapaata ja ihanaa.
Minä en koskaan halua olla polysuhteessa! Se ei ole minun juttuni ollut koskaan! Miksi haluaisin ylipäätään olla, koska ne pidä tietystä polysuhteesta haaveilevasta! Koen vain inhoa häntä kohtaan! Kiitos siitä yli kymmenen vuoden ajan kestäneestä häiriköimisestä!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä en koskaan halua olla polysuhteessa! Se ei ole minun juttuni ollut koskaan! Miksi haluaisin ylipäätään olla, koska ne pidä tietystä polysuhteesta haaveilevasta! Koen vain inhoa häntä kohtaan! Kiitos siitä yli kymmenen vuoden ajan kestäneestä häiriköimisestä!
Aina tämä pahalla tuulella, ei varmaan hymyile irl,,,kähj kähj
- Anonyymi00013UUSI
Sopikaahan riitanne irl. Älkää antako hölmöjen palstakirjoitusten pilata teidän hyvää suhdetta.
Naiselta- Anonyymi00029UUSI
Hän on kyllä aivan uskomaton ja aivan valaisee minun sielun, mutta voihan sitä odottaa toista koko loppuelämän vaikka tietää, ettei toinen tahdo koskaan edes tavata :C
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hän on kyllä aivan uskomaton ja aivan valaisee minun sielun, mutta voihan sitä odottaa toista koko loppuelämän vaikka tietää, ettei toinen tahdo koskaan edes tavata :C
Kuka hän? Mies vai nainen? Oletko ap?
- Anonyymi00014UUSI
En liiku hänen kanssaan koska rakastan toista ihmistä..
- Anonyymi00015UUSI
Pitäisi mulla ensin vaihtaa vanhoollislestadiolaisiin jotta naisen usko sen hyväksys.
Ihmettelempä vaan jottei kukaan oo yrittänytkään tuputtaa enkä tietäis jos kyliltä en ois kuullu jotta ovat.
Voi kun mukaan kysysivät ei sun takia tee vaan siks jotta ainuita ja oikeita ihmisiä olleet pelkästään ihmistä kohtaan (minua).
Ihmisiä ihmiselle muut tuntuu imevän minkä irti saa eikä nää kun maksimaalisen hyödyn ja jos ei enää irtoo osaavat irrottaa.- Anonyymi00024UUSI
Ovat kuin verenimijä hyttysiä! Pelkkä häirikön naaman näkeminenkin, saa huonon tunteen aikaan!
- Anonyymi00016UUSI
Ikinä en ois uskonu vaan ne uudis on kuulemma iha oma porukka, ei voi tietää ku Ikinä tavannu
- Anonyymi00017UUSI
Tpappi
- Anonyymi00018UUSI
Ei kuulu mulle 500 euron tappio ihmiseltä joka ei osaa huolehtia elämästään.Tän voi kertoa myöskin ex kolleegalle
- Anonyymi00020UUSI
Hienoa jotta samat arvot syntymästä vaikkei millään tavalla sellasessa kasvanutkaan
- Anonyymi00021UUSI
Kuudesta yks minun lisäkseni joka ei oo ikinä yrittänytkään hyötyä toisesta. Isä
- Anonyymi00022UUSI
Antanut enemmänkin :)
- Anonyymi00025UUSI
Älä mua vedä tollaseen,multa voi tietysti kysyä neuvoja ,josta ei kukaan pidä siis niistä neuvoista.
- Anonyymi00026UUSI
Isältä kuultua kun kerran sain senkin ihmettelee "oot sinä kyllä ihmemies vaan ihmekös tuo kun ei supermies voi ihan identtistä tehä niin sinun on oltava ihmemies ".
Eikä se lämpimiä vaan ku tarkoittaa - Anonyymi00027UUSI
Koko teksti vielä selkosuomella tuli alle sekuntiin
- Anonyymi00028UUSI
Kuka ei voi ol kenenkä kanssa julkisesti ja miks ei muka
- Anonyymi00030UUSI
Minä en halua koskaan olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa, miksi sitä on niin vaikea ymmärtää! Minulle on ihan sama mitä hän tekee elämässään ja mitä jättää tekemättä, mutta inho häntä kohtaan on ollut pysyvää siitä hetkestä alkaen, kun näin tämän kodin ikkunasta, että minua suuresti vahingoittanut projekti ei loppunutkaan! Turpaan tulee satavarmasti stalkkerille, jos kohtaamme!
- Anonyymi00031UUSI
On taas konnan koukkuja vai mitä
Sitten se vasta surettaa jos Venäjä rynnii rajan yli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3281660Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341370Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369- 651071
- 741000
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen81814- 53796
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112775Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42733Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677