En välitä sinusta yhtään

Anonyymi-ap

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.

27

406

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Lakkaa haaveksimasta, ukko

• Anonyymi00002
      UUSI

Sivusta; ei kai kukaan halua suhteeseen, jossa on lelu. Tai se on sitten kevyt suhde se.

• Anonyymi00009
        UUSI

Voi olla tilanteita kun toinen haluaa lelun ja toinen haluaa lelun. Ihmiset haluaa elää erilaisia rooleja elämässä, eikä siinä mitään. Kunhan tilanne on selvä molemmille, eikä toinen vedä yksipuolisesti oman agendansa mukaan. Siinä mennään hyväksikäytön puolelle, ja se ei ole ok.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi olla tilanteita kun toinen haluaa lelun ja toinen haluaa lelun. Ihmiset haluaa elää erilaisia rooleja elämässä, eikä siinä mitään. Kunhan tilanne on selvä molemmille, eikä toinen vedä yksipuolisesti oman agendansa mukaan. Siinä mennään hyväksikäytön puolelle, ja se ei ole ok.

Kyse on koko ajan ollut siitä, etten voi koskaan olla missään tekemissä paljon minua nuoremman minua kauan stalkanneen henkilön kanssa! Hän teki elämästäni helvettiä monen vuoden ajan!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Yhdenkään ihmisen on turha luulla, että alkaisin kenenkään leluksi koskaan! Haluan pelkän ystävyyssuhteen 70v miehen kanssa!

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei sitten multa milloinkaan tuollaista tekstiä.
      Naiselle Mieheltä

• Anonyymi00004
      UUSI

Et välitä. Kuitenki kova tarve sinulla on häntä loukata ja satuttaa sanoilla. Kyllä se siitä helpottaa.

• Anonyymi00022
        UUSI

Taisi välitää syvösti ja nyt sitten purkaa pettymystä ja kiukkua kun pikkulapsi .
        Eikö niin kuin aikuinen mies tekis ...
        Tapansa kullakin

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Taisi välitää syvösti ja nyt sitten purkaa pettymystä ja kiukkua kun pikkulapsi .
        Eikö niin kuin aikuinen mies tekis ...
        Tapansa kullakin

Surullisinta minusta näissä on et nää ilkeydet omii ihmiset joilla on paha olla jo muutenkin. Jotka on epävarmoja ja ehkä peloissaankin. Joku joka on valmiiks kuilunpartaalla. Ketäpä ei riipaise ajatella et itselle olisi tuollainen teksti. Oli taustalla mitä tahansa. Ymmärrän et vtuttaa ja harmittaa sekä sydän on rikki vaikkapa. Mut voitko pahempaa sanoa toiselle kuin noin.Luultavasti se jolle teksti osoitettu vähät välittää ja väistänyt luodin. Mut ikävää joka tapauksessa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olen aina ollut tietoinen siitä ettei häntä kiinnosta yhtään ja hän on aina ollutkin etäällä ja kaukana, olen senkin kyllä havainnut. Ymmärrän syynkin että hänellä on aina ollut nainen jota rakastaa, sillä sitoutuminen on minun silmissä rakkauden merkki. Ei minusta tarvitse välittää enkä luule liikoja mistään asiasta.

• Anonyymi00010
        UUSI

Samoin voisin itse kirjoittaa.
        Naiselta

• Anonyymi00007
      UUSI

Leluko sinut hylkäsi että noin kiukuttaa? Vai olitko sinä se lelu joka hylättiin?

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllä sinä taisit sille feikkiprofiilin takana olevalle tyypille olla pelkkä lelu vaan.

• Anonyymi00011
      UUSI

Luuletko, että saavutat viestilläsi oikean henkilön? :D

• Anonyymi00013
        UUSI

Ainoa, mitä tuosta voi päätellä on, että seurusteltu on ja että jostain on kiukustuttu suhteessa. Nainen on jättänyt tai asettanut ehtoja. Mutta noinhan se huonoissa suhteissa usein menee.Ilmeisesti ei lapsia ehtinyt kuitenkaan tulemaan.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ainoa, mitä tuosta voi päätellä on, että seurusteltu on ja että jostain on kiukustuttu suhteessa. Nainen on jättänyt tai asettanut ehtoja. Mutta noinhan se huonoissa suhteissa usein menee.Ilmeisesti ei lapsia ehtinyt kuitenkaan tulemaan.

Nainen on ainakin tehnyt oikeasuuntaisen päätöksen, kun on jättänyt....
        Naiselle sellasta, että nyt vaan uusi alku itselle omalle keholle ja erityisesti omalle mielelle.
        Neljän seinän sisään ei kannata jäädä, ainakaan liian pitkäksi aikaa. M -N

• Anonyymi00014
      UUSI

Onko lääkkeitä otettu nyt liikaa vai liian vähän?

• Anonyymi00017
        UUSI

Tuo tuli minullekin mieleen! Paljon nuorempi henkilö, muista ettet enää koskaan voi lähestyä minua, jos et halau kuulla kuinka haukun sinut totaalisesti!

• Anonyymi00015
      UUSI

olipa kauniisti sanottu ❤️

• Anonyymi00019
      UUSI

Mua targetoinut henkilö on luopunut kaikista tunnusmerkeistä niin vahvasti etten enää tunnista sinua/häntä.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei taida olla totta kirjoitus,öitä.

• Anonyymi00021
      UUSI

Tässä oli toki paljon samaa 🤔 Henkilö joka ei ota yhteyttä eikä anna myöskään minun ottaa yhteyttä ja on suunnattoman katkera vallitsevasta tilanteesta.

• Anonyymi00024
      UUSI

Voi kiitos rakas!

• Anonyymi00026
        UUSI

En ole kenenkään rakas!

• Anonyymi00025
      UUSI

Väyvöyväy...saatana että sinä se jaksat. Jos sinussa olisi ollut miestä, olisit tehnyt miehen työn, mutta mitä vielä käyttäydyit kuin keskenkasvuinen kakara etkä vieläkään näe vikaa itsessäsi vaan keskityt haukkumaan ja syyttämään minua kaikesta vaikka sinä teit paljon asioita mitä en olisi koskaan sinun uskonut tekeväni minulle. Katse peiliin jo pikkuhiljaa! Tulin puhtain ja välittävin ajatuksin ja sinä teit siitä likaisen mustan möykyn jonka oksensit minuun!

Mn

• Anonyymi00027
        UUSI

Ihan sama tuli minullekin mieleen! Hän osaa esittää, koska on näytellyt! Jo vuosia siiten aloin inhota häntä!

• Anonyymi00028
      UUSI

Mikä lelu se sellainen on, jolla et edes päässyt leikkimään 😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      585
      1406
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      767
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    7. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      477
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe