Mikä on meidän tilanne parin vuoden kuluttua? Ennustuksia kehiin! Hitaasti hyvä tulee.. vai tuleeko 😂
Palstagubet ja "aloittajaäijät" ym häiriköt voi myös kommentoida jos se heidän elämää helpottaa 😊 kyllä täällä tilaa riittää..
Mitä luulet J-mies
25
280
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Sanoma J- miehen nimen viimeinen kirjain. Ja oman nimesi viimeinen.Muuten tähän tulee taas vaikka mitä sekoilua. Joka tapauksessa tietty tulee, mut silti. J- miehiä kun on vaikka kuinka ja heidän kaipaajia.
- Anonyymi00002UUSI
Sanopa* piti kirjoittaa
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sanopa* piti kirjoittaa
Sivusta; parempi hoitaa asiat ihan oikeassa elämässä. Ei tartte arvuutella kirjaimia…
- Anonyymi00004UUSI
I & A
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
I & A
Eli Sari ja Juha
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli Sari ja Juha
Ootkos kuinka humalassa???
- Anonyymi00005UUSI
Siinä on sulle profetointi ei mikään ennustus. https://youtu.be/gTnUGyJ-MbA?is=rhrP_1vKe_m0TRTY ja toivottavasti jaksat keskittyä ja katsoa kokonaan...
- Anonyymi00006UUSI
Sanotaanko näin. Jos elämässäni on nyt tapahtumassa asioiden filtteröntiä ja tämä palsta olisi yksi kaveri, niin hän on vaarassa tippua elämästäni ensimmäisen joukossa. Miten tekisin sekopäisiä puheita suoltavalla ”kaverilla”, jonka ainut anti on; ”voithan sinä nyt hyvälle kaverillesi vielä lainata, hyvään tarkoitukseen menee” ts. ei anna minulle mitään. Sinänsä hölmöä tuhlata sirkeäsilmäisyyttä täällä kun voisi olla paljon virkeämpi siellä, missä katseet voivat kohdata - poikki, on toiminnan aika tai sitten kaikelle jää vain vihreä viiva monitorin ruudulle.
- Anonyymi00007UUSI
Kaikki vastaajat huomio: tämä on siis naiselta, jonka nimi loppuu A-kirjaimeen. Ja miehelle, jonka nimi alkaa J: lla, loppuu I: hin. Muut älkää vaivautuko.
- Anonyymi00008UUSI
Ja etunimen kirjaimia nuo. Sekin on hyvä vielä muistuttaa 😅
- Anonyymi00009UUSI
Kuka j-mies tuskin tämän hetkistä kummempi kun tuota täällä joudut kyseleen
- Anonyymi00010UUSI
Nainen, sinäkin olet hämmentänyt ja hidastanut tilannetta ja minä voin olla lahjakas väistelijä epäselvyydessä. Jos en ole puolen vuoden sisällä kanssasi, voin sortua elämään kuin viimeistä päivää, ”huominen ei koskaan kuole”.
- Anonyymi00014UUSI
Jos olet hän joka stalkkasi minua, se on jo nyt täysin varmaa ettemme koskaan tule olemaan missään tekemissä toistemme kanssa! Inho sinua kohtaan vain syvenee päivä päivältä!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos olet hän joka stalkkasi minua, se on jo nyt täysin varmaa ettemme koskaan tule olemaan missään tekemissä toistemme kanssa! Inho sinua kohtaan vain syvenee päivä päivältä!
Siis mitä hittoa! No sen tiedän että joku JS on varmaankin vainonnut sinua, jostain somesta näin. Hän on kyllä kaimani, mutta täysi vastakohta minulle ihmisenä. En tunne häntä, mutta hän löytyy netistä ja jo ulkonäkö paljastaa paljon. En ihmettelisi jos hän olisi vainonnut sinua minun nimissäni.
- Anonyymi00011UUSI
Kiihkeä.
- Anonyymi00012UUSI
Ensi vuonna alkaa elämän viimeinen neljännes ja siihen ei enää mahdu muutakuin keuhkokuume ja uurna.Joten se siitä.
- Anonyymi00013UUSI
Joku hoilaa for u sisällä ihan kaameeta
- Anonyymi00017UUSI
Jos sinä olet K nainen niin mää oon jo eläkkeellä silloin ja toivon että vielä sillointällöin jutskaillaa🫢😘
- Anonyymi00023UUSI
ohi
- Anonyymi00018UUSI
toivosin että oltas yhesä ja ehkä esikoinen rinnallasi...
jos kaikki hyvin mennee...
en pyyä tähtiä taivaalta...
yksJ<3L- Anonyymi00022UUSI
ohi
- Anonyymi00025UUSI
Hyvin kaikki menee. Pullat on uunis jo...👶🏼👶🏼🫄🏼
- Anonyymi00019UUSI
Vautsi, taisin todella tehdä vaikutuksen, kun vuosien näkemättömyyden jälkeen minua vielä kaipaillaan. Kun nimikirjaimet täsmäävät, sen täytyy olla totta.
- Anonyymi00021UUSI
Kyllä olet helvettisi ansainnut 😄
- Anonyymi00024UUSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6071551Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44847Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl476721Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11662- 43616
- 40590
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE157473