Sille nuorelle tubettajalle .Miten toimin ?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Et mitenkään.
- Anonyymi00002
Minkä merkin saha on kyseessä? Ei kait joku ropota?
- Anonyymi00004
Vevor tai Jöngköpig, Kiinan paskoja on turha lähettää. Nikimanista tulee ammattilainen. Ajaa motoa, ajokonetta ja käsittelee moottorisahoja varmoin ottein.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vevor tai Jöngköpig, Kiinan paskoja on turha lähettää. Nikimanista tulee ammattilainen. Ajaa motoa, ajokonetta ja käsittelee moottorisahoja varmoin ottein.
Johan vitsin laukaisit. Se poika on niin avuton että ei varmasti osaa sahata sahalla, eihän se raukka saisi edes käyntiin sitä. Vai lienöökö tyttö en oo varma.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Johan vitsin laukaisit. Se poika on niin avuton että ei varmasti osaa sahata sahalla, eihän se raukka saisi edes käyntiin sitä. Vai lienöökö tyttö en oo varma.
Taidat olla vähän vajaa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taidat olla vähän vajaa?
Tässä tapauksessa kysyjä itse on.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tässä tapauksessa kysyjä itse on.
Taisi kyllä todeta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kuulemma aja ajokonetta eikä varsinkaan mitään deereä🤣 mahtaa olla työt tiukassa, kun koulusta päästessään menee firmoihin sanelemaan, että motolle pitää päästä heti ja sen pitää olla ponsse
- Anonyymi00005
Se on husgvarna 130.En tilaile halpa romuja ! Köyhät sieltä tilaa.
- Anonyymi00007
Eikö kukaan tiedä miten nikimanille lähetetään moottorisaha?
Mukava olisi nähdä nikiman metsätöissä ainaisen puutarhatraktorilla ajelun sijaan.
Itse puin leikkuupuimurilla 16 vuotiaana.- Anonyymi00008
No kai tuon nyt itse osaat selvittää miten joku sahan romu lähetetään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No kai tuon nyt itse osaat selvittää miten joku sahan romu lähetetään.
Ei osaa, eikä sillä ole mitään sahoja lähetettäväksi. Höpö höpö ukko on.
- Anonyymi00013
Nikiman vois tehdä videon missä korjaa sahan? Sais monta videota kun väliin nostelis käsiään ja sanois ei ossoo mittään voi vittu.
- Anonyymi00015
Mistä rikas ostaa moottorisahan ?
Jospa se meneekin niin että rikas ei osta mistään koska ei tee sillä mitään, rikkaat ei harrasta moottorisahoja eikä testaa niitä !- Anonyymi00016
Kuinka niin? Toki joku uuvatti avuton rikas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491