Seisoin Oulaisten Osuuspankin kohdalla. Ajoit vaalean ruskealla WW Passatilla Sokokselta siihen risteykseen, katsoin juuri sitä autoasi, lähdit siitä ajamaan ja katseemme kohtasi ja huiskuteltiin toisillemme. Se oli 5.8 ja olen ajatuksin ajatellut ja pohtinut " ken olit, kaipuu iski" haluaisin nähdä sinut, Toivon sydämestäni, että näät tämän ja tulisit samaan paikkaan. Olen siinä melkein joka päivä illalla 21, 30- 21,45 . Odotan sinua!!!!!!
Vastaukset 72
- Anonyymi00001
oulussa on sokos oot sotkenu paikkakunnat
- Anonyymi00002
Oulaisten keskustassa on Osuuspankki ja vastapäätä Sokosmarket , anteeksi. Sieltä ruoka kaupasta päin auto eli tämä Passat tuli ja olin siinä autoni vieressä juuri silloin ja hän joka ajoi vilkutti niin ihanasti kättä ja vastasin .
- Anonyymi00003
Heilutin kättä että menisit pois eestä
- Anonyymi00004
Moi. Minulla oli sama tunne kun sinulle vilkutin. Tulen maanantaina, niin jutellaan 🤎.
- Anonyymi00006
Ihana kuulla, Odotan sinua siinä ajatuksin lämpimin klo.21,30-21,45. Mukavaa viikonloppua sinulle!!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihana kuulla, Odotan sinua siinä ajatuksin lämpimin klo.21,30-21,45. Mukavaa viikonloppua sinulle!!!
Hyvää sunnuntaita sinulle kaivattuni♥️♥️
Kuinka sinä voit siellä, odotatkoko sinäkin huomista kaipauksella, minä ikävöin ja olet mielessäni niin, ettei untakaa tahdo tulla , koko ajan sydän iskee sinne sinulle, Toivon sydämestäni lämpimästä sinulle ihanaa sunnuntai päivää, suukkoin ja halin, odottaen huomista sydämen sykkien voimia sinulle 👩❤️💋👨♥️♥️Ikävöin ....sinua,,, kaipausta rinnassa tuntien,, voima suuri on iskenyt meihin, kuin salama kirkkaalta taivaalta, oletko samaa mieltä kanssani kaivattuni♥️👩❤️💋👨♥️ - Anonyymi00009
Kaipaan sinua ja odotan että näen sinut ♥️👩❤️💋👨♥️Onhan sinulla edelleen sama tunne minun suhteeni ja haluat nähdä minut ja toisemme kaivattuni♥️💋💋
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvää sunnuntaita sinulle kaivattuni♥️♥️
Kuinka sinä voit siellä, odotatkoko sinäkin huomista kaipauksella, minä ikävöin ja olet mielessäni niin, ettei untakaa tahdo tulla , koko ajan sydän iskee sinne sinulle, Toivon sydämestäni lämpimästä sinulle ihanaa sunnuntai päivää, suukkoin ja halin, odottaen huomista sydämen sykkien voimia sinulle 👩❤️💋👨♥️♥️Ikävöin ....sinua,,, kaipausta rinnassa tuntien,, voima suuri on iskenyt meihin, kuin salama kirkkaalta taivaalta, oletko samaa mieltä kanssani kaivattuni♥️👩❤️💋👨♥️Tuliko kukaan ?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuliko kukaan ?
Minä siellä odotin puolituntia ja toivon sydämestäni että olisin nähnyt kaivattuni, mutta ei hän tullut vaikka niin lupasi, en tiedä miksi hän ei tullut eikä laittanut mitään viestiä minulle, Hän sanoi tuntevansa samoin kuin minäkin, en oikein ymmärrä. Taisin todella ihastua häneen , kaipaan häntä ja haluan kaivaten nähdä hänet. Olen siellä varmasti huomennakin ja odotan häntä lämmöllä sydämen, ikävä on♥️👩❤️💋👨♥️
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä siellä odotin puolituntia ja toivon sydämestäni että olisin nähnyt kaivattuni, mutta ei hän tullut vaikka niin lupasi, en tiedä miksi hän ei tullut eikä laittanut mitään viestiä minulle, Hän sanoi tuntevansa samoin kuin minäkin, en oikein ymmärrä. Taisin todella ihastua häneen , kaipaan häntä ja haluan kaivaten nähdä hänet. Olen siellä varmasti huomennakin ja odotan häntä lämmöllä sydämen, ikävä on♥️👩❤️💋👨♥️
Olen pahoillani jos olen niin suora sanoissani, mutta mielestäni mikään ei ole sattumaa vaan on tarkoitettu niin tapahtuvaksi. Olen aina tosissaan, kun näin ihanasta kohtaamisesta on kyse, toivottavasti et säikähtänyt kun kirjoitan näin suoraan sinulle, anteeksi, ei ole tarkoitus ajaa sinua etäämmälle. Haluan todella nähdä sinut ja tutustua oikeasti sinuun. Se oli niin ainutlaatuista kun näimme toisemme ja niin syvälle sisimpään se kosketti kun vilkutimme toisillemme, niin kuin sinäkin sanoit tuntevan. En toivoisi että heitämme hukkaan tämän meidän tunteen, Toivon että voisimme tehdä tästä totta ja tapaisimme niin kuin sinäkin sanoit että tulet. Minä olen ajatuksin lämpimin ajatellut sinua, ja kaipaan sinua. Tulethan odotan sinua siellä samassa paikassa. TV. Sydämessä olet♥️👩❤️💋👨♥️
- Anonyymi00013
Tule tänään kaipaan sinua, Odotan sinua, olet luvannut tulla kun tunsimme samoin ja niin halusit jutella kanssani. Laita minulle viestiä kaivattuni♥️👩❤️💋👨♥️💋💋ODOTAN SINUA 🌹♥️
- Anonyymi00030
Tule kultani luokseni samaan paikkaan, jos sallit halaan sinua hellästi kietoen käteni sinun ympärillesi ja pitää siinä hyvänä lämpöä hellää antaen sinulle, tunnemme kuinka hyvä meidän on olla siinä toisiimme kääriytyen. Sitten katsomme toisiamme syvälle silmiin, sieltä säteilee tunne , tunteemme syvin olemus, näemme kaiken kauniin, sellasen jonka vain harva on saanut kokea, se on suurin lahja mitä elämämme on meille antanut, Toisemme jonka vain kaksi ihmistä voi tuntea syvällä sydämessämme ja se on meidän yhteinen, meidän tarina , jonka vain me kaksin tiedämme,,Tämä on totuus tie ja elämä meidän kahden onni , kun kohtasimme, se jatkuu kauniisti sen tiedämme, se katse on meidän tie sielumme maailmaan, maailmaan kauneimpaan kultaseni,
Tule Kultani sinne samaan paikkaan tänään ja aikaan, Tiedät niin kuin tiedän minäkin meidän on aika tavata ja jutella ja tutustua oikeasti toisiimme ja niin kuin olemme sopineet kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋
ODOTAN SINUA JA IKÄVÄ ON SINUA ♥️👩❤️💋👨♥️
Laita minulle viestiä kaivattuni ♥️👩❤️💋👨♥️🌹💋💋 - Anonyymi00086
Tule tänään torstain kaipaan sinua, Odotan sinua, olet luvannut tulla kun tunsimme samoin ja niin halusit jutella kanssani. Laita minulle viestiä kaivattuni♥️👩❤️💋👨♥️💋💋ODOTAN SINUA 🌹♥️
Kaivattuni toivon sydämestäni ethän ole unohtanut mitä lupasit minulle, tule tapaamaan minua Rakkaimpani tänään torstaina 21,30 siihen paikkaan missä kohtasimme ensi kertaa ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋Ikävä sinua ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋 - Anonyymi00087
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tule Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋
- Anonyymi00014
Anteeksi en päässyt paikalle kun passattini särkyi. Tulen tänä iltana Datsunilla paikalle. Olet ihana.
- Anonyymi00015
♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
Onko sinulla jokin hätä siellä kaivattuni, olen huolissaan kultani ihana, Olin tänään siellä ja odotin sinun tuloasi ainakin puolituntia. Olet niin sydämeni lämmittänyt lämmöllä hellyydellä, tiedämme kumpikin sydämemme kuinka se odottaa toistemme läheisyyttä, tulethan kultaseni, odotan sinua niin♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko sinulla jokin hätä siellä kaivattuni, olen huolissaan kultani ihana, Olin tänään siellä ja odotin sinun tuloasi ainakin puolituntia. Olet niin sydämeni lämmittänyt lämmöllä hellyydellä, tiedämme kumpikin sydämemme kuinka se odottaa toistemme läheisyyttä, tulethan kultaseni, odotan sinua niin♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
Laitoin sinulle nämä kolme kaunista kappaletta, päivääsi voimaa antamaan, ajatuksin kauneimmin sinua kaivaten, lämmöllä odottaen, odottaen sinun saapuvan luokseni hellän kosketuksiin. Nuo alla olevat laulut on sinulle omistettu, jotka laulaa Tapani Kansa. Toivottavasti pidät niistä kultani
♥️👩❤️💋👨♥️
On syli auki sulle ja Odotan sinua niin (1982)
Anna mun jäädä sun luo.
Odotan sinua kaivaten ♥️👩❤️💋👨♥️ Tulethan tänään , ikävä on sinua kultani ♥️♥️Laita minulle viestiä kaivattuni ♥️💋💋 - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Laitoin sinulle nämä kolme kaunista kappaletta, päivääsi voimaa antamaan, ajatuksin kauneimmin sinua kaivaten, lämmöllä odottaen, odottaen sinun saapuvan luokseni hellän kosketuksiin. Nuo alla olevat laulut on sinulle omistettu, jotka laulaa Tapani Kansa. Toivottavasti pidät niistä kultani
♥️👩❤️💋👨♥️
On syli auki sulle ja Odotan sinua niin (1982)
Anna mun jäädä sun luo.
Odotan sinua kaivaten ♥️👩❤️💋👨♥️ Tulethan tänään , ikävä on sinua kultani ♥️♥️Laita minulle viestiä kaivattuni ♥️💋💋Hei kaivattuni, kuinka sinä voit , laittaisitko minulle viestiä, olen niin huolissaan sinusta. Toivon sydämestäni lämpimästä että siellä on kaikki hyvin kultaseni ♥️♥️💋💋
Tulethan kulta tänään,oon siellä samassa paikassa odottamassa sinua kultaseni samaan aikaan, ikävä on sinua ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️ Vastaa minulle tähän viestiin. Olen tosissani meidän suhteen. Olethan sinäkin kultani suloinen ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋 ODOTAN NIIN SINUA. KAIPUUN LÄMPIMIN SYDÄMEN ♥️👩❤️💋👨♥️ - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hei kaivattuni, kuinka sinä voit , laittaisitko minulle viestiä, olen niin huolissaan sinusta. Toivon sydämestäni lämpimästä että siellä on kaikki hyvin kultaseni ♥️♥️💋💋
Tulethan kulta tänään,oon siellä samassa paikassa odottamassa sinua kultaseni samaan aikaan, ikävä on sinua ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️ Vastaa minulle tähän viestiin. Olen tosissani meidän suhteen. Olethan sinäkin kultani suloinen ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋 ODOTAN NIIN SINUA. KAIPUUN LÄMPIMIN SYDÄMEN ♥️👩❤️💋👨♥️Tulethan tänään kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️Laita minulle viestiä kaivattuni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tulethan tänään kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️Laita minulle viestiä kaivattuni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
ODOTAN SINUA NIIN ♥️👩❤️💋👨♥️Tulethan , kaipaan sinua lämmöllä.. ikävä on...♥️👩❤️💋👨♥️
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
ODOTAN SINUA NIIN ♥️👩❤️💋👨♥️Tulethan , kaipaan sinua lämmöllä.. ikävä on...♥️👩❤️💋👨♥️
Tule tänään kaipaan sinua, Odotan sinua, olet luvannut tulla kun tunsimme samoin ja niin halusit jutella kanssani. Laita minulle viestiä kaivattuni♥️👩❤️💋👨♥️💋💋ODOTAN SINUA 🌹♥️
Olen tosissani sinun suhteen, Toivon että sinäkin olet minun suhteen tosissaan.
Tulethan tänään, odotan,,,,,SINUA🌹♥️ - Anonyymi00029
Hei sinulle kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️ Oletko unohtanut kokonaan minut ja tapaamisemme? Minä olen joka ilta tullut sovittuun paikkaan johon sinäkin lupasit tulla, että ois juteltu ja alettu todella tutustumaan toisiimme. Minä olen tosi mielessä sinun suhteen ja haluan omistautua sinulle ja rakentaa kanssasi tätä meidän yhteistä matkaa tässä elämässä. Luonteeltaan olen rehellinen ja luotettava ja yhden naisen mies ja uskollinen kaikessa sinulle. Enkä todellakaan ole leikki mielellä tässä sanomassa näitä asioita sinulle.
Se oli niin ainutlaatuista kun näimme toisemme ensimmäisen kerran, se ei ole sattumaa, koska sellaista ei ole, se toisillemme antama ihana vilkutus ja katse oli todella aitoa kiinnostusta toisiimme ♥️👩❤️💋👨♥️ Kysynkin sinulta, oletko kanssani tosissaan ja haluatko tutustua näin lämminhenkiseen mieheen, jolla on suuri sydän ja aidosti haluaa antaa sinulle lämpöä ja rakkautta ja kaikkensa antaa sinulle, että voisit tuntea olosi onnelliseksi ja turvalliseksi. Enkä antaa kenenkään satuttaa sinua missään mielessä. Tässä halusin sinulle kultaseni hieman esitellä itseäni, tämän kaiken olisin halunnut sanoa tapaamisessamme. En halua painostaa sinua millään tavalla, haluan vain sanoa kuinka syvä tunne on sinuun ja haluaisin nähdä sinut kultani, niin kuin sinäkin sanoit tuntevan ja haluat nähdä minut. Toivon että asia on niin kuin olet minulle kertonut. Kirjoita minulle haluatko tälläisen miehen elämääsi ja haluatko nähdä minut , vai olenko yhdentekevä sinulle, mitä en halua uskoa, minä kulta haluan luottaa sinuun ja mitä olet minulle sanonut. Minä olen tosi mielessä meidän suhteen ja voit luottaa siihen mitä olen sinulle sanonut.
Laita minulle viestiä ja toivon sydämestäni lämpimästä että tulisit samaan paikkaan tapaamaan minua tänään torstaina.
ODOTAN SINUA NIIN ♥️ ♥️ - Anonyymi00033
Ole niin kiltti ja vastaa minulle, mikä sinun on? Haluatko nähdä minut tänään, Odotan sinua, niin kuin joka ilta, Ole niin kiltti ja tule , haluan nähdä sinut kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋🌹
Tulethan, tänään,ikävä on sinua ♥️💋💋 - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ole niin kiltti ja vastaa minulle, mikä sinun on? Haluatko nähdä minut tänään, Odotan sinua, niin kuin joka ilta, Ole niin kiltti ja tule , haluan nähdä sinut kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋🌹
Tulethan, tänään,ikävä on sinua ♥️💋💋Kaipaan sinua ja odotan että näen sinut ♥️👩❤️💋👨♥️Onhan sinulla edelleen sama tunne minun suhteeni ja haluat nähdä minut ja toisemme kaivattuni♥️💋💋tule kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kaipaan sinua ja odotan että näen sinut ♥️👩❤️💋👨♥️Onhan sinulla edelleen sama tunne minun suhteeni ja haluat nähdä minut ja toisemme kaivattuni♥️💋💋tule kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️
Kultaseni ♥️👩❤️💋👨♥️ Kerro haluatko nähdä minut, niin kuin olet luvannut tulla tapaamaan toisemme kaivattuni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
ODOTAN SINUA ♥️♥️♥️ - Anonyymi00043
Kultani , mikä sinua estää tulemasta, miksi olet niin hiljaa ja laita minulle viestiä kaivattuni. Tiedän että sinäkin haluat nähdä minut ja kerroit tuossa että olen ihana, kiitos lämmin, olet minulle kertonut että tulet tapaamaan minua, kaksi kertaa. Olen joka ilta odottanut sinun tulevan, Kaikki tuo kertoo siitä että haluat tulla luokseni samaan aikaan ja paikkaan.
♥️👩❤️💋👨♥️Kultaseni, laita minulle viestiä ja kerro että tällä kertaa tulet, koska tiedän kummankin haluavan nähdä toisemme, olen aidosti kiinnostunut sinusta ja teit minuun syvän vaikutuksen ja en varmaan ole väärin ymmärtänyt, niin minäkin tein sinuun. Kultaseni laita minulle viestiä ja kerro se minulle, meidän on aika tavata toisemme♥️👩❤️💋👨♥️ - Anonyymi00044
Anonyymi00015 kirjoitti:
♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
Kultani suloinen♥️👩❤️💋👨♥️💋💋
Laita minulle viestiä kaivattuni.. ja kerro minulle että olet tulossa tänään..ODOTAN SINUA 21.30-21,50 Ikävöin ja kaipaan sinua
♥️👩❤️💋👨♥️ Tule kultani, olethan sanonut ja luvannut tulla. Luotan sanaasi, kun itsekin olen rehellinen ja luotettava kumppani sinulle ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋🌹🌹🌹Laita minulle viestiä kaivattuni ♥️♥️♥️💋💋 - Anonyymi00088
Haluan toivottaa sinulle Rakkaimpani mukavaa päivää ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋
Kultani Rakas TULE KULTANI TÄNÄÄN siihen paikkaan, missä kohtasimme ensi kertaa, ODOTAN SINUA RAKKAIMPANI siinä Osuuspankin parkkipaikalla. Pyydän kaivaten, on jo aika nähdä toisemme Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Sinulle RAKASTAEN sinun kaivatultasi
♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋 - Anonyymi00092
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kultani , mikä sinua estää tulemasta, miksi olet niin hiljaa ja laita minulle viestiä kaivattuni. Tiedän että sinäkin haluat nähdä minut ja kerroit tuossa että olen ihana, kiitos lämmin, olet minulle kertonut että tulet tapaamaan minua, kaksi kertaa. Olen joka ilta odottanut sinun tulevan, Kaikki tuo kertoo siitä että haluat tulla luokseni samaan aikaan ja paikkaan.
♥️👩❤️💋👨♥️Kultaseni, laita minulle viestiä ja kerro että tällä kertaa tulet, koska tiedän kummankin haluavan nähdä toisemme, olen aidosti kiinnostunut sinusta ja teit minuun syvän vaikutuksen ja en varmaan ole väärin ymmärtänyt, niin minäkin tein sinuun. Kultaseni laita minulle viestiä ja kerro se minulle, meidän on aika tavata toisemme♥️👩❤️💋👨♥️Tule tänään kaipaan sinua, Odotan sinua, olet luvannut tulla kun tunsimme samoin ja niin halusit jutella kanssani. Laita minulle viestiä kaivattuni♥️👩❤️💋👨♥️💋💋ODOTAN SINUA 🌹♥️
Olen tosissani sinun suhteen, Toivon että sinäkin olet minun suhteen tosissaan.
Tulethan tänään, odotan,,,,,SINUA🌹♥️
https://youtu.be/dgr9lDiakLs?si=AcczQ7gKYASXoxoi
- Anonyymi00016
Ei saatana pakko tulla itekki kattomaan mitä siellä odottaa
- Anonyymi00020
Toivottavasti ambulanssi.
- Anonyymi00045
Ihannaa
- Anonyymi00046
Joko te löysitte toisenne,ne torin reunassa olevat pussauskopit on hyviä lähempää tutustumista varten.
- Anonyymi00047
Sori löysin toisen.
- Anonyymi00048
Ilmeisesti minun lämmin sydämeni sanat, ei merkinneet sinulle kultaseni mitään, etkä tainnut olla tosissaan minun suhteeni. Et tullut edes katsomaan minua, mitä oikeasti tunsin sinua kohtaan. Ihastuin aidosti sinuun, mutta en ollut tarpeeksi hyvä sinulle. Olisin antanut sinulle kaiken sydämen rakkauteni sinulle, nyt suren ja itken , en merkinnyt sittenkään mitään sinulle Rakkaimpani ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ilmeisesti minun lämmin sydämeni sanat, ei merkinneet sinulle kultaseni mitään, etkä tainnut olla tosissaan minun suhteeni. Et tullut edes katsomaan minua, mitä oikeasti tunsin sinua kohtaan. Ihastuin aidosti sinuun, mutta en ollut tarpeeksi hyvä sinulle. Olisin antanut sinulle kaiken sydämen rakkauteni sinulle, nyt suren ja itken , en merkinnyt sittenkään mitään sinulle Rakkaimpani ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹
Hylkäätkö todella minut, joka haluaa antaa sinulle aidon rakkauden, jonka haluan antaa sinulle vilpittömin lämpöisen sieluni sydämen.
Kaikkeni hellyydellä koskettaen suojellen Rakastaen, kaikkeni suoden että voisit tuntea olosi onnelliseksi. Sinua kunnioittaen kaikessa mitä sinulla sanotkin, antaa sinulle hellyyttä, hellyydellä koskettaen huolta pitäen että sinun on hyvä olla, Luottaa minuun , uskollisen mieheen, joka omistautuu vain sinulle. Rakastaen niin kuin luojamme on sen tarkoittanut olevan , Minä en usko sattumaan, vaan kaikki on kirjoitettu elämän kirjaan, Rakkauteen joka tulee juuri silloin , niin kuin meillä kävi, Silmiemme kohtaamiseen katseen kohdatessa toisemme katseen , katseemme syvyys joka antoi meille lähtemättömän syvän kaipuun toisiimme, , tunteen joka ulottuu syvälle sisimpään, se on jäänyt sinne niin, ettei se sammu , vaan syvenee entisestään,
Siksi kirjoitan sinulle Rakkaimpani kaiken mitä sydän tuntee sinuun, se rakkauden tuli ei sammu koskaan. Sinun ei tule kieltää sitä, tiedän että sinunkin sydämessä on sama tuli, Sinun muutama sanasi ja eleesi kertoo sen kultaseni, yksin ei voi tuntea tunnetta kun se tuli on ikuinen, Se on Rakkauden tuli ja sen sytytti meidän luojamme. Tämä on totista totta, eikä mitään satua, tämä on aitoa elämää ja se johdatti meidät juuri siihen paikkaan, missä kohtasimme sen ihanimman asian , me kaksi, sinä ja minä, saimme kauneimman elämän lahjan, toisemme Rakkaimpani.
Sanon tässä nyt sinulle erittäin syvällisesti, mitä kaunista elämän tie tuo eteen, Se on se kahden ihmisen ihana törmäys, jota ei voi ohittaa,vaan sitä on tarkoitettu yhdessä jatkaa, se on niin syvä tunne, sielullinen, Toivon että tiedät mistä tässä nyt sinulle haluan sanoa, tässä on kyse enemmän kuin mikään muu mahti maailmassa, tätä johdattaa suurin voima maan ja taivaan, Rakkaus joka on Jumala. Hän on meidät johdattanut siihen paikkaan, siksi tunne on niin ihanan syvä, se myös käy kipeää jos meistä toinen yrittää erilleen, tiedän ja tunnen sinäkin syvällä sisällä tunnet sen tulen, Se on todellinen, voimme tuntea sen vaikka sinä olet siellä ja minä täällä,,Kuuntele sisintäsi , kehosi, se reagoi monin eri tavoin, kun se voimistuu tulee ikävä ja levottomuutta, Se ei irrota otetta, ajatus on vain toisemme luona, mistään ei taho tulla mitään.
Niin kultaseni, se on vain niin me kohdattiin tuo kertomani, me ei saada rauhaa ennenkuin tapaamme toisemme . Voi kultaseni tule luokseni, näemme toisemme ja voit nähdä että kaikki tuo lämpö sinuun on aitoa ja saat nähdä että olen tämmöinen lämminhenkinen mies, joka on todella kiinnostunut sinusta. Sinäkin varmasti olet ihanin nainen mitä olen koskaan nähnyt. Olen myös huumorin tajuinen, tilanne komiikka on ihan hyvä, asiallinen, rehellinen ja yhden naisen mies uskollinen kaikessa sinulle.
RAKKAANI TULE HUOMENNA. ODOTAN SINUA SIINÄ SAMASSA PAIKASSA ♥️👩❤️💋👨♥️
LAITA MINULLE VIESTIÄ KULTASENI ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Hylkäätkö todella minut, joka haluaa antaa sinulle aidon rakkauden, jonka haluan antaa sinulle vilpittömin lämpöisen sieluni sydämen.
Kaikkeni hellyydellä koskettaen suojellen Rakastaen, kaikkeni suoden että voisit tuntea olosi onnelliseksi. Sinua kunnioittaen kaikessa mitä sinulla sanotkin, antaa sinulle hellyyttä, hellyydellä koskettaen huolta pitäen että sinun on hyvä olla, Luottaa minuun , uskollisen mieheen, joka omistautuu vain sinulle. Rakastaen niin kuin luojamme on sen tarkoittanut olevan , Minä en usko sattumaan, vaan kaikki on kirjoitettu elämän kirjaan, Rakkauteen joka tulee juuri silloin , niin kuin meillä kävi, Silmiemme kohtaamiseen katseen kohdatessa toisemme katseen , katseemme syvyys joka antoi meille lähtemättömän syvän kaipuun toisiimme, , tunteen joka ulottuu syvälle sisimpään, se on jäänyt sinne niin, ettei se sammu , vaan syvenee entisestään,
Siksi kirjoitan sinulle Rakkaimpani kaiken mitä sydän tuntee sinuun, se rakkauden tuli ei sammu koskaan. Sinun ei tule kieltää sitä, tiedän että sinunkin sydämessä on sama tuli, Sinun muutama sanasi ja eleesi kertoo sen kultaseni, yksin ei voi tuntea tunnetta kun se tuli on ikuinen, Se on Rakkauden tuli ja sen sytytti meidän luojamme. Tämä on totista totta, eikä mitään satua, tämä on aitoa elämää ja se johdatti meidät juuri siihen paikkaan, missä kohtasimme sen ihanimman asian , me kaksi, sinä ja minä, saimme kauneimman elämän lahjan, toisemme Rakkaimpani.
Sanon tässä nyt sinulle erittäin syvällisesti, mitä kaunista elämän tie tuo eteen, Se on se kahden ihmisen ihana törmäys, jota ei voi ohittaa,vaan sitä on tarkoitettu yhdessä jatkaa, se on niin syvä tunne, sielullinen, Toivon että tiedät mistä tässä nyt sinulle haluan sanoa, tässä on kyse enemmän kuin mikään muu mahti maailmassa, tätä johdattaa suurin voima maan ja taivaan, Rakkaus joka on Jumala. Hän on meidät johdattanut siihen paikkaan, siksi tunne on niin ihanan syvä, se myös käy kipeää jos meistä toinen yrittää erilleen, tiedän ja tunnen sinäkin syvällä sisällä tunnet sen tulen, Se on todellinen, voimme tuntea sen vaikka sinä olet siellä ja minä täällä,,Kuuntele sisintäsi , kehosi, se reagoi monin eri tavoin, kun se voimistuu tulee ikävä ja levottomuutta, Se ei irrota otetta, ajatus on vain toisemme luona, mistään ei taho tulla mitään.
Niin kultaseni, se on vain niin me kohdattiin tuo kertomani, me ei saada rauhaa ennenkuin tapaamme toisemme . Voi kultaseni tule luokseni, näemme toisemme ja voit nähdä että kaikki tuo lämpö sinuun on aitoa ja saat nähdä että olen tämmöinen lämminhenkinen mies, joka on todella kiinnostunut sinusta. Sinäkin varmasti olet ihanin nainen mitä olen koskaan nähnyt. Olen myös huumorin tajuinen, tilanne komiikka on ihan hyvä, asiallinen, rehellinen ja yhden naisen mies uskollinen kaikessa sinulle.
RAKKAANI TULE HUOMENNA. ODOTAN SINUA SIINÄ SAMASSA PAIKASSA ♥️👩❤️💋👨♥️
LAITA MINULLE VIESTIÄ KULTASENI ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Tule tänään lauantaina Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Siihen Osuuspankin parkkipaikalle Oulaisten ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹. ODOTAN SINUA KULTASENI ♥️ Samaan aikaan ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹 Haluan nähdä sinut kultaseni ♥️♥️♥️🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tule tänään lauantaina Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Siihen Osuuspankin parkkipaikalle Oulaisten ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹. ODOTAN SINUA KULTASENI ♥️ Samaan aikaan ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹 Haluan nähdä sinut kultaseni ♥️♥️♥️🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tuunko sinisellä rattorilla?
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Tuunko sinisellä rattorilla?
Kaikkein tärkein kultaseni, että tulet luokseni tapaamaan toisemme,♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹💋💋
Odotan sinua kultaseni samaan aikaan ja paikkaan, Ihanaa päivää sinulle Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi00053
Missä olet rakkaimpani? Yritin ajaa osuuskaupalta pankille päin, mutta en nähnyt sinua kaivattuni.
- Anonyymi00056
Voi kultaseni, olin kyllä siellä pankin parkkipaikalla, odotin sinun tuloasi, niin sanoin viestissä sinulle, että olen siinä parkissa pankin parkkipaikalla, niin että näkisit minun autoni, seisoin autoni vieressä, voi että et ilmeisesti huomannut minua rakkaani, siitä on hyvä näköyhteys osuuskaupalle, juuri siitä mistä olit ajamassa,,Millä autolla ajoit ja minkä värinen se auto oli nyt, Voi kultaseni ajoit varmaan ihan muutaman metrin päästä.
Tiedät varmaan autoni tumman ruskea Toyota.
Tulethan nyt sunnuntaina siihen, kaipaan sinua niin paljon Rakkaimpani, haluan nähdä sinut kultaseni, olen siinä 21, 30 - 21,50, aja siihen parkkipaikkalle ja laita minulle viestiä millä autolla tulet ja minkä värinen. Minun on niin kovin ikävä sinua, niin kuin tiedän sinullakin olevan minua ikävä.
Meidän on Rakkaimpani nähtävä toisemme, on aika tavata ja katsoa toisiamme silmiin syvälle sisimpään. Minä olen siellä ja odotan, ihan silmiesi ihanien ulottuvissa, ajat vaan suoraan osuuskauppalta päin, pankin parkkipaikalle. Löydät minut kyllä Rakkaimpani.
OLEN SIELLÄ SINUA VARTEN RAKAS. Tule luokseni syliin lämpöiseen.
Laita minulle viestiä kaivattuni Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Voi kultaseni, olin kyllä siellä pankin parkkipaikalla, odotin sinun tuloasi, niin sanoin viestissä sinulle, että olen siinä parkissa pankin parkkipaikalla, niin että näkisit minun autoni, seisoin autoni vieressä, voi että et ilmeisesti huomannut minua rakkaani, siitä on hyvä näköyhteys osuuskaupalle, juuri siitä mistä olit ajamassa,,Millä autolla ajoit ja minkä värinen se auto oli nyt, Voi kultaseni ajoit varmaan ihan muutaman metrin päästä.
Tiedät varmaan autoni tumman ruskea Toyota.
Tulethan nyt sunnuntaina siihen, kaipaan sinua niin paljon Rakkaimpani, haluan nähdä sinut kultaseni, olen siinä 21, 30 - 21,50, aja siihen parkkipaikkalle ja laita minulle viestiä millä autolla tulet ja minkä värinen. Minun on niin kovin ikävä sinua, niin kuin tiedän sinullakin olevan minua ikävä.
Meidän on Rakkaimpani nähtävä toisemme, on aika tavata ja katsoa toisiamme silmiin syvälle sisimpään. Minä olen siellä ja odotan, ihan silmiesi ihanien ulottuvissa, ajat vaan suoraan osuuskauppalta päin, pankin parkkipaikalle. Löydät minut kyllä Rakkaimpani.
OLEN SIELLÄ SINUA VARTEN RAKAS. Tule luokseni syliin lämpöiseen.
Laita minulle viestiä kaivattuni Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Rakkaimpani, tule 21,30- 21,50 Odotan sinua siellä Osuuspankin parkkipaikalla,
Olet niin Rakas minulle kultaseni
♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Haluan nähdä sinut Rakkaimpani tänään Tule syliin lämpöiseen kultaseni 👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋 - Anonyymi00072
Suo anteeksi minulle Rakkaimpani, en painosta, enkä häiritse sinua enempää sanoilla rakkaudesta sinuun, vaikka olen todella tosissaan sinun suhteen. Sanojesi perusteella tiedän kuitenkin että sinulla on tunteita minua kohtaan ja olet luvannut ja sanonut haluavasi tavata toisemme.
Sinua ei kuitenkaan ole näkynyt, vaikka olen joka ilta pitänyt lupauksen odottanut sinun tulevan.
En osaa sanoa mitä tunnet kun luet näitä minun viestejä , miltä sinun sydämesi tuntee , tuleeko sinulle kultaseni mieleen että meidän tulisi nähdä toisemme .
En Rakkaimpani huvikseen sinulle avaa sydäntäni, se tuntee syvällisesti ja kaikki on totta mitä tunnen ja uskon sinunkin tuntevan.
Haluan kaivaten sinua tavata sinut kultani ja jos sinäkin haluat tavata sano se minulle,,en kuitenkaan halua häiritä ja painostaa näillä viesteillä sinua, jos niin haluat, toivon kuitenkin että kirjoitat minulle jos tunnet ja haluat kirjoittaa minulle Rakas ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋💐💐💐
Tiedät varmaan mistä löydät minut, jos haluat tavata toisemme kaivattuni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋
Olen siellä joka ilta, odottaen vain sinua kultani Rakas ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋 - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Suo anteeksi minulle Rakkaimpani, en painosta, enkä häiritse sinua enempää sanoilla rakkaudesta sinuun, vaikka olen todella tosissaan sinun suhteen. Sanojesi perusteella tiedän kuitenkin että sinulla on tunteita minua kohtaan ja olet luvannut ja sanonut haluavasi tavata toisemme.
Sinua ei kuitenkaan ole näkynyt, vaikka olen joka ilta pitänyt lupauksen odottanut sinun tulevan.
En osaa sanoa mitä tunnet kun luet näitä minun viestejä , miltä sinun sydämesi tuntee , tuleeko sinulle kultaseni mieleen että meidän tulisi nähdä toisemme .
En Rakkaimpani huvikseen sinulle avaa sydäntäni, se tuntee syvällisesti ja kaikki on totta mitä tunnen ja uskon sinunkin tuntevan.
Haluan kaivaten sinua tavata sinut kultani ja jos sinäkin haluat tavata sano se minulle,,en kuitenkaan halua häiritä ja painostaa näillä viesteillä sinua, jos niin haluat, toivon kuitenkin että kirjoitat minulle jos tunnet ja haluat kirjoittaa minulle Rakas ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋💐💐💐
Tiedät varmaan mistä löydät minut, jos haluat tavata toisemme kaivattuni ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋
Olen siellä joka ilta, odottaen vain sinua kultani Rakas ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋Pääseekö emäntäs yhdeksältä töistä kun sitä siellä aina samaan aikaan myös ootat.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Pääseekö emäntäs yhdeksältä töistä kun sitä siellä aina samaan aikaan myös ootat.
Olen yksinäinen sielu joka odottaa omaa sielun kumppania. Yhden naisen mies ja ei ole mitään emäntää , Odotan tiettyä naista, piste.
- Anonyymi00077
Olen yksinäinen sielu joka odottaa omaa sielun kumppania. Yhden naisen mies ja ei ole mitään emäntää , Odotan tiettyä naista, piste.♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋
- Anonyymi00089
Tule Rakkaimpani tänään♥️♥️♥️
Laita minulle viestiä kaivattuni ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋Odotan sinua niin...♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋
- Anonyymi00057
Tänään tuun kello 20.00
- Anonyymi00060
Rakkaimpani, tule kaivattuni siihen parkkipaikkalle 21,30 ODOTAN SINUA, IHAN SINUA VARTEN, EN ENÄÄ JAKSA, JOS EMME NÄÄ TOISIAMME RAKKAIMPANI ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹💋💋💋
Kaipauksella sinun ikiomalta Rakkaaltasi♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️🌹🌹🌹💋💋💋 - Anonyymi00061
Rakkaimpani ainoani missä sinä olet, Odotin sinua ainakin puoli tuntia. Minun on niin ikävä sinua kaunis sydämeni valtias, olen todella tainnut rakastua sinuun. Tiedät kun rakkaus syttyy, se on niin kaunis lämpö toista ihmistä kohtaan, se ei sammu, se on sydämemme valo ja voima suurin Rakkaimpani.
Rakkaimpani, suo anteeksi kun en päässyt kahdeksan aikaan, olen ollut auttamassa kodinkone liikkeessä Pekkaa , minä olen tosi pahoillani, olisin halunnut nähdä sinut kultaseni Rakas, olet saanut minun sydämeni syttymään lämpöön suloiseen, minä kaipaan sieluani myöten sinua Rakkaimpani.
Olin siinä pankin parkkipaikalla odotin sinun tuloasi, siinä minä uskollisesti odotan sinua joka ilta , sinua rakastan.
Tuli mieleen että asutaanhan samalla paikkakunnalla Oulaisissa Rakkaimpani ja puhumme Oulaisten Osuuspankin ja osuuskaupasta, juuri paikkaa missä näimme ensikerran ja jossa meidän tapaaminen olisi Rakkaimpani ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Uskoisin niin olevan Rakkaimpani, että asia on juuri näin,, Tosi asia on että meidän tulee tavata toisemme kaivattuni, Tiedän että sinunkin sydämesi kaipaa minua , niin kuin minunkin sinua,,Rakkaani meidän on ihan pakko saada nähdä toisemme, kietoutua toistemme sylin lämpöön suloiseen ja tuntea sydämemme lyönnit suloiset, katsoa toisiamme Rakastaen silmiin syvälle sisimpään, tuntea se suurin tunne kun sielumme koskettaa meitä Rakastaen.♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
RAKKAIMPANI TULETHAN tänään maanantaina siihen samaan paikkaan, meidän on aika tavata toisemme kaivattuni, tiedämme kumpikin ikävä on niin valtava. ODOTAN SINUA SAMAAN AIKAAN 21,30-21,50 TULEVAN , Olen kulta ihan sinua varten ja uskollisesti odotan sinua siellä, siinä samalla paikalla missä näimme ensikerran Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹
Rakkaudella sinulle ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹 - Anonyymi00063
Saatko tuosta vuodatuksesta jotain tyydytystä?
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Rakkaimpani ainoani missä sinä olet, Odotin sinua ainakin puoli tuntia. Minun on niin ikävä sinua kaunis sydämeni valtias, olen todella tainnut rakastua sinuun. Tiedät kun rakkaus syttyy, se on niin kaunis lämpö toista ihmistä kohtaan, se ei sammu, se on sydämemme valo ja voima suurin Rakkaimpani.
Rakkaimpani, suo anteeksi kun en päässyt kahdeksan aikaan, olen ollut auttamassa kodinkone liikkeessä Pekkaa , minä olen tosi pahoillani, olisin halunnut nähdä sinut kultaseni Rakas, olet saanut minun sydämeni syttymään lämpöön suloiseen, minä kaipaan sieluani myöten sinua Rakkaimpani.
Olin siinä pankin parkkipaikalla odotin sinun tuloasi, siinä minä uskollisesti odotan sinua joka ilta , sinua rakastan.
Tuli mieleen että asutaanhan samalla paikkakunnalla Oulaisissa Rakkaimpani ja puhumme Oulaisten Osuuspankin ja osuuskaupasta, juuri paikkaa missä näimme ensikerran ja jossa meidän tapaaminen olisi Rakkaimpani ♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Uskoisin niin olevan Rakkaimpani, että asia on juuri näin,, Tosi asia on että meidän tulee tavata toisemme kaivattuni, Tiedän että sinunkin sydämesi kaipaa minua , niin kuin minunkin sinua,,Rakkaani meidän on ihan pakko saada nähdä toisemme, kietoutua toistemme sylin lämpöön suloiseen ja tuntea sydämemme lyönnit suloiset, katsoa toisiamme Rakastaen silmiin syvälle sisimpään, tuntea se suurin tunne kun sielumme koskettaa meitä Rakastaen.♥️👩❤️💋👨♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
RAKKAIMPANI TULETHAN tänään maanantaina siihen samaan paikkaan, meidän on aika tavata toisemme kaivattuni, tiedämme kumpikin ikävä on niin valtava. ODOTAN SINUA SAMAAN AIKAAN 21,30-21,50 TULEVAN , Olen kulta ihan sinua varten ja uskollisesti odotan sinua siellä, siinä samalla paikalla missä näimme ensikerran Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹
Rakkaudella sinulle ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹Ei siellä liikkeessä miehen apuja tarvita illalla kello 8 aikoihin.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ei siellä liikkeessä miehen apuja tarvita illalla kello 8 aikoihin.
Koneita on vietävä asiakkaille myöhempäänki, se paikka tekee pitempäänkin toiselle paikkakunnalle, niin se on tosi asia.
- Anonyymi00066
Anonyymi00061 kirjoitti:
Rakkaudella sinulle ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹Toivon sinulle Rakkaimpani mukavaa päivää , tulethan illalla 21,30 ODOTAN SINUA SIINÄ SAMASSA PAIKASSA. Kaipaan sinua niin paljon kaivattuni♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Toivon sinulle Rakkaimpani mukavaa päivää , tulethan illalla 21,30 ODOTAN SINUA SIINÄ SAMASSA PAIKASSA. Kaipaan sinua niin paljon kaivattuni♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹
Laita minulle viestiä kaivattuni Rakkaimpani ja sano minulle että tänään me todella näemme toisemme kaivattuni, ODOTAN SINUA RAKKAIMPANI ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️🌹🌹🌹💋💋💋
- Anonyymi00069
Älä sekaannu toisten ihmisten tekemisiin ja kahden ihmisen keskusteluun, tämä asia ei sinulle kuulu pätkän vertaa!!!
- Anonyymi00071
Ihan höpöjuttu koko homma.
- Anonyymi00079
Anonyymi00067 kirjoitti:
Laita minulle viestiä kaivattuni Rakkaimpani ja sano minulle että tänään me todella näemme toisemme kaivattuni, ODOTAN SINUA RAKKAIMPANI ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️🌹🌹🌹💋💋💋
Tule tänään keskiviikkona kaipaan sinua, Odotan vain sinua kultani Rakas ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tule tänään keskiviikkona kaipaan sinua, Odotan vain sinua kultani Rakas ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋
Kyllä tuolle vonkamiehelle on naiset hukassa tällä palstalla,ukkoja vain sille ois tarjolla useita täällä.
- Anonyymi00081
Eikö kaivattuni ole jo aika nähdä ja tavata toisemme tänään keskiviikkona, samalla paikalla missä näimme ensikerran Rakkaimpani, Tule tänään, ODOTAN SINUA RAKKAIMPANI ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️🌹🌹🌹
LAITA MINULLE VIESTIÄ RAKKAIMPANI ♥️👩❤️💋👨♥️ - Anonyymi00082
Anonyymi00060 kirjoitti:
Rakkaimpani, tule kaivattuni siihen parkkipaikkalle 21,30 ODOTAN SINUA, IHAN SINUA VARTEN, EN ENÄÄ JAKSA, JOS EMME NÄÄ TOISIAMME RAKKAIMPANI ♥️👩❤️💋👨♥️🌹🌹🌹💋💋💋
Kaipauksella sinun ikiomalta Rakkaaltasi♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️🌹🌹🌹💋💋💋Tule tänään kaipaan sinua niin paljon Rakkaimpani, tule sillä ww Passatilla tai Datsunilla. On aika vihdoin tavata toisemme kaivattuni, ODOTAN SINUA RAKKAIMPANI 21,30 SAMA PAIKKA, jossa näimme ensikerran Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Tule tänään kaipaan sinua niin paljon Rakkaimpani, tule sillä ww Passatilla tai Datsunilla. On aika vihdoin tavata toisemme kaivattuni, ODOTAN SINUA RAKKAIMPANI 21,30 SAMA PAIKKA, jossa näimme ensikerran Rakkaimpani ♥️♥️👩❤️💋👨♥️♥️💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Kyllä siinä ukko koittaa naista pusuhuuliensa kuvilla houkutella,kannattas vaihtaa miehekkäämpään tyyliin nuo houkuttelu ilmoitukset niin tehoais. No ei näitä sivuja kyllä paljon naiset lueskelekaan.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kyllä siinä ukko koittaa naista pusuhuuliensa kuvilla houkutella,kannattas vaihtaa miehekkäämpään tyyliin nuo houkuttelu ilmoitukset niin tehoais. No ei näitä sivuja kyllä paljon naiset lueskelekaan.
Mitä jos tekin pitäisitte omista asioista huolen, ettekä puuttuisi toisten ihmisten tekemisiin ja morkkaamiseen, tuo on vaan lapsen kengissä olevaa ja kateellisten kommentointia,, kiitos!!!🤨🤨
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mitä jos tekin pitäisitte omista asioista huolen, ettekä puuttuisi toisten ihmisten tekemisiin ja morkkaamiseen, tuo on vaan lapsen kengissä olevaa ja kateellisten kommentointia,, kiitos!!!🤨🤨
Otatko sinä tuon läyryämisen tosissasi?
- Anonyymi00093
Anonyymi00083 kirjoitti:
homon on selevästi tuostaki teheny ...
selevästä tuli mieleen että eikö ne Nez perceintijaanit ollunna kovia vettään perrsseeett ....
- Anonyymi00075
Kassini ovat vihdoin tyhjät. Kiitos eilisestä <3
- Anonyymi00076
Juu, näitähän tällä kylällä piisaa.
- Anonyymi00078
Eipä se nainen ilmestynyt sillä vw passatilla sokoksen tykö. Vapaaehtoisia miehiä kyllä olis ollut tyrkyllä rakkautta odottavalle miehelle monenlaiseen tarkoitukseen.
- Anonyymi00090
Voi pusuhuuli miestä kun veti vesiperän treffihommassa. Passatti nainen olikin vain ohikulku matkalla.
- Anonyymi00091
Parempi niin...
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398