Tunnenpa vaan. Ei saisi, mutta väkisinkin tunnen.
Vastaukset 32
Miksi ei saisi?
- Anonyymi00001
Mitäs sit on tapahtunut? Mut ilo toki positiivista.
- Anonyymi00002
No sellanen sä oot. Vahingoniloinen, ärsyttävä, luulet itsestäsi liikoja. Luuseri joka kiusaaa muita. Ei nää itsensä vikaa. Nauraa muille ja on tosi itsekäs ja tylsä
- Anonyymi00003
Mitä pahaa toiselle on sattunut?
- Anonyymi00004
Oot paha ihminen. En tykkää.
- Anonyymi00006
Jep 🤮 😆
- Anonyymi00007
Kaikki tunteet ovat tunteita. Jos nautit vahingonilosta, niin olet itse tullut nöyryytetyksi ja koet saavasi sille oikeutusta että näet jonkun toisen olevan samassa tilanteessa. Et ole pystynyt käsittelemään menneisyyden traumaattisia kokemuksia ja käsittelet ne sitä kautta että nautit että toinen on samassa tilanteessa. Lähipiiriin en kaltaistasi ottaisi.
- Anonyymi00008
Minö tunnen vasta sitten iloa kun Tn lähtee täältä.
- Anonyymi00009
Aloittaja on nainen.
Tiedoksi kaikille.- Anonyymi00023
No ei ole.
- Anonyymi00010
Se on ihan luonnollista ottaen huomioon miten elämäsi Kin on mennyt, ettei sinusta ole iloitsemaan muusta kenenkään kohdalla.Mahdollisuuksiesi paraneminen on kuitenkin vielä toiveajattelua johon sortuminen kertoisi sinun olevan poissa tolaltasi.
- Anonyymi00011
Semmoinen on ihan oikein jos aloittaja esittää toista sukupuolta ja kuvittelee huijaavansa kohdettaan, mutta kohde paljastaakin tämän henkilön ja aika selvästi. Siinä voi sanoa että henkilö sai sitä mitä tilasi.
- Anonyymi00012
no mut sulle sopii tommoinen 45-50 vuotias nainen
- Anonyymi00013
onnea ja pitäkää huolta ny hei
- Anonyymi00014
sirkus on teidän
- Anonyymi00015
ehkä te jaksatte kannatella ongelmia ku ootte niin hyviä ihmisiä
- Anonyymi00016
tai ns riittäviä tässä yhteiskunnassa
- Anonyymi00017
heillä alkaa ongelmat n. 10v
- Anonyymi00018
Tn et selviä tästä.
- Anonyymi00019
Joskus se voi olla ihan aiheellista, jos toimittu törkeällä tavalla ja tarkoituksellisesti jotain kohtaan.
- Anonyymi00024
Juuri näin. Ja tarkoitus ei ole kertoa sitä kaikelle kansalle vaan hänelle itselleen, että hän jonain päivänä tajuaisi tekojensa seuraukset.
- Anonyymi00020
niin minäkin kun katson niiden elämiä, eivätkä itse edes tajua.
- Anonyymi00021
Minä puolestani surua ja sääliä useiden puolesta. Ei kai saisi tai edes kannattaisi, mutta tunnen.
- Anonyymi00022
Eikö kukaan tosta lapsellisesti porukasta herää huomaamaan, miten typeriä ovat? Mitä tolla joukkohysterialla luulevat saavansa aikaan.
Turhaa ajankäyttöä, jota voisi paremminkin hyödyntää?
Sivusta. - Anonyymi00025
Toki tuntisin itsekkin vahingon iloa vaikka ei muka saisi, kunhan se menisi niille jotka ovat mua kiusanneet viimeisen vuoden. Sorit siitä.
- Anonyymi00026
Minä en tunne. Ihanaa vain olla irti.
- Anonyymi00027
Jäikö Villen välihousut viheltävän veturin välioven väliin?
- Anonyymi00028
vai veikö tyttäreni isin ’tyynyn’ parvekkeelle? :/
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
vai veikö tyttäreni isin ’tyynyn’ parvekkeelle? :/
"Tyttäres" näytti kyl enemmän isältäs. Toissavuossadalta.
- Anonyymi00031
"Case Lindeman". -sivu
- Anonyymi00032
Ei kuule. Mä käännän sivun enkä koskaan katso taakse. Annan karman hoitaa.
- Anonyymi00033
Niiku Boy George. -riippuliittäjä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459