Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
Vastaukset 48
- Anonyymi00001UUSI
KYLLÄ.
- Anonyymi00026UUSI
Itse koen, etten ole riittävän hyvä ihminen muille? Voisin olla parempi, jos uskaltaisin olla? Pelot tekee ihmisestä varautuneemman, etäisemmän. Luottamusta on vaikeampi luoda, jos on pelkoa ilmassa, eikä uskalla olla rohkeampi. Samoin väärin ymmärtäminen synnyttää pelkoa. En ole ylpeä itsestäni, osin pelkojeni vuoksi. Sivusta.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Itse koen, etten ole riittävän hyvä ihminen muille? Voisin olla parempi, jos uskaltaisin olla? Pelot tekee ihmisestä varautuneemman, etäisemmän. Luottamusta on vaikeampi luoda, jos on pelkoa ilmassa, eikä uskalla olla rohkeampi. Samoin väärin ymmärtäminen synnyttää pelkoa. En ole ylpeä itsestäni, osin pelkojeni vuoksi. Sivusta.
Lisään. Sisimmässäni olen vähän kuin Mustanaamio, hyvä hyville ja paha pahoille, vaikken kuitenkaan sitä ole todellisuudessa, mut ajattelen niin sisimmässäni. Ajattelen pahoja asioita pahoista enemmän, jollei toinen ole sitten säälittävä tapaus.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko sulla se mielikuvitusperheen ylläpitäjä kontrolloimassa elämää? Se voi estää niin kauan kuin hänet tuomitaan
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onko sulla se mielikuvitusperheen ylläpitäjä kontrolloimassa elämää? Se voi estää niin kauan kuin hänet tuomitaan
Eipä kuulostaa minulta toi?
- Anonyymi00002UUSI
kyllä, olen hyvä ihminen ja kuulen sitä jatkuvasti myös muilta. Tietyt jutut kuulemma sen kertoo mitä ei voi piilottaa, esittää, tekaista tai jättää huomioimatta.
- Anonyymi00003UUSI
Ihan hyvä. Kehittymistä tietenkin yhä kuten koko elämän ajan.
- Anonyymi00004UUSI
ihan perus
- Anonyymi00005UUSI
Minulle on sanottu että olen hyvä ihminen ja kohtelen muitakin hyvin, vaikka sanotaankin että kohtele muita niinkuin hekin kohtelevat sinua, niin silti yritän kohdella heitäkin hyvin.
- Anonyymi00043UUSI
Mennyt ei ole tae tulevasta.
- Anonyymi00006UUSI
En minä ole. Yhden naisen omaksi kullanmuruksi alkaisin, mutta en voi luvata, että olisin aina kultainen ja murunen. En luota omaan kykyyni olla hyvä. Jeesus minua auttakoon.
- Anonyymi00010UUSI
kukaan sua halua
- Anonyymi00019UUSI
Tarvit terapiaa, oikeasti.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tarvit terapiaa, oikeasti.
Olen eri mieltä, kaikki jotka ei pysty tässä ketjussa rehellisesti myöntämään ettei ole muuta kuin läpeensä paha sisältä ei ole hyvää seuraa kenellekään, paitsi terapeutille.
- Anonyymi00007UUSI
Joo kyllä minulle oikeen yritetään näyttää millainen paha pitää olla.
- Anonyymi00008UUSI
Kuka sellaista tekee? ja miksi hyväksyt sen?
- Anonyymi00009UUSI
Hienostunut
Syväluotaava
Yksityiskohtainen
Ihmistuntija
Antelias
Suora
Rohkea
Kova
Röyhkeä
Törkeä
Eli laidasta laitaan. Monipuolinen ihminen.- Anonyymi00011UUSI
Miksi törkeä?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi törkeä?
Joku on joskus kokenut suoruuden törkeytenä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joku on joskus kokenut suoruuden törkeytenä.
Silloin olet todennäköisesti ylittänyt sen jonkun henkilökohtaiset rajat.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Silloin olet todennäköisesti ylittänyt sen jonkun henkilökohtaiset rajat.
Aivan varmasti, mutta olen törkeä jos haluan. Edelleen ajattelen, että näissä tilanteissa kaikki sanottu oli totta. Olin rehellinen.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aivan varmasti, mutta olen törkeä jos haluan. Edelleen ajattelen, että näissä tilanteissa kaikki sanottu oli totta. Olin rehellinen.
Ai niin ja herttainen. Tämä on kuultu usein myös.
- Anonyymi00012UUSI
Ajatteleeko hyvä ihminen olevansa hyvä ihminen?
En pyri hyvyyteen, mutta haluan olla ihmisille ystävällinen. Haluan myös olla rehellinen.
En aina jaksa olla niin hyvä ihminen kuin minun pitäisi. Joskus se on vain liian vaikeaa.- Anonyymi00016UUSI
Ei se todellakaan ole helppoa. Kyllä mielestäni ihminen on silloin hyvä, jos pyrkii siihen, eikä ole tarkoituksellisesti paha tsi ikeä muita kohtaan.
- Anonyymi00014UUSI
Hyvä kun selvän hengissä tänäänkin hyvien ihmisten joukossa! Oblivion stout...
- Anonyymi00020UUSI
Koen olevani. En myöskään mielistele niitä jotka kiusaa muita.
- Anonyymi00021UUSI
Niin, kaikki ei huomaa kiusaamista tai pitää sitä ennemminkin pienenä kiusantekona, ns. kiusattua kohtaan jonka oms toiminta saattaa olla aika raakaakin.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin, kaikki ei huomaa kiusaamista tai pitää sitä ennemminkin pienenä kiusantekona, ns. kiusattua kohtaan jonka oms toiminta saattaa olla aika raakaakin.
Hienosti osaat syyllistää kiusattua. Se ei ole ok kaikin keinoin yrittää pirukalla tehdä kaikkea pskaa toiselle ja sitten uhriutua.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hienosti osaat syyllistää kiusattua. Se ei ole ok kaikin keinoin yrittää pirukalla tehdä kaikkea pskaa toiselle ja sitten uhriutua.
Sanoin, ertä kaikki välttämättä huomaa, jos kokee esim. itse tulevansa kiusatuksi, niin jos tätä kiusaajaa samalla kiusataan tai kiusoitellaan esimerkiksi. tilanne on mahdollinen, todellinen ja vttumainen.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jotkut osaa piilovttuilla hinovaraisesti ja jos sanot takaisin niin johan alkaa pskanjauhanta. Ja jotkut uskoo ihan kaiken mitä nämä ”kerholaiset” sanovat.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Älkää sotkeko mua teidän sekoiluihin. Vaikka kokenut välillä et muakin täällä kiusattu. Ymmärrän kuitenki takana ihmiset joita en tunne eikä mua kiinnosta heidän mielipiteet mistään.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sanoin, ertä kaikki välttämättä huomaa, jos kokee esim. itse tulevansa kiusatuksi, niin jos tätä kiusaajaa samalla kiusataan tai kiusoitellaan esimerkiksi. tilanne on mahdollinen, todellinen ja vttumainen.
Kiusaamisen raja on ylitynyt silloin kun toinen kokee tulevansa kiusatuksi. Juu mäkin kiusoittelen varsinkin jos on tunteita ja se on molemminpuolista tai tiedän toisen huumori samatasoista se leikkisää ja hyväntahtoista. Se on eri juttu kuin kiusaaminen.Mut tuntemattomille en niin tee.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jotkut osaa piilovttuilla hinovaraisesti ja jos sanot takaisin niin johan alkaa pskanjauhanta. Ja jotkut uskoo ihan kaiken mitä nämä ”kerholaiset” sanovat.
Eiköhän tuo nyt kerro jotain porukan älykyydestä ja aikuisuudesta.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos sä lähdet anonyymi viestejä tulkitsemaan kiusaamisen näkökulmasta niin mistä vaan saa vaikutelman et joku kiusaa. Sillloin hyvä vetää henkeä ja pitää vaikka taukoa täältä. Jos se nyt on ihan selvää ja henkilöön meneväö tunnistettavaa. Kannattaa miettiä lähteekö viemään asiaa eteenpäin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos sä lähdet anonyymi viestejä tulkitsemaan kiusaamisen näkökulmasta niin mistä vaan saa vaikutelman et joku kiusaa. Sillloin hyvä vetää henkeä ja pitää vaikka taukoa täältä. Jos se nyt on ihan selvää ja henkilöön meneväö tunnistettavaa. Kannattaa miettiä lähteekö viemään asiaa eteenpäin.
Hyvä kommentti!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin, jotkuthan elää ihan irl, vaikka palstalla kirjoittaakin. mm minä 😉
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin, jotkuthan elää ihan irl, vaikka palstalla kirjoittaakin. mm minä 😉
Juu mä en kato elä kuin palstalla 😳
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juu mä en kato elä kuin palstalla 😳
Juu sama työaikanakin palstalla
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Toiset saa palstalta rahaa…
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toiset saa palstalta rahaa…
Monikin varmasti.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oho mut sehän mukavaa.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kiusaamisen raja on ylitynyt silloin kun toinen kokee tulevansa kiusatuksi. Juu mäkin kiusoittelen varsinkin jos on tunteita ja se on molemminpuolista tai tiedän toisen huumori samatasoista se leikkisää ja hyväntahtoista. Se on eri juttu kuin kiusaaminen.Mut tuntemattomille en niin tee.
Jos tuntemattomille et niin tee, niin miksi sitten kiusaat minua ??
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oisko siksi että kuvittelet vaan. Tai omit kirjoituksia jotka eivät liity mitenkään sinuun. Jos emme tunne eihän minulla ole mitään millä edes kiusata sinua. Kannattaa kirjoitella jossain muualla jos tuolta alkaa tuntumaan. Itse en kyllä aio muuttaa tapaani kirjoitella mitenkään sen takia ettei jonkun ymmärrys riitä kuinka anonyymipalsta toimii.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sekä ymmärrätkö kuinka rasittavaa se on että syylistätte koko ajan tuntemattomia teidän kiusaamisesta. Minuakin on kiusattu elämäsäni. Mutten kaada sitä ihmisten harteille joilla ei ole siihen osaa tai arpaa. Jossain vaiheessa vois olla jo ihan hyvä hakea apua jos elämä on vaan anonyyminä ihmisten kiusaajaksi haukkumista. Sanon vaan.
- Anonyymi00022UUSI
Ei kiinnosta olenko hyvä ihminen minä olen minä en ole koskaan yrittäny ketään miellyttää ei hyödytä mitään kaikkia ei voi miellyttää vaikka sitä vaivautuisi yrittämäänkin menee vain aikaa hukkaan niin tosin oppis siinä varmaan hyväksi näyttelijäksi jos menee roolisuoritus läpi mu mitäpä sitä ei mies p illun toivossa tekis
- Anonyymi00039UUSI
En ole erityisemmin pyrkinyt olemaan hyvä tai pohtimaan hyvyyttäni. Muita kohtelen niin kuin he kohtelevat minua.
- Anonyymi00047UUSI
Kyllä. Mutta en ole naiivi. Lähelleni ei tulla jos käyttäytyy epävakaasti, painostavasti, erikoisesti tai nepsysti. Voivat viettää aikaa keskenään, minulta eivät vie aikaa.
- Anonyymi00048UUSI
Koen olevani tavallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548