Hyvä ihminen

Anonyymi-ap

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?

48

305

Vastaukset 48

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

KYLLÄ.

• Anonyymi00026
        UUSI

Itse koen, etten ole riittävän hyvä ihminen muille? Voisin olla parempi, jos uskaltaisin olla? Pelot tekee ihmisestä varautuneemman, etäisemmän. Luottamusta on vaikeampi luoda, jos on pelkoa ilmassa, eikä uskalla olla rohkeampi. Samoin väärin ymmärtäminen synnyttää pelkoa. En ole ylpeä itsestäni, osin pelkojeni vuoksi. Sivusta.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Itse koen, etten ole riittävän hyvä ihminen muille? Voisin olla parempi, jos uskaltaisin olla? Pelot tekee ihmisestä varautuneemman, etäisemmän. Luottamusta on vaikeampi luoda, jos on pelkoa ilmassa, eikä uskalla olla rohkeampi. Samoin väärin ymmärtäminen synnyttää pelkoa. En ole ylpeä itsestäni, osin pelkojeni vuoksi. Sivusta.

Lisään. Sisimmässäni olen vähän kuin Mustanaamio, hyvä hyville ja paha pahoille, vaikken kuitenkaan sitä ole todellisuudessa, mut ajattelen niin sisimmässäni. Ajattelen pahoja asioita pahoista enemmän, jollei toinen ole sitten säälittävä tapaus.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Onko sulla se mielikuvitusperheen ylläpitäjä kontrolloimassa elämää? Se voi estää niin kauan kuin hänet tuomitaan

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Onko sulla se mielikuvitusperheen ylläpitäjä kontrolloimassa elämää? Se voi estää niin kauan kuin hänet tuomitaan

Eipä kuulostaa minulta toi?

• Anonyymi00002
      UUSI

kyllä, olen hyvä ihminen ja kuulen sitä jatkuvasti myös muilta. Tietyt jutut kuulemma sen kertoo mitä ei voi piilottaa, esittää, tekaista tai jättää huomioimatta.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ihan hyvä. Kehittymistä tietenkin yhä kuten koko elämän ajan.

• Anonyymi00004
      UUSI

ihan perus

• Anonyymi00005
      UUSI

Minulle on sanottu että olen hyvä ihminen ja kohtelen muitakin hyvin, vaikka sanotaankin että kohtele muita niinkuin hekin kohtelevat sinua, niin silti yritän kohdella heitäkin hyvin.

• Anonyymi00043
        UUSI

Mennyt ei ole tae tulevasta.

• Anonyymi00006
      UUSI

En minä ole. Yhden naisen omaksi kullanmuruksi alkaisin, mutta en voi luvata, että olisin aina kultainen ja murunen. En luota omaan kykyyni olla hyvä. Jeesus minua auttakoon.

• Anonyymi00010
        UUSI

kukaan sua halua

• Anonyymi00019
        UUSI

Tarvit terapiaa, oikeasti.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tarvit terapiaa, oikeasti.

Olen eri mieltä, kaikki jotka ei pysty tässä ketjussa rehellisesti myöntämään ettei ole muuta kuin läpeensä paha sisältä ei ole hyvää seuraa kenellekään, paitsi terapeutille.

• Anonyymi00007
      UUSI

Joo kyllä minulle oikeen yritetään näyttää millainen paha pitää olla.

• Anonyymi00008
        UUSI

Kuka sellaista tekee? ja miksi hyväksyt sen?

• Anonyymi00009
      UUSI

Hienostunut
      Syväluotaava
      Yksityiskohtainen
      Ihmistuntija
      Antelias
      Suora
      Rohkea
      Kova
      Röyhkeä
      Törkeä
      Eli laidasta laitaan. Monipuolinen ihminen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Miksi törkeä?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi törkeä?

Joku on joskus kokenut suoruuden törkeytenä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joku on joskus kokenut suoruuden törkeytenä.

Silloin olet todennäköisesti ylittänyt sen jonkun henkilökohtaiset rajat.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Silloin olet todennäköisesti ylittänyt sen jonkun henkilökohtaiset rajat.

Aivan varmasti, mutta olen törkeä jos haluan. Edelleen ajattelen, että näissä tilanteissa kaikki sanottu oli totta. Olin rehellinen.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aivan varmasti, mutta olen törkeä jos haluan. Edelleen ajattelen, että näissä tilanteissa kaikki sanottu oli totta. Olin rehellinen.

Ai niin ja herttainen. Tämä on kuultu usein myös.

• Anonyymi00012
      UUSI

Ajatteleeko hyvä ihminen olevansa hyvä ihminen?

En pyri hyvyyteen, mutta haluan olla ihmisille ystävällinen. Haluan myös olla rehellinen.

En aina jaksa olla niin hyvä ihminen kuin minun pitäisi. Joskus se on vain liian vaikeaa.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ei se todellakaan ole helppoa. Kyllä mielestäni ihminen on silloin hyvä, jos pyrkii siihen, eikä ole tarkoituksellisesti paha tsi ikeä muita kohtaan.

• Anonyymi00014
      UUSI

Hyvä kun selvän hengissä tänäänkin hyvien ihmisten joukossa! Oblivion stout...

• Anonyymi00020
      UUSI

Koen olevani. En myöskään mielistele niitä jotka kiusaa muita.

• Anonyymi00021
        UUSI

Niin, kaikki ei huomaa kiusaamista tai pitää sitä ennemminkin pienenä kiusantekona, ns. kiusattua kohtaan jonka oms toiminta saattaa olla aika raakaakin.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin, kaikki ei huomaa kiusaamista tai pitää sitä ennemminkin pienenä kiusantekona, ns. kiusattua kohtaan jonka oms toiminta saattaa olla aika raakaakin.

Hienosti osaat syyllistää kiusattua. Se ei ole ok kaikin keinoin yrittää pirukalla tehdä kaikkea pskaa toiselle ja sitten uhriutua.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hienosti osaat syyllistää kiusattua. Se ei ole ok kaikin keinoin yrittää pirukalla tehdä kaikkea pskaa toiselle ja sitten uhriutua.

Sanoin, ertä kaikki välttämättä huomaa, jos kokee esim. itse tulevansa kiusatuksi, niin jos tätä kiusaajaa samalla kiusataan tai kiusoitellaan esimerkiksi. tilanne on mahdollinen, todellinen ja vttumainen.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jotkut osaa piilovttuilla hinovaraisesti ja jos sanot takaisin niin johan alkaa pskanjauhanta. Ja jotkut uskoo ihan kaiken mitä nämä ”kerholaiset” sanovat.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Älkää sotkeko mua teidän sekoiluihin. Vaikka kokenut välillä et muakin täällä kiusattu. Ymmärrän kuitenki takana ihmiset joita en tunne eikä mua kiinnosta heidän mielipiteet mistään.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sanoin, ertä kaikki välttämättä huomaa, jos kokee esim. itse tulevansa kiusatuksi, niin jos tätä kiusaajaa samalla kiusataan tai kiusoitellaan esimerkiksi. tilanne on mahdollinen, todellinen ja vttumainen.

Kiusaamisen raja on ylitynyt silloin kun toinen kokee tulevansa kiusatuksi. Juu mäkin kiusoittelen varsinkin jos on tunteita ja se on molemminpuolista tai tiedän toisen huumori samatasoista se leikkisää ja hyväntahtoista. Se on eri juttu kuin kiusaaminen.Mut tuntemattomille en niin tee.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jotkut osaa piilovttuilla hinovaraisesti ja jos sanot takaisin niin johan alkaa pskanjauhanta. Ja jotkut uskoo ihan kaiken mitä nämä ”kerholaiset” sanovat.

Eiköhän tuo nyt kerro jotain porukan älykyydestä ja aikuisuudesta.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jos sä lähdet anonyymi viestejä tulkitsemaan kiusaamisen näkökulmasta niin mistä vaan saa vaikutelman et joku kiusaa. Sillloin hyvä vetää henkeä ja pitää vaikka taukoa täältä. Jos se nyt on ihan selvää ja henkilöön meneväö tunnistettavaa. Kannattaa miettiä lähteekö viemään asiaa eteenpäin.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jos sä lähdet anonyymi viestejä tulkitsemaan kiusaamisen näkökulmasta niin mistä vaan saa vaikutelman et joku kiusaa. Sillloin hyvä vetää henkeä ja pitää vaikka taukoa täältä. Jos se nyt on ihan selvää ja henkilöön meneväö tunnistettavaa. Kannattaa miettiä lähteekö viemään asiaa eteenpäin.

Hyvä kommentti!

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niin, jotkuthan elää ihan irl, vaikka palstalla kirjoittaakin. mm minä 😉

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Niin, jotkuthan elää ihan irl, vaikka palstalla kirjoittaakin. mm minä 😉

Juu mä en kato elä kuin palstalla 😳

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Juu mä en kato elä kuin palstalla 😳

Juu sama työaikanakin palstalla

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Toiset saa palstalta rahaa…

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Toiset saa palstalta rahaa…

Monikin varmasti.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Oho mut sehän mukavaa.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kiusaamisen raja on ylitynyt silloin kun toinen kokee tulevansa kiusatuksi. Juu mäkin kiusoittelen varsinkin jos on tunteita ja se on molemminpuolista tai tiedän toisen huumori samatasoista se leikkisää ja hyväntahtoista. Se on eri juttu kuin kiusaaminen.Mut tuntemattomille en niin tee.

Jos tuntemattomille et niin tee, niin miksi sitten kiusaat minua ??

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Oisko siksi että kuvittelet vaan. Tai omit kirjoituksia jotka eivät liity mitenkään sinuun. Jos emme tunne eihän minulla ole mitään millä edes kiusata sinua. Kannattaa kirjoitella jossain muualla jos tuolta alkaa tuntumaan. Itse en kyllä aio muuttaa tapaani kirjoitella mitenkään sen takia ettei jonkun ymmärrys riitä kuinka anonyymipalsta toimii.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sekä ymmärrätkö kuinka rasittavaa se on että syylistätte koko ajan tuntemattomia teidän kiusaamisesta. Minuakin on kiusattu elämäsäni. Mutten kaada sitä ihmisten harteille joilla ei ole siihen osaa tai arpaa. Jossain vaiheessa vois olla jo ihan hyvä hakea apua jos elämä on vaan anonyyminä ihmisten kiusaajaksi haukkumista. Sanon vaan.

• Anonyymi00022
      UUSI

Ei kiinnosta olenko hyvä ihminen minä olen minä en ole koskaan yrittäny ketään miellyttää ei hyödytä mitään kaikkia ei voi miellyttää vaikka sitä vaivautuisi yrittämäänkin menee vain aikaa hukkaan niin tosin oppis siinä varmaan hyväksi näyttelijäksi jos menee roolisuoritus läpi mu mitäpä sitä ei mies p illun toivossa tekis

• Anonyymi00039
      UUSI

En ole erityisemmin pyrkinyt olemaan hyvä tai pohtimaan hyvyyttäni. Muita kohtelen niin kuin he kohtelevat minua.

• Anonyymi00047
      UUSI

Kyllä. Mutta en ole naiivi. Lähelleni ei tulla jos käyttäytyy epävakaasti, painostavasti, erikoisesti tai nepsysti. Voivat viettää aikaa keskenään, minulta eivät vie aikaa.

• Anonyymi00048
      UUSI

Koen olevani tavallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1023
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      926
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      172
      565
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      548
    Aihe