Anteeksi sanani

Anonyymi-ap

Tuot minussa esiin piirteitä, joista en pidä. Pahinta on, että tunnen olevani heikko. Mitä en todellakaan ole. En päästä sinua tai ketään muuta minua rikkomaan. Anteeksi julmat sanani. Et ollut mikään lelu koskaan. Olet hyvä ihmknen, mutta enempää en rupea hempeilemään. Minun on suojattava itseäni sinulta ja jokaiselta joka herättää minussa näitä tunteita.

19

318

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En jaksa välittää enää.

• Anonyymi00002

En tunne sinua tietenkään, anonyymi palsta. Mutta itse annan kaiken anteeksi kaikille. Syvemmät suhteet luon tosin vain sellaisten kanssa, joilla on samat arvot ja joiden kanssa tunnen oloni sopivaksi.

• Anonyymi00003

Ihmissuhteiden peilausta, oletko siitä koskaan lukenut. Usko pois, toimii myös toiseen suuntaan samalla tavoin. Sinäkin nostat esiin minun varjopuoleni. Ehkä sillä kaikella on joku tarkoitus tai syvempi yhteys. Voi hyvin, pidän sinua tosi hyvänä tyyppinä kaikesta huolimatta ja en koskaan ole halunnut sinua satuttaa vaikka sen huomaamattani ja ymmärtämättömyyttäni aina teenkin.. <3

• Anonyymi00004

Tunnisteet!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tunnisteet!

J-miehelle meni

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

J-miehelle meni

Ei naiset toimi noin

• Anonyymi00006

Kuule!
      Haista P...A!
      Olen ollut v...tun kärsivällinen kanssasi.
      Nyt se on LOPPU!

Joko ymmärrät? Minun kanssani on todellakin turha leikkiä!

• Anonyymi00011

Juu ensin leikit exilläsi ja sitten minulla
        Etkö osaa oppia virheutö mitään .
        Ja just kirjotit ekan viestin ja sitten ravoat..
        Epävakas vai viinako tuon tekee ...
        Ihan turha enöö kiukutells
        Sun lähipiiri tuhoos meidän välit tän pakstan avulla .. ehkö vielä autoit siinä
        . Eipähän tarvi olla enäö lukeesi
        Ja tukees sijö ja sun exä tappelua missää
        Hyvästi
        Mibut sinä rikoit!!!!!

• Anonyymi00007

olen psykopaatti mietin viiden vanhana olevani riivatti

• Anonyymi00008

Ei ne pehmeät tunteekasm mutöän heikkoutta oke vaan sitä ettö sulla tunteita ja haluat jakaa ne jokun ihanan ihmisen kassa .
      Joka ob lopukta iso ja terve vahvuus ..
      Mut joi eihän äijät tommosii selitä .. nin niin
      Jokainen sitä toivoo ... mutta vain osalle annetaan
      onnea rakkaudessa
      Jos taas se tunteiden kohde on jotenkin
      rikki silloin elämö yllätti ei kivalla tavalla.
      Mikä on elmässä mahdolista vaikka miten suunittelee asiat .
      Silloin yksi tapa jatkaa on itsensä suojelu .
      Kifjoitan tän niiku eräälle miehelle .
      Naiselta

• Anonyymi00009

Mut sähän oot jo rikki. Se ei oikeuta rikkomaan toistakin. Ei tuollaisia kuitata ksisella anteeksi pyynnöllä. Sun viesti oli törkeä jopa kohtalokas jollekin. En usko tämän aitouteen oot vaan manipuloiva seko.

• Anonyymi00010

Totta turiset! Tuosta ap; n teksistä voi nähdä, kuinka haavoittuva ihminen on. Tiedän, että jos jää oman päänsä sisään hautomaan asioita, niin noin siinä käy.

Itse annoin mahdollisuuksia puhua asioista, mutta hän oli estynyt? Hänellä ei ilmeisemmin ollut rohkeutta tms. niin sanotusti tulla esiin; Näyttämölle. Itse aloin tulkita nuo tilanteet täydellisinä keljuiluna ja leikkimisenä.

Tein siitä lopun.

• Anonyymi00013

Ainoastaan kohtaamalla ne tunteet saat rauhan sisimpääsi. Niin kauan kun pakenet ja kiellät, levottomuys pysyy sinussa.

• Anonyymi00014

Tykkään tuosta että tunnet olevasi heikko.

• Anonyymi00015

Ne on paras tuoda esiin heti alkuun paljastuvat ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa jos ei toista hyväksy pahimmillaan ni miksi pitäisi hyväksyä edes parhaimmillaan

• Anonyymi00016

Ymmärrän, että tilanne kiukuttaa, mutta en ole koskaan yrittänyt tai halunnut satuttaa sinua. Anteeksipyynnöt eivät tehoa minuun. Vaikka väität, ettet ole perusluonteeltasi sellainen, niin kuitenkin toistuvasti käyttäydyt ilkeästi (palstalla ja irl), joten sen täytyy olla osa luonnettasi. Monesti vielä syytät siitä minua. Että voimakkaat tunteet saivat sen aikaan, joten se.on minun syy. Tuo on samaa mitä jotkut miehet tekevät, kun ensin yrittävät iskeä jotain naista ja kun saavat pakit, alkavat käyttäytymään aggressiivisesti ja haukkuvat naisen rumaksi, läskiksi, huoraksi jne. En olisi sinua halunnutkaan -tyyliin. Kai se sitten liittyy hauraaseen egoon. Toisen osapuolen syyttäminen omasta käytöksestä on vähän samaa kuin mitä r*iskaajat tekevät, kun syytetään esim naisen pukeutumista tms. Minun näkökulmasta olet samanlainen. Et ole kauhean hyvä ihminen. Toki sinussa on järjettömästi hyvää ja hyviä piirteitä, mutta nämä ilkeilyt pilaavat hyvän kokonaiskäsityksen.

Minä en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, joilla on heikko impulssikontrolli ja jotka räjähtelevät vähän väliä. En siedä sellaista käytöstä. Pitää kyetä hillitsemään itsensä vaikka ei aina saakaan tahtoaan läpi.

• Anonyymi00017

Heikkous on ihan normaalia. Narsistit pelkää heikkoutta itsessään joten he eivät voi sietää sitä muissakaan. Sivust

• Anonyymi00018

Saisit muuten pyytää monelta muultakin anteeksi.

• Anonyymi00019

Eipä mulla ole mitään tunteita sua kohtaan olet ihan yhden tekevä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      1945
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      336
      1045
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      907
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      145
      802
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      601
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      64
      595
    7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      45
      592
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      577
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32