Koiraihmiset

Anonyymi-ap

ON koiraihmisiaä ja niitä joilla on koira.
Perheessämme on ollut kolmekin koiraa. Koirat on kivoja kunhan ne on opetettu koiriksi, koiraa ei saa ihmistää.

Koiramme ovat olleet eräänlaisia pelastuskoiria.
Jokatapusessa aikuisiakoiria joita ei ole koskaan ihmistettyjä, vaan koiralla on aina ollut paikkansa.

Ruoka kuppi oli tuvassa mutta vain ruokaa-aikana koira sai tulla tupaan.
Koira oli tyytyväinen vaikka se ei koskaan saanut tulla olo- tai makuuhuoneisiin.
Kotona koira sai oleskella vain ulkona, porstuassa ja portaikon tasanteella.
Missään tapauksessa ei vuoteeseen.
Ulkona koira oli aina vapaana.

Koiralla on koiran tavat, se pyörii kaikessa pahanhajuisessa (paskassa) kun tilaisuus tulee.
Koira nuuskii toisten koirien perseet.
"Makuasia sanoi koira kun persettään nuoli".
Dog breath.
Siinä syyt miksi koira ei saa koskaan nuoleskella ihmistä

30

86

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luin juuri juttua jossa mies wc:stä tullessaan ei pessyt käsiään ja meni huoltoaseman pahvikuppipinoa näpelöimään eli taitavat jotkut ihmisetkin siis levittää (paskan) hajuaan ympärilleen.

• Anonyymi00013

Aivan ja kuinka moni sontaräpylä on jo aikaisemmin irroitellut pahvimukia siitä pötköstä. Saastaisin käsin käsitellään mukeja juuri siitä kohtaa, jonka juoja sitten laittaa huulilleen.

Eihän se noin voi mennä... Eihän.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aivan ja kuinka moni sontaräpylä on jo aikaisemmin irroitellut pahvimukia siitä pötköstä. Saastaisin käsin käsitellään mukeja juuri siitä kohtaa, jonka juoja sitten laittaa huulilleen.

Eihän se noin voi mennä... Eihän.

Pahvimukista kuuluu juoda pillillä.

• Anonyymi00002

Ihmisillä ei näytä olevan rahapulaa. Rakkien pitäminen maksaa järkyttäviä summia. Entä rakkien nimet. En antaisi ikinä eläimelle ihmisen nimeä. Jotkut julkkikset antavat koirilleen jopa isovanhempien nimiä. Minun isovanhempani olivat paljon koiraa arvokkaampia. He rakensivat, viljelivät maata .............

• Anonyymi00003

Koiraihmiset voisivat viimein luopua oletusarvostaan että kaikki pitävät heidän koirastaan.

• Anonyymi00004

Itse olen pelastunut monilta (ei-toivotuilta) vierailuilta mainitsemalla että minulla on koira kotona.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Itse olen pelastunut monilta (ei-toivotuilta) vierailuilta mainitsemalla että minulla on koira kotona.

Sittenhän kaikki voivat olla tyytyväisiä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sittenhän kaikki voivat olla tyytyväisiä.

Paitsi ne jotka toivovat koiraihmisille korkeita veroja ja maksuja sun muita rekistereitä ja etenkin sen takia kun heillä itsellää ei ole koiraa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Paitsi ne jotka toivovat koiraihmisille korkeita veroja ja maksuja sun muita rekistereitä ja etenkin sen takia kun heillä itsellää ei ole koiraa.

Mutta ei ne koirat saa myöskään syyttömille veronmaksajille tulla maksamaan, esim. yhteiskunnan varoilla rakennettujen koirapuistojen yms. muodossa.
        Myöskin kakkojen siivous jää usein yhteiskunnan kontolle, siksi lopulisesti vuonna 2018 poistunutta koiraveroa monet haikailee takaisin.

• Anonyymi00009

Joskus ihmiset hankkivat niin ison koiran, etteivät sitten tiukan paikan tullen pysty sitä hallitsemaan.
      Silloin koiran omistajalle saattaa syntyä paljonkin maksettavaa.
      Voi tosin käydä niinkin, että koira kohtaa loppunsa tilanteessa - tai myöhemmin ja silti omistajalle syntyy maksettavaa.
      Muuan tuttava rouva sanoi, että iso koira on hänen isolle ex-miehelleen "Bemarin jatke".
      Mitähän tuo mahtoi tarkoittaa, kun sillä miehellä ei ole Bemaria😂

• Anonyymi00012

Jospa sinä kuulit väärin?

• Anonyymi00010

Koiratouhu on mennyt ihan sairaaksi. Eikö kaikki tajua että eläin ei ole ihminen eikä HÄN, vaan SE!

• Anonyymi00016

Mitä noista? Onhan omassa kirjoituksessakin kirjoitusvirheitä.

• Anonyymi00011

Eilen näytettiin MTV:n uutisissa kuvia ruokakaupoista, joissa on koirakärryjä! Koiraa saa siis kuljettaa kärryssä kaupan sisällä. Mikähän eläin seuraavaksi, ehkä hevonen. Toivottavasti minun elinaikani löytyy vielä kauppoja, joihin ei rakkeja tuoda.

• Anonyymi00014

Mielestäni kaikkein pahinta on se naapurin koirien taukoamaton haukkuminen.

• Anonyymi00017

Miksi haukut naapurin koiria?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi haukut naapurin koiria?

Kun puhutaan koirista ja haukkumisesta, niin silloin haukkuminen mitä ilmeisemmin tarkoittaa koiran räksytystä. Kun ihminen haukkuu, niin silloin on kyseessä yleensä toinen ihminen tai poliitikko, jolle vittuillaan sanallisesti. - Onko tämä sinulle liian monimutkaista? Voin kyllä väännellä vielä rautalankamallin, jos olet ns vajakki ja tarvitset ylimääräistä apua ymmärtää asioita.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kun puhutaan koirista ja haukkumisesta, niin silloin haukkuminen mitä ilmeisemmin tarkoittaa koiran räksytystä. Kun ihminen haukkuu, niin silloin on kyseessä yleensä toinen ihminen tai poliitikko, jolle vittuillaan sanallisesti. - Onko tämä sinulle liian monimutkaista? Voin kyllä väännellä vielä rautalankamallin, jos olet ns vajakki ja tarvitset ylimääräistä apua ymmärtää asioita.

Mahtaa teidän perheessä mennä paljon tuota rautalankaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ahaa, siis naapurisi haukkuu taukoamatta niitä koiria...?

"naapurin koirien taukoamaton haukkuminen."

• Anonyymi00018

Harvinaisen asiallista koirakeskustelua, oletteko te kunnossa...?

• Anonyymi00022

Moni koira on fiksumpi kuin (se) ihminen.

• Anonyymi00023

Totta!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Totta!

Kerran ajoin talon pihaan, jossa isäntä räksyttävän pystykorvansa kanssa. Isäntä siinä että tule vaan, se on kiltti koira. Ei mennyt kuin sekuntti kun koira pureutui nilkkaani. - Eli ainakin se sanonta että ei haukkuva koira pure, on potaskaa. Kummankaan fiksuudesta en kommentoi.

• Anonyymi00024

Millainen on koiraihminen, onko se kuin ihmissusi?

• Anonyymi00027

Oikeastaan kaksi ihan vastakohtaa: koiraihmiset pitävät koiria ja ihmissusi on muille ihmisille susi.

• Anonyymi00025

Koiravero 1000€/vuosi!

• Anonyymi00026

Kyllä nämä koiran ulkoiluttajat pitävät samalla huolta terveydestään viettämällä aikaa ulkona liikkuen. Työllistävät myös melkoisesti koiratarvikkeita ja -ravintoa valmistavia.
      Työllistävätkö valittajat kuinka paljon?

• Anonyymi00028

Unohdat että työllistävät myös paskankerääjiä jotka joutuvat siivoamaan piskien jätökset.

• Anonyymi00031

Miten koiran saa sanomaan Miiiiaaauuu....?
      Pidetään koiraa viikko pakastimessa ja ajetaan sitten sirkkelistä läpi... Miiiiaaauuu...!

Miten kissan saa sanomaan Vuh!
      Valellaan kissa bensalla ja heitetään tulitikku... Vuh!

• Anonyymi00032

nosto

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      587
      1223
    2. 80
      907
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      274
      694
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      56
      656
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      189
      653
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      128
      603
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      546
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe