Tunnistatko

Anonyymi-ap

Tunnistatko mielestäsi hyvän ja aidon ihmisen?

21

257

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tunnistan varmaan. Mutta voin viihtyä joskus myös pahojen ja epäaitojen seurassa. Fiiliksen mukaan. Ihmiset on kiinnostavia, pienissä määrin nautittuna.
      Naiselta

• Anonyymi00002

Itse uskon ihmisistä liian hyvää. Ehkä opin joskus vielä luottamaan siihen mitä näen, ilman että se herättää kiinnostuksen.

• Anonyymi00003

paukuttelee menemään aattelematta toisen kipua

• Anonyymi00004

Kyllä mä tunnistan. Joskus mulle tulee ihmisestä olo että tuossa ei ole kaikki kohdillaan. Yritän työntää sen pois ja ajatelen et oon vaan ennakkoluuluinen. Mut yleensä myöhemmin käytöksessä paljastuu ikävää. Pitäis vaan luottaa siihen omaan fiilikseen heti.

• Anonyymi00007

Sama. Ja oonko oppinu? No en vieläkään🙄
        Sivusta

• Anonyymi00005

Tunnistan luottavaisen uskon toisiin ihmisiin melko helposti… moni voisi pitää tätä hyvänä piirteenä jopa hyvyytenä, mutta itse pidän tätä osin tyhmyytenä ja sokeutena.
      Hyvä ihminen on mielestäni uskollinen, ei petä luottamusta. Voi toimia kyseenalaisesti lain näkökulmasta joskus, mutta tiedät, että hän uskoo sinuun.
      Hyvä ihminen on eri ihmisille erilaisia asioita.

• Anonyymi00006

Toivottavasti. Ainahan se ei toteudu, että tunnistaisi heti oikein. Kaikista ei pysty ensi näkemältä sanomaan juuta eikä jaata. On tutustuttava paremmin. Muuten menee oletusten piikkiin ja se taas ei ole hyvä asia.

• Anonyymi00008

Helposti paremmin kuin kyseinen ihminen edes itse

• Anonyymi00009

hän on mun kissa hautaan saakka halusi tai ei. olkoot muiden kanssa. mä kuulun hänen taakke isoon lusikkaan. hän ei nyt vaan jostain syystä näe sitä.

• Anonyymi00019

ei ole , jos ei halua olla .

• Anonyymi00011

No en kyllä tiedä.
      Olen aika varautunut mitä tulee miehiin. Mikä on sinänsä hassua koska olen tavannut ja saanut huolenpitoa hyviltä miehiltä. Ihmisen kokemukset muokkaavat häntä. Joku hyvä ja aito ei olisi sitä jos olisi erilainen kokemus.

Tunnistan että hän on ihana.

• Anonyymi00012

Hän on oma itsensä.

• Anonyymi00013

Kyllä, tunnistan kaltaiseni vaikka pipo silmillä.

• Anonyymi00014

Kyllä. Tunnistan myös epävakaat, uhkaavat, erikoiset, vakavasti mt-sairaat tms. Vaikka peittelisivät ongelmiaan. Olen elänyt ns hullujen kanssa niintiedän mitä en halua enää lisää elämääni.

• Anonyymi00015

Kyllä. Kiitos intuitioni.

• Anonyymi00016

tunnistan nykyään epäaidot näitähän piisaa jokaisessa ammattikunnassa :) oma mutsi oli hoitaja täysin sekaisin :) eli mikään ei sinällään kerro vielä yhtään mitään :) seura voi kertoa jne pikemminkin

• Anonyymi00017

yksinäisiä ihmisiä en myöskään säiky heillä voi olla useita syita sille miksi omasta rauhasta on tullut niin tärkeä ja kotiin ei halua päästää edes perheen jäseniä :)

• Anonyymi00018

joukkue urheilijat saattavat olla kieroja ja epäinhimillisiä vaikka toisin kuvitellaan :) vääristyneitä stereotypioita on hyvin paljon

• Anonyymi00023

Kamppailulajeissa on myös niitä, ovat sitten livessäkin sitä samaa.

• Anonyymi00020

Kyllä, mutta jos on kyseessä mies niin saatan myös epäillä tarkoitusperiään. En halua olla liian sinisilmäinen hölmö.

• Anonyymi00021

Joo. Uskovainen kun on aidosti, niin loistaa Jeesuksen valoa. Tämä muuten näkyy jo ennen uskoontuloa jossain määrin. Jumala tietää ketkä hän voi muuttaa ja pelastaa, ja ketkä eivät itse tahdo koskaan muuttua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      96
      1224
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      98
      975
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      60
      836
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      821
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      817
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      126
      780
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      738
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      60
      606
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      41
      518
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      506
    Aihe