Kun kohdattiin pitkästä aikaa mies, olin pitkän aikaa jossain ihme euforiassa sen jälkeen. Nyt parin päivän ajan olen huomannut että ns normaalimpi olotila ja arki alkaa taas ottaa minusta vallan. Ne hetket kun näemme on taianomaisia ja euforisia, mutta samalla tiedostan että arjessa emme tulisi toimeen keskenämme.. ja kun tilanne on muutenkin mahdoton. Annamme buustia ja energiaa toisillemme pitkäksi aikaa ja muuten emme kai tarvi toisiamme. Ymmärrätkö tuon jutun, ootko samalla aaltopituudella kanssani tässä asiassa? 🤗
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Täytyy kyllä sanoa, että en ole kokenut tuollaista eläissäni. Jos joku saa minussa noin vahvoja tunteita aikaiseksi, niin ei ne kyllä parissa päivässä haihdu! 😅
- Anonyymi00002
En minäkään varsinaisesti tarvitse ketään mihinkään, mutta aina kun näen sinut niin innostun ja herään uudella tavalla henkiin. Haluaisin sinua silloin tällöin nähdä ja viettää kivoja hetkiä yhdessä.
M>N - Anonyymi00003
On meissä toki eroavaisuuksia, mutta tunnetasolla täydennetään toisiamme, boostaamme toinen toistemme energiaa, syntyy vanhoja kaavoja rikkovia oivalluksia... Ja se magneettinen vetovoima pitää tiukasti otteessaan... Ei kaiken tarvitse olla identtistä ja täydellistä toimiakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41588
- 49580
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459