Tuleeko haju tehtaalta vai isännästä? Kaupan parkkiksella kun viereisen ruudun dacisti nousi autosta niin notta lehahti sellainen löyhkä että oksat pois. Kävin myös muutama vuosi takaperin koeajamassa 2-vuotiaan käytetyn dacian. Sama vietävä kananmunapierun haju oli siinäkin.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Lopeta hyvä mies niiden kananmunien syönti. Haju helpottanee?!
- Anonyymi00010UUSI
mulla audissa sama haju jatkuvasti
- Anonyymi00003UUSI
Kaasuauto?
- Anonyymi00004UUSI
Pikkuisen tuntuu siltä, että aloittajalla on alkanut valtaremmi luistamaan.
- Anonyymi00005UUSI
Joo kunnon kananmuna pieru, vihreiden vaalitilaisuudessa.😅
- Anonyymi00006UUSI
Tekee eetvarttia, vai mitä
- Anonyymi00008UUSI
Suomi on "onnellisten maa "
- Anonyymi00009UUSI
Sosiaalidemokraatti
varastanut toisen kansalaisen
kanamunat ja nyt aloittaja
saa löyhkää.
Sdp- vie munasi- kin. - Anonyymi00011UUSI
Syökää hapankaalia ja kananmunia. Tekee eetvarttia. Mukavat hajut kanssa!
- Anonyymi00012UUSI
Mulla turahti vetinen pieru ja nyt on Daciassani aidot vauhtiraidat kuskin penkissä. Ihana haju kanssa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
- 55650
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435