Kävinpä kaupassa.

Anonyymi-ap

Välivainion K-markettiin vein tölkkipanttilapun. Edellä meni pariskunta, jolla KOIRA ostoskärryssä! Mitä siivottomuutta: eläin, joka oman ominaishajunsa haluaa peittää vaikka kieriskelemällä mädän variksenraadon päällä tai ihmispaskassa!
Joitakin aikoja sitten otin puheeksi asian kassalla ja pian ilmestyi koirakieltolaput sisäänmenoporttiin. Nyt ne on poistettu ja sama meno jatkuu! Eipä tarvitse minun rahojani sinne viedä, vaikka lähin ruokakauppa onkin. Kun ei hygieenisyyttä arvosteta, niin minä ainakin äänestän lompakollani. Tehkööt muut mitä haluavat, mutta minulle riitti.

25

172

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nii, siinä on kauppias valinnut kumman asiakkaan menettää. Sinut, joka valittaa merkityksettömistä asioista ja vaatii kieltolappusia muille asiakkaille, vai pariskunnan jolla on sympaattisesti koira mukana kaupassa. Heitä on lisäksi kaksi asiakasta sinua vaan yksi, joka ei edes osta mitään vaan käy lunastamassa pelkästään tölkkipantit. Aika helppo valinta kauppiaan näkökulmasta.

Itse asun etelä-Suomessa ja täällä on useasti ihmisillä koiria ostoskärryissä mukana. Minusta se on sympaattista.

• Anonyymi00002

Koirat istuvat nätisti koirakärryissä. Näin ainakin minun lähikaupassani. Enkä ole huomannut mitään ongelmaa vaikka isommat koirat kulkevat omistajansa rinnalla. 🐾🐾 🐕‍🦺

• Anonyymi00016

Koira istuu nätisti ihan ostoskärryissä ei missään koirien omassa kärryssä. Ihan eri asia. Toisaalta kuinka usein kaupat pesee kärryjä ja ostoakoreja?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Koira istuu nätisti ihan ostoskärryissä ei missään koirien omassa kärryssä. Ihan eri asia. Toisaalta kuinka usein kaupat pesee kärryjä ja ostoakoreja?

Tulepa katsomaan Koskelan K-Marketin koirakärryä. Koirakärry on erikseen merkitty koirakärryksi, jonka pohjalla on pehmuste, että koiran on mukavampi siinä istua. 😁🐾🐾🐕‍🦺

• Anonyymi00003

Koira on koira ja ne eivät kuulu ruokakauppoihin. Jo on piru, että niitä pitäisi päästää ruokakauppoihin ja kahviloihin. Eläin on eläin, ja kuljettaa mukanaan millin mitäkin ja istuvat ruokakärryissä takapuoli viimeisestä paskantamisesta nuhjuisena. Ei se ole mikään peruste, että ovat söpöjä. Jo on naivia porukkaa puolustamassa eläimiä-

Lemminkieläimet ovat uhka terveydelle ja jo hygieniasäännt estävät niiden tuomisen ruokakauppaan - miksei se mene perille?

• Anonyymi00008

Opas- ja avustajakoirat pääsee kauppoihin, ihan KAIKKIIN kauppoihin, virastoihin, tk:iin jne.

Vaihda nyt kauppa😂😂

• Anonyymi00004

Koirat eivät sörki jokaista tomaattia, banaania ja melonia. Koirat eivät köhi perunalaariin eikä lämpimien ruokien ja irtosalaattien päälle. Koirat eivät kaiva nenäänsä ja sitten tartu käsillään ostoskärryjen kahvaan!

Käyn mielelläni koiraystävällisessä kaupassa!

• Anonyymi00005

Välkkärin kauppias ei kaipaakaan kaltaisiasi köyhiä asiakkaita, jotka tuovat vain hiekkaa lattialle. Olisit vienyt sen lapun Alkoon.

• Anonyymi00006

Alkoon yleensä vienkin, mutta oli tuohon aikaan kiinni. Koirasaasteen lisäksi kyseinen kauppa on muutenkin hinnoitellut tuotteensa pois minun budjetistani. Eli muualta saa halvemmalla eikä tarvitse koirista lähtöisin olevia saasteita kuljetella ainakaan ruokakaupasta kotiin. Kaduilta saa muutenkin jo aivan liikaa koiran tuotteita kengänpohjissaan kotiin vaikka kuinka yrittää varoa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Alkoon yleensä vienkin, mutta oli tuohon aikaan kiinni. Koirasaasteen lisäksi kyseinen kauppa on muutenkin hinnoitellut tuotteensa pois minun budjetistani. Eli muualta saa halvemmalla eikä tarvitse koirista lähtöisin olevia saasteita kuljetella ainakaan ruokakaupasta kotiin. Kaduilta saa muutenkin jo aivan liikaa koiran tuotteita kengänpohjissaan kotiin vaikka kuinka yrittää varoa.

Mitä v***a siellä iniset? Pyydä avustajaasi käymään kaupassa

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Halvempi se on silti kuin vastaava S-kauppa alueella. K-kaupoilla paremmat alennukset.

• Anonyymi00007

No eikös ne koirat ole.pidettävissä kiinni? Ei ne niin vaan pääse raatoihin tassuiksi. Kirjoituksestasi päätellen, kyseessä on joku puudeli, ei esim metsästyskoira, jotka luontaisesti kieriskelee ties missä. Näillä puudeleilla ei ole sitä viettiö.

• Anonyymi00010

Tiedoksi vaan, että monet koirarodut (esim. ns. vahtikoirat) kieriskelee maassa. Tämä juontuu aikaan, jolloin koirat olivat villiä kantaa. Tällöin luontaisesti jätetään omat merkit. Samoin kuin ennen lepoa raavitaan mattoa, petiä pesän teon vuoksi. Suden tavat jääneet ja se kuuluu asiaan. 😁🐕‍🦺

• Anonyymi00011

Tuo on todella törkeetä ja siivotonta. Kyllä terveystarkastajan pitää asiaan puuttua.

• Anonyymi00012

Kohta se on sikaruttokin kaupassa.
      Sama homma Värtön kmarketissa ja Myllytullin k-marketissa.
      Yököttävää kun paskasia rakkeja raahataan kauppaan.
      Sama mulla, en vie rahojani näihin nuoleskelukauppoihin.
      Kassatkin haisee hirveälle röökille.

• Anonyymi00019

Köyhiä ei kaivatakaan laatukauppoihin vain tuomaan hiekkaa lattialle. Hae kaljatölkkisi ärtsiltä.

• Anonyymi00013

Miten kehtaat kengilläs kävellä ulkona missään, tiet täynnä räkiä, sylkeä ja mälliä?!

Vai avojaloinko meet? Ja vielä kotiis tuot ne kengät…

• Anonyymi00014

Minkähänlainen eläintarha teiltä löytyy esinahan tai värkin liepeestä?

• Anonyymi00020

Jep. Todista väitteeni vääräksi ja tee kaikki testit.

• Anonyymi00015

Koirat ovat söpöjä. ♥️ 🐾🐾 🐕‍🦺🐶🐕

• Anonyymi00018

Kyllä!

• Anonyymi00021

Rakit pois kaupoista ja kahviloista ja yleisiltä paikoilta.

• Anonyymi00023

Älä nyt hiilly. Koirat kuuluvat erottamattomasti elämäämme. ♥️🐾🐕‍🦺🐕🐶

• Anonyymi00024

Ootko sä se sähköpotkulautojen viskelijä-ukko?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ootko sä se sähköpotkulautojen viskelijä-ukko?

En ole ukko enkä koske sähkölautoihin. Vaan akka, joka rakastaa koiria. ♥️🐾🐕‍🦺🐕🐶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      31
      1192
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      963
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      614
      916
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe