Rakastuneita??? Minä kaipaan rakkautta.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Sama!
- Anonyymi00002UUSI
Hanki oma rakkaus äläkä omi muiden kirjoituksia.
- Anonyymi00003UUSI
👋👋👋
m--> n- Anonyymi00007UUSI
En tunnista noita käsiä 🤔
Sivusta - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tunnista noita käsiä 🤔
SivustaTyöläisen kädet. ;)
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Työläisen kädet. ;)
Ei niitä silti tunnista tuosta.
-🤝🏻 - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Työläisen kädet. ;)
Nehän ne parhaat!
- Anonyymi00004UUSI
Rakkaus alkaa siitä, että opettelee antamaan rakkautta eikä sen halusta. Pitää osata antaa, ennen kun voi saada
- Anonyymi00008UUSI
Minä osaan kyllä ja hän tietää myös sen.
Sivusta - Anonyymi00016UUSI
Ei!
Rakkaus alkaa silloin kun se haluaa alkaa.
Kysymättä lupaa, valitsematta itse kohdetta jota haluaa rakastaa.
- Anonyymi00005UUSI
Täällä on lähinnä yksipuolisesti ihastuneita, jotka haluavat vain haaveilla, että se toinenkin tykkäisi heistä.
- Anonyymi00006UUSI
Nuorelle neidille 😘 , on täällä muitakin
- Anonyymi00009UUSI
Erikoinen aloitus. Haluat omia jonkun rakastuneen kirjoitukset itsellesi? Sinulla ei vielä ole kohdetta? Juupa juu, kaikenlaista hiihtäjää täälläkin😅
- Anonyymi00011UUSI
Tulkitsin niin, että aloittaja haluaa lukea rakastuneiden kirjoituksia.
Ja kyllä minäkin rakkautta kaipaan, haluan antaa ja saada. Ei se oikein ole sama olla vain omien tunteidensa kanssa.
- Anonyymi00012UUSI
Rakkaus on ruma sana.
- Anonyymi00013UUSI
melkeen yhtä ruma, kun saaputti tai himmetti!
- Anonyymi00015UUSI
Kaipaus, soi kauniimpana.....
Rakkaus on silti tärkein asia maailmassa.
Rakkaus on se mikä pelastaisi kaiken.
Koko ihmiskunnan ja maapallon.
- Anonyymi00014UUSI
K
I
I
T
O
S
RAKKAUS ON MENNYTTÄ AIKAA..❤️ - Anonyymi00017UUSI
Eipä meillä aidosti rakastuneilla ole juuri mitään syytä kirjoitella täällä tätä nykyä. Pelkkiä trolleja ja pellejä paikka täynnä. Kauniit sanat hukkuu saastaan.
- Anonyymi00019UUSI
Se on ehkä mulle itselleni se isoin syy siihen miksi täällä vielä yritän kirjoittaa niitä.
Jopa noille joillekin ilkimyksille.
Oikeastaan enimmäkseen niille nykyään.
Ne tarvii niitä, enemmän kuin ite tarviin.
-sivusta - Anonyymi00020UUSI
Minä taas en uskalla enää antaa tunteen virrata, koska niin suuri epävarmuus kaikesta.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä taas en uskalla enää antaa tunteen virrata, koska niin suuri epävarmuus kaikesta.
Itse annan tunteiden vain olla. Yritin päästä niistä eroon monta vuotta, nyt vain... elän niiden kanssa.
- Anonyymi00022UUSI
Minä kaipaan seksiä
- Anonyymi00023UUSI
Sitäkin kyllä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sitäkin kyllä.
Sivusta siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll241099Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531097Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘39580