Minulla on uusi kone. Käytin välillä Wifiä tällä koneella. Nyt minulla tuli häiriö päähän sen takia. Kun tein yhteen sähköpostiini uuden salasanan tuona aikana. Se on Outlookin ja se on yhdistetty Microsoftiin. Microsoftiin on siis sama salasana silloin kuin Outlook-sähköpostiin. Minulla on Microsoftin tilaus päällä office paketti 365. Nyt häiritsee mieltä kun tein uuden salasanan kun wifi oli päällä. Se on ollut siis välillä tuo netti kaapelin kautta ja välillä wifin ... ees taas. Nyt kun jos pitää tehdä sitten hakemus tuolla wordilla niin siihenhän liittyy tuo microsoft tili johon liittyy tuo outlook. No joudun sitten kirjautumaan tuohon microsoft 365 pakettiin sisään samalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla kuin Outlookiin on. Siellä on myös word jolla voi tehdä esim. hakemuksia. No minua häiritsee tässä se, että wifi on tainnut olla päällä kun tein salasanan. Nyt minulla on taas kaapelilla netti kytkettynä. Se pelottaa, jos haen nyt sitten jonnekin töihin eli teen hakemuksen microsoftin tuolla wordilla ja pääsen. Meneekö mielenrauha siellä työssä. Mietinkö tuota koko ajan että oliko wifi silloin päällä kun tein sen uuden salasanan jolla kirjauduin nyt tuonne 365 pakettiin sisään tai jos alan miettimään niin paljon tuota jo ennen työpaikkaan pääsemistä että se pilaa koko asian ja en voi sitä työpaikkaa ottaakaan vastaan. tämä ei varmaan kuulosta ollenkaan selvältä. mutta tämä kuitenkin aiheuttaa minulle valtavaa kärsimystä ja mielenrauhaan on vaikuttanut.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
En valitettavasti kerkeä seikkaperäisesti kirjoittaa, että miksi ei tarvitse olla huolissaan, mutta auttaako jos sanon että tuollaisesta asiasta ei tarvitse olla kovinkaan huolissaan.
- Anonyymi00002
Joo typeriähän nämä pakko-oireet oikeastaan on. Miksi sitä tekee aina ongelman jostain. Päässä vissiin vikaa.
-ketjun aloittaja-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466