Riìttääkö voimat,selviääkö kaikesta. Meneekö kaikki lopulta hyvin ja parhain päin. Olen jo väsynyt ja vastuita paljon.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Samat sanat...
- Anonyymi00002
hän selviää kaikesta! luotan siihen tiesin että ekat 2-3 v erosta saattavat tarvita mammas enemmä olivat nii pikkasia vauvoja
- Anonyymi00003
minun on aika si pistua en osaa perhettä leikkiö
- Anonyymi00004
K
I
I
T
O
S
KUN ELÄÄ PÄIVÄN KERRALLAAN JAKSAA..
EILISTÄ EI O..
HUOMINEN ODOTTAA..😊- Anonyymi00005
Vauvahaaveeski karkas jo hississä. -sivu
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinkö, jos sillä on 8 lasta jo
Mitä vttuilet muulle täällä - Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hississä sen tunnustin monta kertaa, kun oltiin kahdestaan ♾️sivu
- Anonyymi00006
Nyt jo väsynyt? No voi sentään... 🥺 🤭
- Anonyymi00008
Vanhan kansan viisaus ainakin oli että etukäteen ei kannata pelätä.
- Anonyymi00009
Tämähän se pitäisi muistaa.
- Anonyymi00010
ok, luetaampas kirjasta
"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."
Siinä oli joku saarnaaja eilen televisiossa, se puhui siitä, kun Abelin veri huusi maasta, koska Kain oli surmannut hänet, saarnaaja yritti selittää sitä, että miten paljon enemmän Kristuksen veri huutaa maasta.- Anonyymi00014
Satukirjaa ei sentään avata.
- Anonyymi00011
Menee tai ei mene vaikuttaa mihin
- Anonyymi00013
ei pelota elämä eikä kuolema juuri nyt
kuolen silti legendana ja saavutin sen minkä halusin eli sain jälkeläisiä ,kopioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013188Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59633Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44608Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29525- 44518
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.87504