Nyt minä taas käperryn sinun kainaloon. Rapsutan sinua vähän ja painaudun sinua vasten nukkumaan.
Tämä ajatusleikki toimi eilen niin hyvin, niin täytyy kokeilla sitä uusiksi.
Hyvää yötä
10
302
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Voi ei miten tutulta tämä kuulostaa💔 Rapsutukset ja kainalo siirtyivät sängystä muistoihin😢
- Anonyymi00002
Oletko ollu sen kans sängyssä
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko ollu sen kans sängyssä
En tiedä kenestä puhut, mutta viimeksi kun näin kaivattuni kunnolla hän istui sängyllään. Söpöliiniä hiukan jännitti tilanne.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä kenestä puhut, mutta viimeksi kun näin kaivattuni kunnolla hän istui sängyllään. Söpöliiniä hiukan jännitti tilanne.
Potilaan ja hoitajan keskinäiset suhteet on kielletty. Missä laitoksessa oot?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Potilaan ja hoitajan keskinäiset suhteet on kielletty. Missä laitoksessa oot?
En missään laitoksessa. Olin kaivatun luona kylässä.
- Anonyymi00004
K
I
I
T
O
S
MÄ EN HALUU NUKKUU KENENKÄÄN VIERS
ENKÄ EDES KAINALOS..
YÖT NIIN KUUMII...🤣😂😅- Anonyymi00005
IS:n vaihdekepin päällä istuva vaippa"toimittaja". Saksii silmäreikänsäki toisten kyynäristä. Eikä taida mahansa kanssa mahtua edes omalle takapenkille. -kusinenYöTyö-YXX
- Anonyymi00006
Rapsu nimisestä vasikasta tai lehmästä oli juttua lehdessä. Tuli vaan mieleen...
- Anonyymi00009
Koiria rapsutetaan. En ole koira. Enää.
- Anonyymi00010
kauniita unia L
haluan ite piirtää kukkia selkääsi kunnes nukahat.... tai sitte nukahtaa ite sinun hiuksiin...
J<3L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71953- 42827
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461