Luulet ehkä, että haukun lämpimikseni

Anonyymi-ap

Sinua narsistiksi, vaikka olen tutkinut tosi paljon narsistista persoonallisuushäiriötä ja minusta sinä olet erittäin selvä tapaus. Koska tunnistan sen sinussa jo tällä tuntemisen asteella. Jo pelkästään sinun suurieleisyydestä harrastuskuvissa näkee, että et ole mikään vaatimaton kaveri.

26

252

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

AI-yhteenvetoNarsistinen persoonallisuushäiriö on mielenterveyden häiriö. Sille on ominaista suuruuden tunne, suuri ihailun tarve ja heikko kyky tuntea empatiaa muita kohtaan. Häiriöstä kärsivä pitää itseään muita parempana ja käyttää muita ihmisiä usein hyödykseen. Voit lukea aiheesta lisää Terveyskirjasto.Tärkeät piirteetSuuruuden kuvitelmat: Henkilökohtainen yliarviointi ja vaatimus erikoiskohtelusta.Empatian puute: Vaikeus asettua toisen asemaan tai ymmärtää muiden tunteita.Ihailun tarve: Jatkuva kehujen ja huomion hakeminen muilta.Manipulointi: Muiden ihmisten hyväksikäyttö omien tavoitteiden saavuttamiseksi.Kritiikin heikko sieto: Suuttuminen tai halveksunta, jos joku kyseenalaistaa heidän arvonsa.Vaikutukset ja apuLäheiset: Suhde narsistiseen ihmiseen on usein raskas ja kuluttava, sillä he eivät kestä tasaveroista vuorovaikutusta.Tuki: Tukea ja tietoa läheisille tarjoaa Narsismin uhrien tuki ry.Hoito: Häiriö on pysyvä luonteenpiirteiden kokonaisuus. Hoitoon hakeutuminen on harvinaista, koska ihminen ei usein näe käytöksessään vikaa.

• Anonyymi00002

Narsismi on slipoverissasi ja sukissasi.
      Harrastuksena senssilinjat eli ei pitäisi olla vaativaa vaan terveydenhoidollista hoitoa.

Narsistisin terveisin: Marjatta

• Anonyymi00025

Niin se on apäijä aivan totta, että käteen vedosta on hyvä aloittaa

• Anonyymi00003

Jahas kylläpä sapettaa. Mikset anna kaverin harrastaa mistä iloitsee? Heitätkö kapuloita rattaisiin? Miksi vainoat tämä henkilöä?

• Anonyymi00014

Joitakin toisten harrastukset ottaa niin kovasti päähän, miksi? Sinäkin voit harrastella mitä ikinä vain haluat.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joitakin toisten harrastukset ottaa niin kovasti päähän, miksi? Sinäkin voit harrastella mitä ikinä vain haluat.

Hups, Aloittajalle oli tarkoitus laittaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hups, Aloittajalle oli tarkoitus laittaa.

Mistähän harrastuksista me mahdamme puhua?

• Anonyymi00024

Ai nyt tämä guben WT- ragebaitti on oikeen vainoamista. Joopa, proosatäti. -TT

• Anonyymi00004

Kukin valitsee harrastuksensa. Sinä valitsit tuollaisen harrastuksen sitten.

• Anonyymi00005

Aivan kuin jotenkin esiintyisi niissä kuvissa. ”Kattokaa minua, olen kova jätkä” -tyylillä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aivan kuin jotenkin esiintyisi niissä kuvissa. ”Kattokaa minua, olen kova jätkä” -tyylillä.

Kyllä sinäkin näytät aika kovalta…

Onko tuo sun varvas numero 11 joka näkyy?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Juuri noin narsisti toimii!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onko sillä gubbe isompi kanootti ku sulla vai mikä tässä maksaa? Vakava aloitus joko poliisi on tietoinen tästä?

• Anonyymi00009

Täällä ei kannata kenenkään tehdä mitään analyysejä toisista, jos ei sulla ole lääkärin tutkintoa.
      Sä et kuvista voi päätellä ihmisestä sen narsistisuutta yms.

• Anonyymi00010

Joo mut narsistit on yleesä oikesstikin muita parempia ja neroja

• Anonyymi00018

No enpä tiedä ovatko aina jos tyyli on sellainen, että minä saan tehdä mitä minä haluan ja voin vaikka stalkata jotain henkilöä yli kymmenen vuoden ajan!

• Anonyymi00011

Luonnevika se on eikä persoonallisuushäiriö itse aiheutettu kaiken lisäksi ei ole periytyvää vaan opittua narsistisia piirteitä löytyy ihan jokaisesta

• Anonyymi00012

Sä et kyllä tiedä mistä puhut

• Anonyymi00013

Voi apua. 😅Aloitus kertoo enemmän sinusta itsestäsi. Ihan ulkopuolisena kommentoin.

• Anonyymi00021

Kerro ihmeessä ulkopuolisena myös mitä se minusta kertoo. Mielenkiintoista kuulla millaisrn psykoanalyysin saat aikaiseksi.

• Anonyymi00016

Ei ole sinun asiasi

• Anonyymi00019

Mitä jonkun harrastukset muille kuuluu. Sitä tekee mistä itse tykkää. Myös narsisteilla on siihen oikeus. Narsistikin on ihminen, mutta ei pysty toimimaan muuten, koska narsismi.

• Anonyymi00020

Olen haavoittuva narsisti, ja ylpeä siitä. Minulla ei ole kavereita joita hoviksi kutsutaan, koska kaikki vihaavat minua.

• Anonyymi00022

Kyllä nöin on korujen tekeminen, kukkienkasvatus, leipominen, käsityöt, entisöinti. Ne on ne kaikkien narsistien perus harrastukset.

• Anonyymi00027

Itsekseen harrastavat noita juttuja!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Itsekseen harrastavat noita juttuja!

Hienosti päätelty mä harrastan itsekseni noita juttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      141
      1614
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1091
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      960
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      318
      894
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      733
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      66
      648
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      639
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      601
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      571
    Aihe