Oletko omasta mielestäsi narsisti?
Vastaukset 22
- Anonyymi00002
Itseni puolesta vastaan että en ole narsisti ja joka niin minusta luulee ei tunne minua.
- Anonyymi00005
En ole. Muuten saatan olla vaikea.
- Anonyymi00006
On niitä piirteitä mussa mutta pystyn elään asian kanssa, aiheuttamatta muille pahaa. Ja kyllä, omatuntokin löytyy, se kyllä kolkuttelee joskus.
- Anonyymi00007
Mahdollisesti. Toisaalta sitten taas en. Uskoisin omassa tapauksessa olevan sekä että riippuen monesta muusta seikasta ja ajattelenkin, että se on jokseenkin hyväkin ominaisuus tiettyyn rajaan asti enkä nyt ala luetteloida rajoja. Kullakin ne omansa. Kuka lukee mitäkin sitten tuon narsismin piikkiin, on jo eri asia.
- Anonyymi00008
Pidätkö sinä minua kamalana ihmisenä, ettei meillä voisi koskaan olla mitään?
- Anonyymi00009
olen ehdottomasti olen sisältä kuollu kirjaimellisesti sekä vttumainen akka. mulla on ihmissuhteissa taipuisuutta narsismiin eli on vain minun ja minun lapsieni asiat myös minun miehen jos semmoinen on. olen erittäin vttumainen oikeesti
- Anonyymi00010
ei mua kiinnosta muiden elämät pskan vttuakaan
- Anonyymi00011
jauheksin omista murheistani elämästäni riistoista kunnes kuolen olen Emmoinen kun moni mummu on. mussa on paljon muutakin samaa kun kuivakakut ja tsufee mitä tulee mummuihin ja minuun. samaistun usein 70 plus ihmisiin sillä olen nähnyt liikaa olen pahasti traumatisoitunut ja esimerkiksi seks yms asioissa olen hyvinkin mummo mainen
- Anonyymi00012
elämän kokemusta piisaa xD tertulla xDDD
- Anonyymi00013
nyjyään odotan että kuolen eli siinäkin mieleSSÄ Kun muorit
- Anonyymi00014
tämä kuoleman viljely on tahatonta en lietso mitään pelkoa minusta kuolema on rauhaisa asia
- Anonyymi00015
miettikää niin ne mummutkin lensi sinne niin lennän minäkin 😂🍒
- Anonyymi00016
Olen ja en ole.
En pahimmasta päästä. - Anonyymi00017
Joo oon hirvee narsisti. Ei kannata sekaantua.
- Anonyymi00018
Patska narsku oot
- Anonyymi00019
Kannattaa tiefostaa yksi olennainen asia narsidta ja narsismista .
Pahasti oireileva narsiti ei tunnusta narsistia piirteit itsesään.
Terveet ja järkevästi ajattekevat kyllä .
Eli se jos esität omien epäilyjesi pohjalhalta narsististisia piirteitä omaavalle henkilölle kysymyksen että onko hän narsist.
Oikealta narsitila et ikinä asian myöntämistä kuule. - Anonyymi00020
Olen ollut tekemisissä omasta mielestäni narsistisia piirteitä omaavan ihmisen kanssa monia vuosia. Jos vertaan itseäni häneen, en ole. Olen jotain aivan muuta.
- Anonyymi00021
En ole.
- Anonyymi00022
Olen vauhdikas lomailija aina ei ehdi tänne.
- Anonyymi00023
En, ei ole nahkalätkää, missä miekka irvistää ja voin täten ryysiä toimistoon ku toimistoon -koneet seis minä katson postit
- Anonyymi00024
Miksi siihen pitäisi vastata eikö se ny ole tulkintoja helpompaa kun antaa muiden vetää omat johtopäätöksensä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi267757- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7571Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 59548