Minusta tuntuu

Anonyymi-ap

Ettet sinä käytä ihmisiä hyväksesi. Eli se sotii tuota diagnoosia vastaan.

14

185

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ai mitä diagnoosia? Autisti? ADHD?

• Anonyymi00003
        UUSI

Ei noihin diagnooseihin kuulu ihmisten hyväksikäyttö.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei noihin diagnooseihin kuulu ihmisten hyväksikäyttö.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00002
      UUSI

En mä käytä ihmisiä hyväksi. En mä osaa sellasta manipulaatiota. Saatan olla innostunut uudesta ihmisestä ja tulee sellanen kyselytulva ja sit toinen hämmentyy ja perääntyy. Sit tuleekin hiljaisuus.

• Anonyymi00007
        UUSI

Minä sain narsisti diagnoosin 28 vuotiaana .
        Ja pohjalla oli paljolti käytyminen silloisesa työroolissa .
        Siitä on 10v aikaa .
        En usko että saisin samantuloksen nyt 40v jos testit tehtäisiin uudelleen .

Naiselta

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä sain narsisti diagnoosin 28 vuotiaana .
        Ja pohjalla oli paljolti käytyminen silloisesa työroolissa .
        Siitä on 10v aikaa .
        En usko että saisin samantuloksen nyt 40v jos testit tehtäisiin uudelleen .

Naiselta

Ei muutu miksikään narsisti on aina narsisti oppii vaan joko näyttelemään paremmin tai oppii uusia tapoja joita voi käyttää hyödykseen saadakseen haluamansa ei ole tähän ikään yksikään moisista osannu mulle todistaa ettäkö muuttuisivat muuksi vaikka kuinka yrittäisivät mulla on omat tapani pitää maanpinnalla puotan aina takaisin heti kun luulevat itsestään liikoja siihen riittää yksi onnistuminen tai yksi kehu tuntemattomalta kun mopo keulii jo käsistä ihmiseltä joka ei edes tunne tai jota eivät edes tunne en kehu enkä arvostele narsisti taas ei välttämättä ymmärrä muuta positiivisena tai negatiivisena palautteena narsisteja on kiva pudottaa maanpinnalle niistä tulee sellasia eläviä jojoja joku vähän kehuu niin jo taas luulevat itsestään liikoja harrastin sitäkin joskus kun ei ollu muutakaan tekemistä siitä kiva koska narsisti ei omaa tunteita ei tämän tunteita voi satuttaa

• Anonyymi00004
      UUSI

Kenestä on kyse?

• Anonyymi00006
      UUSI

Pitäisi olla aika selvää että minä en ole mitenkään pahantahtoinen ihminen. Mutta jotkut kai vaan uskovat vainoajia.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ja kumma juttu kun ei alistettua ihmistä tunnisteta

• Anonyymi00009
      UUSI

Ja mistä sä muitten diagnoosit tiedät?

• Anonyymi00011
      UUSI

Minkä ihmeen takia mun edes tarvitsisi manipuloida? Mua ei kiinnosta ihmiset ylipäätään. Ovat mulle kuin npceitä.

• Anonyymi00012
      UUSI

Sinunkin ammatti sotii sinun TYÖ-ETIIKKAA vastaan.

Jaellaan diagnooseja ja tehdään työkykyisille työkyvyttömyyseläke lausuntoja ja kaikki ovat TYÖKYKISIÄ somettajia ja hyviä RAPPIO-STRIIMAAJIA!

Kyllä rahat on kelvannut sinullekin, mutta työt on tehty miten sattuu! Oikea TOHTORI SYKERÖ ollut vähän asialla, mutta TÄMÄKIN ASIA KORJATAAN VIELÄ!

Älä edes kuvittele, että MARJA PAIKKAANI UNOHDAN ja sitä, että TALOS SIIHEN RAKENSIT!!!

Laskitko, että me rakennetaan mieheni kanssa talo siihen viereen?
      Ja sinä voit sitten alkaa vaimosi kanssa meidän hyviksi naapureiksi?

Jos minä mieheni kanssa pillu paljaana omalla pihalla paljussa bailaan niin et kyllä vaimos kanssa niihin BAILUIHIN ole tulossa vaan sinä bailaat kotona oman vaimos kanssa!

• Anonyymi00014
      UUSI

HEI PIKKU KONITOHTORIT PÄÄKAUPUNKISEUDULLA.
      TAAS MUISTUIVAT MIELEEN VUOSIEN TAKAA MEDIOISSA OLLEET TAPAUKSET JA HYVÄ VAIN KUN MUISTUIVAT.

MISSÄÄN TAPAUKSESSA MINUN EI PIDÄ ANTAA HÄIRITÄ TEIDÄN YLHÄISYYTTÄNNE, MUTTA JOSKUS KATSOKAAS VOI KÄYDÄ NIIN ETTEI SE HATTU KOURASSA EDESSÄNNE OLEVA PIKKU POTILAS ANOVA ILME KASVOILLA OLE SAMAA MIELTÄ AIVAN KAIKESTA KANSSANNE.
      TAJUATTEKO.

VALLANKÄYTTÖÄ KYSEENALAISTEN PÄÄTÖSTEN JA KIELTOJEN TAUSTALLA ILMAN RATIONAALISIA MOTIIVEJA ?

JOS TE ETTE KIRJOITA RESEPTEJÄ JOITA USKON TARVITSEVANI PIDÄN HUOLEN ETTÄ TEEN ASIANI NÄKYVÄKSI MUUALLAKIN KUIN LÄÄKÄRINAJALLANI JOLLA HUOMAAN USEIN ETTEN MAKSANUT MISTÄÄN PALVELUSTA.
      TIEDÄTTE ETTÄ PIENITULOISTEN ON KÄYTETTÄVÄ JULKISTA TERVEYDENHUOLTOA.

HARMI KUN KAIKKI MUUTKIN KONITOHTORIT SIKÄLI MIKÄLI NIITÄ OSUU TIELLE PYSTYVÄT LUKEMAAN MUIDEN KIRJOITTAMIA AIKASEMPIA LAUSUNTOJA KUTEN ESMES ' POTILAS ON HOITOVASTAINEN ' LEIMATEN POTILAAN VALHEELLISESTI HOITOVASTAISEKSI JA MUOKATEN SAMALLA ASENTEITA NEGATIIVISEEN SUUNTAAN POTILASTA KOHTAAN VAIKUTTAEN SAMALLA POTILAAN USKOTTAVUUTEEN TULEVAISUUDESSA.

SILLÄ SUOMEN LUULISI OLEVAN VAPAA DEMOKRATIA, JOSSA POTILAALLA ON OIKEUS ESITTÄÄ ERIÄVÄT KÄSITYKSENSÄ RESEPTEISTÄ SEKÄ ERI HOITOTOIMENPITEIDEN TARPEELLISUUDESTA, JOS TUNTEE SIIHEN TARVETTA.

RAHA KYLLÄ KELPAA YKSITYISPUOLELLAKIN.

JOS MAHDOLLISTA VIEN ULKOMAISIIN SENSAATIOLEHTIIN JOS VAIN TUNNEN TARVETTA TAI YLEISTÄ KIINNOSTUSTA SIIHEN. ONNEKSI ON MUUTAMIA ASIOITA, JOISTA TE ETTE PÄÄTÄ SILLÄ KÄRPÄSEN PASKAN PITUISELLA VIRALLISELLA TOISINAAN TURHALLA VASTAANOTTOAJALLA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1185
    2. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      458
      971
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      78
      959
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      78
      910
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      72
      844
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      783
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      757
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      748
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      682
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      580
    Aihe